Gjest Summers Skrevet 31. januar 2014 #21 Skrevet 31. januar 2014 (endret) Jeg mener det ikke kan kalles voldtekt nei. Det blir liksom en skam å kalle det for voldtekt når du tenker på hvordan folk vanligvis blir brutalt voldtatt. Anonymous poster hash: 45ab3...cc4 Bondeanger er voldtekt, men ikke en jente som kjører fingeren opp i rompa på en fyr uten å si ifra på forhånd? Endret 31. januar 2014 av Summers
Gjest Badabing Skrevet 31. januar 2014 #22 Skrevet 31. januar 2014 Det er vel uvanlig at noen gjør det så fort og brutalt at man ikke rekker å motsette seg det. I så fall er det ikke en veldig hyggelig handling, nei. 2
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2014 #23 Skrevet 31. januar 2014 Jeg mener det ikke kan kalles voldtekt nei. Det blir liksom en skam å kalle det for voldtekt når du tenker på hvordan folk vanligvis blir brutalt voldtatt. Folk blir vanligvis ikke brutalt voldtatt, som i en overfallsvoldtekt. De vanligste voldtektene er festvoldtekter/sovevoldtekter. Og hva kan være mer voldelig en å få en finger kjørt opp i rumpehullet? Anonymous poster hash: 921c0...155 1
Gjest Summers Skrevet 31. januar 2014 #24 Skrevet 31. januar 2014 Jeg kan ikke se at en finger i rumpa når man har frivillig samleie (selv om det ikke var avtalt på forhånd) kan kalles for voldtekt. Ingen regner med finger i rompa under samleie, da er det selvsagt voldtekt om jenta kjører fingeren opp i rompa på fyren. Utrolig hvordan voldtekt av menn legitimeres av kvinner. Det er jo dere som spytter på voldtektsofrene. 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2014 #25 Skrevet 31. januar 2014 Ingen regner med finger i rompa under samleie, da er det selvsagt voldtekt om jenta kjører fingeren opp i rompa på fyren. Utrolig hvordan voldtekt av menn legitimeres av kvinner. Det er jo dere som spytter på voldtektsofrene. Javel, men hvorfor bryr du deg? Går det ut over deg at jenter hater menn som voldtar liksom? Anonymous poster hash: 45ab3...cc4
Gjest Summers Skrevet 31. januar 2014 #26 Skrevet 31. januar 2014 Javel, men hvorfor bryr du deg? Går det ut over deg at jenter hater menn som voldtar liksom? Anonymous poster hash: 45ab3...cc4 Hvorfor jeg bryr meg om voldtekt? herrejesus, empatier til kvinnene på kg er jo lik null. 1
magicpie Skrevet 31. januar 2014 #27 Skrevet 31. januar 2014 Ville ikke kalt det en voldtekt, heller et overgrep.
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2014 #28 Skrevet 31. januar 2014 Hvorfor jeg bryr meg om voldtekt? herrejesus, empatier til kvinnene på kg er jo lik null. Jeg mener hvorfor bryr du deg om at folk ikke syns en finger i rumpen er voldtekt? Gjør det livet ditt mer miserabelt eller noe? Hva så om det er en slags voldtekt isåfall. Hva skal du gjøre med det? Anonymous poster hash: 45ab3...cc4
pantertante Skrevet 31. januar 2014 #29 Skrevet 31. januar 2014 (endret) Ingen regner med finger i rompa under samleie, da er det selvsagt voldtekt om jenta kjører fingeren opp i rompa på fyren. Utrolig hvordan voldtekt av menn legitimeres av kvinner. Det er jo dere som spytter på voldtektsofrene. Du har mye rart for deg Summer, og har laget en del snåle tråder. Denne er en av de rareste. Ingen, verken kvinner eller menn, ville kalle det du beskriver som voldtekt. Det er en hån mot de som blir utsatt for en virkelig voldtekt. Endret 31. januar 2014 av pantertante 3
Gjest Summers Skrevet 31. januar 2014 #30 Skrevet 31. januar 2014 (endret) Jeg mener hvorfor bryr du deg om at folk ikke syns en finger i rumpen er voldtekt? Gjør det livet ditt mer miserabelt eller noe? Hva så om det er en slags voldtekt isåfall. Hva skal du gjøre med det? Anonymous poster hash: 45ab3...cc4 Jeg skolerer potensielle voldtektskvinner. Jeg kan selvsagt ikke hindre hver eneste voldtekt utført av kvinner, men er ikke en voldtekt spart, verdt en tråd på KG? Eller gjerlder det bare om kvinner blir voldtatt? Endret 31. januar 2014 av Summers
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2014 #31 Skrevet 31. januar 2014 Unnskyld at jeg sier det - og det er fullstendig off topic - men ts virker som en veldig usympatisk og kverulerende person. Anonymous poster hash: f4a72...de0 4
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2014 #32 Skrevet 31. januar 2014 Emnetittel sier seg vel selv, er finger i rompa på gutten voldtekt under sex om jenta ikke har sagt ifra på forhånd? Du kan jo prøve å anmelde henne for det og se hvor langt du kommer. "Hei, Jeg vil anmelde en voldtekt. I dag, da jeg hadde sex med kjæresten min, fikk jeg en finger i rompa som jeg ikke hadde sagt ja til på forhånd. Regner med at denne saken får høyeste prioritet!" Anonymous poster hash: c497a...48f 3
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2014 #33 Skrevet 31. januar 2014 Du har mye rart for deg Summer, og har laget en del snåle tråder. Denne er en av de rareste. Ingen, verken kvinner eller menn, ville kalle det du beskriver som voldtekt. Det er en hån mot de som blir utsatt for en virkelig voldtekt. Jeg kan bekrefte at jeg er noe og at jeg enten er kvinne eller mann og jeg kaller det voldtekt. Anonymous poster hash: 921c0...155
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2014 #34 Skrevet 31. januar 2014 Unnskyld at jeg sier det - og det er fullstendig off topic - men ts virker som en veldig usympatisk og kverulerende person. Anonymous poster hash: f4a72...de0 Agreed. Anonymous poster hash: 45ab3...cc4
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2014 #35 Skrevet 31. januar 2014 Jeg har blitt voldtatt. Ble holdt fast mens jeg sa nei og prøvde å komme meg løs. Og så har kjæresten min nå prøvd seg på en finger opp i rumpa. Det ser jeg enkelt og greit på som eksperementering selv om jeg ikke har sagt "ja, det der kan du gjøre". Men så har jeg heller ikke sagt "ja, du kan ha sex med meg" heller. Det er noe vi bare har med hverandre. Betyr ikke at vi voldtar hverandre. Så jeg synes denne tråden er stygg rett og slett summers.Her synker du lavt. Trodde virkelig ikke at du var en så fæl og ond person som synes det er morsomt og håne voldtekstofre. Anonymous poster hash: c9821...e5a 7
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2014 #36 Skrevet 31. januar 2014 Jeg har blitt voldtatt. Ble holdt fast mens jeg sa nei og prøvde å komme meg løs. Og så har kjæresten min nå prøvd seg på en finger opp i rumpa. Det ser jeg enkelt og greit på som eksperementering selv om jeg ikke har sagt "ja, det der kan du gjøre". Men så har jeg heller ikke sagt "ja, du kan ha sex med meg" heller. Det er noe vi bare har med hverandre. Betyr ikke at vi voldtar hverandre. Så jeg synes denne tråden er stygg rett og slett summers.Her synker du lavt. Trodde virkelig ikke at du var en så fæl og ond person som synes det er morsomt og håne voldtekstofre. Anonymous poster hash: c9821...e5a Helt enig, var det jeg og mente. Blir en skam å sammenligne det med voldtekt. Anonymous poster hash: 45ab3...cc4 4
Gjest Summers Skrevet 31. januar 2014 #37 Skrevet 31. januar 2014 Jeg har blitt voldtatt. Ble holdt fast mens jeg sa nei og prøvde å komme meg løs. Og så har kjæresten min nå prøvd seg på en finger opp i rumpa. Det ser jeg enkelt og greit på som eksperementering selv om jeg ikke har sagt "ja, det der kan du gjøre". Men så har jeg heller ikke sagt "ja, du kan ha sex med meg" heller. Det er noe vi bare har med hverandre. Betyr ikke at vi voldtar hverandre. Så jeg synes denne tråden er stygg rett og slett summers.Her synker du lavt. Trodde virkelig ikke at du var en så fæl og ond person som synes det er morsomt og håne voldtekstofre. Anonymous poster hash: c9821...e5a Jaha, så er det pluttselig noe som er "ekte voldtekt". Man må ha blitt holdt fast. De som f.eks ikke har hatt mulighet til å si nei, har ikke blitt voldtatt. Er man for full til å samtykke eller bare blitt overrasket så har man seg selv å takke? Vil ikke si det er jeg som er usympatisk.
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2014 #38 Skrevet 31. januar 2014 Summers/laavpannet idiot: Mener du det motsatte er voldtekt? En mann som fingrer dama si i analen? Er det voldtekt om en mann slikker dama uten at hun har samtykket? Fuck off du er dum ass.Anonymous poster hash: 36447...334 3
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2014 #39 Skrevet 31. januar 2014 Jaha, så er det pluttselig noe som er "ekte voldtekt". Man må ha blitt holdt fast. De som f.eks ikke har hatt mulighet til å si nei, har ikke blitt voldtatt. Er man for full til å samtykke eller bare blitt overrasket så har man seg selv å takke? Vil ikke si det er jeg som er usympatisk. Om du var beruset sånn at du var ute av stand til å si nei så har du blitt voldtatt. Men jeg fikk ikke det inntrykket? Anonymous poster hash: c9821...e5a
Gjest Summers Skrevet 31. januar 2014 #40 Skrevet 31. januar 2014 Om du var beruset sånn at du var ute av stand til å si nei så har du blitt voldtatt. Men jeg fikk ikke det inntrykket? Anonymous poster hash: c9821...e5a Jeg samtykket ikke til å få fingeren i rompa! Er det så vanskelig å forstå?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå