Gå til innhold

Hvorfor så jævla små pupper?


Marie192

Anbefalte innlegg

Hei! Altså jeg føler jeg har så sykt små pupper. Jeg er ikke konfortabel med kroppen min på grunn av det. Nettopp på grunn av dette har jeg heller ikke hatt sex enda. Jeg føler at puppene mine er alt for små, og at ingen gutter i hele verden hadde ville hatt sex med en med så små pupper.

Jeg har tenkt å ta silikon når jeg blir 18, men det er så sykt dyrt, så jeg vet ikke om jeg har råd til det.

HVORFOR MÅ JEG HA SMÅ PUPPER, DET ER URETFERDIG!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har små pupper, men jeg kunne ikke vært mer fornøyd. Jeg er veldig slank og puppene er helt optimale til kroppen min, føler meg bra. Hadde sett tåpelig ut med store pupper, og spesielt silikon ser teit ut.

Selvtilliten kommer med alderen antar jeg. Jeg har venninner som har mye større pupper enn meg, men de er også større enn meg.



Anonymous poster hash: ebe6f...634
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

og at ingen gutter i hele verden hadde ville hatt sex med en med så små pupper.

Uavhengig av hva du føler kan jeg iallefall love deg at det ikke stemmer.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HVORFOR MÅ JEG HA SMÅ PUPPER, DET ER URETFERDIG!!!!

Fordi at det må finnes noen jenter til alle mannfolkene som er sånn som meg også, som foretrekker jentene petite. Det ville være urettferdig om bare gutta som liker daier på størrelse med velfylte søppelsekker skulle finne noen de likte formene på.

Du vil bli et mer harmonisk menneske av å innse at vi alle er skapt ulikt, sånn at vi alltid vil finne noen for enhver smak. Det blir så bortkastet å stå foran speilet og speide etter feil, istedenfor å dra ut der du kan bli sett av de som synes at akkurat du har akkurat det de synes om.

- Selvfølelse. Det er selvdestruktivt å sammenlikne seg med andre, fordi andre også er så forbannet mange og ulike.

Endret av Kamikatze
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også misfornøyd med puppene mine (de er små) utenom når jeg sitter på hesteryggen :-p

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler at puppene mine er alt for små, og at ingen gutter i hele verden hadde ville hatt sex med en med så små pupper.

Men ønsker du å ha sex med en som vraker deg pga størrelsen på puppene dine da? Er du ikke ute etter mer enn et ligg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten min gjennom 4 år elsker puppene mine akkuratt sånn som de er. Jeg fylte nett så vidt en cup en gang, var så og si helt flat. Nå har jeg tatt silikon, men det gjorde jeg for min egen del. Gikk opp til 75 b, så store endringene blei det ikke. Det jeg vil frem til er, ikke la puppene dine stoppe deg for hvem du vil være sammen med. De fleste gutter digger pupper, uansett størrelse.



Anonymous poster hash: bcee1...7b1
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære deg.

Om du virkelig er så misførnøyd skjønner jeg at du vil ta silikon.

Men, jeg er helt sikker på at du kan finne en gutt/mann som elsker deg akkurat slik du er, med de puppene du allerede har. :)

Det er ikke bare fryd og gammen å ha store pupper heller.

Det er dyrt å finne fine bher, det sliter på ryggen, man må gjerne opp flere størrelser i jakker/gensere/topper bare på grunn av puppene (her en dag skulle jeg kjøpe en jakke, måtte opp i XXL for at den skulle passe over puppene. Det var deprimerende) o.s.v.



Anonymous poster hash: d9062...605
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men ønsker du å ha sex med en som vraker deg pga størrelsen på puppene dine da? Er du ikke ute etter mer enn et ligg?

Jo herregud, selvfølgelig er jeg det! Vil jo ha det med en jeg er glad i og bryr meg om, helst med en kjæreste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Altså jeg vil også ta silikon for min egen del, jeg bryr meg egentlig ikke så mye om hva andre synes om meg. Derimot så bryr jeg meg om hva jeg selv synes om meg selv. Jeg klarer liksom ikke å bli helt fornøyd med kroppen min før jeg får liiitt større pupper. Jeg er 178 ca og litt over 60 kg, så er liksom ellers fornøyd. Det eneste er puppene + at jeg vil ha litt mer trent kropp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du absolutt må ha silikon, vent til du har fått de barna du vil ha. Og som noen nevner lenger oppe, du er mest sannsynligvis ikke ferdig utvokst. Mange pupper slutter ikke å vokse før du er 25 år.

Jeg hadde enorme pupper som 17 åring, og vet du, jeg ville hatt dine små istedenfor! Du blir ikke sett for den du er med store pupper, menn vil bare se puppene dine og ikke deg. Du blir aldri tatt på alvor med store pupper. Hør på en som fikk store pupper fra naturens side og som måtte leve med konsekvensene som fulgte med.



Anonymous poster hash: 0a9a0...681
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Eurodice

Hei! Altså jeg føler jeg har så sykt små pupper. Jeg er ikke konfortabel med kroppen min på grunn av det. Nettopp på grunn av dette har jeg heller ikke hatt sex enda. Jeg føler at puppene mine er alt for små, og at ingen gutter i hele verden hadde ville hatt sex med en med så små pupper.

Jeg har tenkt å ta silikon når jeg blir 18, men det er så sykt dyrt, så jeg vet ikke om jeg har råd til det.

HVORFOR MÅ JEG HA SMÅ PUPPER, DET ER URETFERDIG!!!!

Hvorfor er det urettferdig? Er du mer spesiell enn andre? Vær glad for at du ikke er født uten ben.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja for all del, ødelegg de fine små puppene dine du. :) Hører verftsarbeidere og trailersjåfører liker sånt.

Resten av verden har gått videre.



Anonymous poster hash: c743f...f2c
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Jeg er også misfornøyd med puppene mine (de er små) utenom når jeg sitter på hesteryggen :-p

Blir de større da? :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest avocadoen

Kjæresten elsker mine små pupper. Jeg liker dem også :) Glad for at jeg ikke har store personlig, så slipper jeg ryggproblemer. Silikon er fælt, og det bør du uansett ikke ta før du er ferdig med å få barn. Vent til du er blitt litt mer moden i alle fall og fått litt bedre selvtillit. Selvtilliten må du jobbe med. Den kommer ikke av å operere i puppene

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...