Gå til innhold

Et lite mirakel/under


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kan ikke folk bare kalle barna sine hva de vil? Det faller ikke naturlig for meg å kalle sønnen min for en prins eller et mirakel, men visst noen kaller han det plager det meg ikke. Det er jo ikke et negativt ord. Ord som spire og magehus er også helt feil for meg å si, men det plager meg da vitterlig ikke at andre bruker de ordene.



Anonymous poster hash: 31b7d...75a
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mageboeren min er intet mirakel eller under, jeg tror ikke på slikt. Hun er en del vår naturlige verden som man gjerne kan si er helt fantastisk^_^

Hun er heller ingen prinsesse, men jeg kommer nok neppe til å lage noe oppstyr om enkelte kaller henne det. Hva vi kommer til å gi henne som kosenavn vet jeg ikke enda, vi har allerede bestemt oss for navn så jeg misstenker at vi kommer til å stort sett til å bruke navnet hennes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha lest en del biologi og embryologi synes jeg nesten at en graviditet er et mirakel. Det er så ufattelig mye som skal klaffe, og selv om kroppen hjelper til og legger til rette, er det egentlig et under at det går så bra så ofte! :)

Anonymous poster hash: cee2a...be3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg er det et under når et barn kommer til verden! Et lite mirakel. Men prins og prinsesse begynner jeg å bli litt lei av..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke folk bare kalle barna sine hva de vil?

Anonymous poster hash: 31b7d...75a

Ingen har da sagt at folk ikke kan kalle barna sine hva de vil? Men det må fortsatt være lov for oss andre å mene noe om den type ordbruk sånn generelt. Kan ikke folk bare få mene hva de vil?

Anonymous poster hash: a914a...05f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...