Gå til innhold

Hvorfor så jævla små pupper?


Marie192

Anbefalte innlegg

Jeg har også små pupper og har aldri opplevd missnøye fra andre enn meg selv. Heldigvis er jeg over det nå og elsker kroppen min, inkludert høyden, puppene, rumpa og alt annet :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har også små pupper og har aldri opplevd missnøye fra andre enn meg selv. Heldigvis er jeg over det nå og elsker kroppen min, inkludert høyden, puppene, rumpa og alt annet :)

Har heller aldri hørt noe missnøye fra andre enn meg selv, hehe. Er nok bare jeg som må jobbe med meg selv tenker jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså jeg vil også ta silikon for min egen del, jeg bryr meg egentlig ikke så mye om hva andre synes om meg. Derimot så bryr jeg meg om hva jeg selv synes om meg selv. Jeg klarer liksom ikke å bli helt fornøyd med kroppen min før jeg får liiitt større pupper. Jeg er 178 ca og litt over 60 kg, så er liksom ellers fornøyd. Det eneste er puppene + at jeg vil ha litt mer trent kropp :)

Hvor små pupper har du da? Hvilken bh-størrelse bruker du, og vet du om du bruker riktig str?

Det er stor forskjell på å være helt flat til å bare ha litt små.

Men du får nok råd til det om du blir psykolog ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan bare snakke for meg selv, har små pupper selv og er takknemlig for det!!

Fordi

1. Når jeg blir gammel har jeg små poser med småstein i, istedet for svære lange meloner som kan kastes over skuldern

2. Greit å få puppene inn i håndflata noen ganger altså.

(ikke noe negativt til de med store pupper altså)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Jeg tror det er lurt å vente noen år ja.

Da jeg var 17 hadde jeg en liten B cup, da jeg var 20 hadde jeg den E cup'en jeg har nå.

Sitert slettet innhold fjernet.

Tekola, mod.

Endret av Tekola
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har heller aldri hørt noe missnøye fra andre enn meg selv, hehe. Er nok bare jeg som må jobbe med meg selv tenker jeg :)

I første omgang er nok det lurt :) Men det er din kropp og hvis du er misfornøyd, kan du forandre på den. Du skal jo tross alt ha kroppen hele livet ditt

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er virkelig ikke puppene du vil ha komplimenter på. :) Bare fordi folk ikke sier noe betyr ikke at de ikke liker det de ser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ingen gutter som vil ha sex med ei som har små pupper?? seriøst? Folk har forskjellige preferanser, det er jo klart det er gutter som liker små pupper.

Endret av anora
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn har vel ulike preferanser, akkurat som vi kvinner? Menn som ikke ser forbi størrelsen på brystene er kanskje ikke verdt å bruke særlig mye tid på heller?

Og til du her som mener at en BMI på 19 er lite for en tenåring, du tar fullstendig feil. Da jeg var 18 veide jeg så lite at BMIen min lå på 15, og det var naturlig for min kropp da :-)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har en BMI på under 19. Selvopptatt er du.

Kremt! Jeg har en BMI på under 19, og har aldri sett på meg selv som selvopptatt? Har derimot slitt med selvfølelsen når jeg var yngre fordi jeg var så tynn. Det var mye takket være kvinnemennesker som ikke tenkte før de kom med kommentarer...

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir de større da? :fnise:

Nei, men vet om mange som sliter med å ri pga de har for store pupper. Er ikke så gøy å få en pupp slengt i øyet heller:-p Dessuten er det nok veldig distraherende med store pupper som slenges rundt :-p

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Nei, men vet om mange som sliter med å ri pga de har for store pupper. Er ikke så gøy å få en pupp slengt i øyet heller:-p Dessuten er det nok veldig distraherende med store pupper som slenges rundt :-p

Den animerte scenen i hodet mitt nå er helt priceless :ler:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Nei, men vet om mange som sliter med å ri pga de har for store pupper. Er ikke så gøy å få en pupp slengt i øyet heller:-p Dessuten er det nok veldig distraherende med store pupper som slenges rundt :-p

Ridning har jeg ikke noe greie på. Men jenter med store bryster kan vel bruke sports-bh? Eller blir det ikke nok støtte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ridning har jeg ikke noe greie på. Men jenter med store bryster kan vel bruke sports-bh? Eller blir det ikke nok støtte?

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

:D

Jeg trodde det dreide seg om hesteritt. Det har jeg ikke greie på, men ridning på andre måter er jeg ikke ukjent med :ler:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS, lær å like puppene dine :) Der er menn der ute som vil forgude hele kroppen din, selv små pupper!
Mange menn liker rett og slett ikke store pupper. Mannen min kaller pupper over B-cup "jur", og er ikke noe hypp på det i det hele tatt.

Jeg skjønner veldig godt at du misliker å ha små pupper. Alle finner noe ved seg selv som dem ikke liker og ønsker å forandre. Jeg hadde så lange legger, og alle venninene mine var så lave i forhold til meg. Følte jeg stakk opp av toppen på venne gjengen som en sår tå. Jeg fantaserte ofte om å fjerne en bit fra leggene mine så jeg ble lavere, for ingen mann ville vel ha ett stankel bein som meg? :fnise:

Heldigvis vokste jeg det i fra meg, og elsker kroppen min nå. Tar godt vare på meg selv og gjør det "beste" ut av det jeg har å jobbe med :)

Jeg tror det er mulig du vil vokse i fra deg litt av dette. Og puppene dine vil gjerne som mange har nevnt fortsette å vokse noen år til.

Sitert slettet innhold fjernet.

Tekola, mod.

Anonymous poster hash: eebe5...441

Endret av Tekola
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tusen takk for alle positive og hjelpende svar! Tror jeg bare må lære meg å like puppene mine, og det skal jeg nok klare :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ridning har jeg ikke noe greie på. Men jenter med store bryster kan vel bruke sports-bh? Eller blir det ikke nok støtte?

De fleste gjør det når de har planlagte rideøkter, men noen ganger blir det litt mer spontant ;-)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du absolutt må ha silikon, vent til du har fått de barna du vil ha. Og som noen nevner lenger oppe, du er mest sannsynligvis ikke ferdig utvokst. Mange pupper slutter ikke å vokse før du er 25 år.

Jeg hadde enorme pupper som 17 åring, og vet du, jeg ville hatt dine små istedenfor! Du blir ikke sett for den du er med store pupper, menn vil bare se puppene dine og ikke deg. Du blir aldri tatt på alvor med store pupper. Hør på en som fikk store pupper fra naturens side og som måtte leve med konsekvensene som fulgte med.

Anonymous poster hash: 0a9a0...681

Feil. Jeg er 42 og mine har faktisk vokst jevnt og trutt. Har gått opp 2 cup-størrelser siden jeg var 20.

Jeg skulle også ønske jeg hadde små pupper da jeg var yngre, men nå er jeg veldig fornøyd. Tenker av og til at det hadde vært deilig uten alt stresset med bh-er, vond rygg og sånn.

Anonymous poster hash: fe505...627

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...