Gjest Summers Skrevet 30. januar 2014 #1 Skrevet 30. januar 2014 (endret) Emnetittel sier seg vel selv, er finger i rompa på gutten voldtekt under sex om jenta ikke har sagt ifra på forhånd? Endret 31. januar 2014 av Summers
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2014 #3 Skrevet 31. januar 2014 Ja, på samme måte som hvis han voldtar henne uten å spørre først. Anonymous poster hash: 26ead...ff9
Gjest Tamsi Skrevet 31. januar 2014 #4 Skrevet 31. januar 2014 "Voldtekt defineres i straffeloven som å skaffe seg seksuell omgang ved vold eller ved truende atferd, eller å ha seksuell omgang med noen som er bevisstløs eller av andre grunner ute av stand til å motsette seg handlingen" http://www.regjeringen.no/nb/dep/bld/dok/nouer/2012/nou-2012-15/16/4.html?id=700013
Gjest Summers Skrevet 31. januar 2014 #5 Skrevet 31. januar 2014 (endret) "Voldtekt defineres i straffeloven som å skaffe seg seksuell omgang ved vold eller ved truende atferd, eller å ha seksuell omgang med noen som er bevisstløs eller av andre grunner ute av stand til å motsette seg handlingen" http://www.regjeringen.no/nb/dep/bld/dok/nouer/2012/nou-2012-15/16/4.html?id=700013 Men rammes ikke finger i rompa av dette? Man har jo ikke sagt ja til fingeren og det er heller ikke noe man forventer. Det er rett og slett en snikvoldtekt. Endret 31. januar 2014 av Summers
Gjest Tamsi Skrevet 31. januar 2014 #6 Skrevet 31. januar 2014 Men rammes ikke finger i rompa av dette? Man har jo ikke sagt ja til fingeren og det er heller ikke noe man forventer. Det er rett og slett en snikvoldtekt. Med mindre han ligger i håndjern vil det i de aller fleste tilfeller være mulig å motsette seg handlingen..
Gjest Summers Skrevet 31. januar 2014 #7 Skrevet 31. januar 2014 (endret) Med mindre han ligger i håndjern vil det i de aller fleste tilfeller være mulig å motsette seg handlingen.. Nei, ting kan gå kjapt, Man har sex også pluttselig setter jenta fingeren inn i rompa. Endret 31. januar 2014 av Summers
Gjest Tamsi Skrevet 31. januar 2014 #8 Skrevet 31. januar 2014 Nei, ting kan gå sjapt, Man har sex også pluttselig setter jenta fingeren inn i rompa. Noe du vil fortelle oss? Jeg håper ikke du faktisk mener at det kan sammenlignes.
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2014 #9 Skrevet 31. januar 2014 Det spiller ikke rolle om det er på gutten eller jenta. Hvis man kjører en finger så raskt inn i et kroppshulerom på noen at de ikke rekker å motsette seg det og at det er uten at de har avklart det på forhånd, så er det voldtekt. Selv om dere ligger nakne oppå hverandre og koser.. Anonymous poster hash: 921c0...155 1
QueenOfTheSidewalk Skrevet 31. januar 2014 #10 Skrevet 31. januar 2014 Det har jeg også opplevd, men så ikke på det som voldtekt, bare veldig ufint å ikke si ifra eller spørre på forhånd. For en frekk jævel 3
Gjest Summers Skrevet 31. januar 2014 #11 Skrevet 31. januar 2014 Noe du vil fortelle oss? Jeg håper ikke du faktisk mener at det kan sammenlignes. Ble mye dusjing for å føle meg ren, mer er ikke å fortelle. Det spiller ikke rolle om det er på gutten eller jenta. Hvis man kjører en finger så raskt inn i et kroppshulerom på noen at de ikke rekker å motsette seg det og at det er uten at de har avklart det på forhånd, så er det voldtekt. Selv om dere ligger nakne oppå hverandre og koser.. Anonymous poster hash: 921c0...155 Nettopp! 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2014 #12 Skrevet 31. januar 2014 Hva da, følte du deg skitten etter at hun gjorde det?.. Anonymous poster hash: 45ab3...cc4
pantertante Skrevet 31. januar 2014 #13 Skrevet 31. januar 2014 Nei, ting kan gå kjapt, Man har sex også pluttselig setter jenta fingeren inn i rompa. Jeg er litt nysgjerrig på hva som inspirerte deg til å lage denne tråden, Summer.
Gjest Summers Skrevet 31. januar 2014 #14 Skrevet 31. januar 2014 Jeg er litt nysgjerrig på hva som inspirerte deg til å lage denne tråden, Summer. Forhindre nye voldtekter. Pleier du å spørre om motiver i voldtektstråder?
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2014 #15 Skrevet 31. januar 2014 Nei, ting kan gå kjapt, Man har sex også pluttselig setter jenta fingeren inn i rompa. Bytt ut jenta i denne setningen med gutten og du ville fått: "Denne mannen har helt klart tråkket på grensene dine, og det er voldtekt. Anmeld svinet og få ham bak lås og slå NÅ!!" KG's mentalitet i et nøtteskallAnonymous poster hash: 1dff7...9d5 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2014 #16 Skrevet 31. januar 2014 Forhindre nye voldtekter. Pleier du å spørre om motiver i voldtektstråder? Hvorfor vil du at det skal være en voldtekt? Er du lei av at det bare snakkes om at det er synd i jenter som blir voldtatt, og prøver å finne på noe som kan kalles voldtekt mot menn? Anonymous poster hash: 45ab3...cc4 5
QueenOfTheSidewalk Skrevet 31. januar 2014 #17 Skrevet 31. januar 2014 Bytt ut jenta i denne setningen med gutten og du ville fått: "Denne mannen har helt klart tråkket på grensene dine, og det er voldtekt. Anmeld svinet og få ham bak lås og slå NÅ!!" KG's mentalitet i et nøtteskallAnonymous poster hash: 1dff7...9d5 Jeg ville ikke akkurat anbefalt ei jente å gå på voldtektsmottaket fordi hun fikk en finger opp i rompa under sex. 5
Gjest Summers Skrevet 31. januar 2014 #18 Skrevet 31. januar 2014 Hvorfor vil du at det skal være en voldtekt? Anonymous poster hash: 45ab3...cc4 Du mener det ikke er voldtekt å sette fingeren inn i rompa på en som ikke har samtykket?
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2014 #19 Skrevet 31. januar 2014 Du mener det ikke er voldtekt å sette fingeren inn i rompa på en som ikke har samtykket? Jeg mener det ikke kan kalles voldtekt nei. Det blir liksom en skam å kalle det for voldtekt når du tenker på hvordan folk vanligvis blir brutalt voldtatt. Anonymous poster hash: 45ab3...cc4 6
pantertante Skrevet 31. januar 2014 #20 Skrevet 31. januar 2014 Forhindre nye voldtekter. Pleier du å spørre om motiver i voldtektstråder? Bytt ut jenta i denne setningen med gutten og du ville fått: "Denne mannen har helt klart tråkket på grensene dine, og det er voldtekt. Anmeld svinet og få ham bak lås og slå NÅ!!" KG's mentalitet i et nøtteskallAnonymous poster hash: 1dff7...9d5 Jeg kan ikke se at en finger i rumpa når man har frivillig samleie (selv om det ikke var avtalt på forhånd) kan kalles for voldtekt. Gjør dere narr av jenter (og gutter) som har opplevd virkelige voldtekter/overgrep? 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå