Gjest New_Girl Skrevet 29. januar 2014 #21 Skrevet 29. januar 2014 Det er vel klart at det er det som ligger i bunn, men min skuffelse (jada, så er jeg vel litt hårsår) ligger i det faktum at hun ikke er villig til å strekke seg bare det minste på tross av dette... Hvis hun ikke syns det er fint så har hun jo strukket seg ved å ha det på inne for deg? Hadde aldri ønsket at mannen min skylle ha på seg noe han følte seg ukomfortabel med ute bare fordi jeg syns det er fint. 4
Gjest åffårno Skrevet 29. januar 2014 #22 Skrevet 29. januar 2014 Eh......når hun sier at formene blir finere med strømpis så er det vel åpenbart at hun mener "jeg vil holde inn mage/lår/bakende whatever". Det er den diplomatiske måten å forklare at hun ikke føler seg smal/slank/proporsjonert eller hva nok til den utvalgte kjolen. Bare meg som ser det åpenbare i det? Jeg bruker heller ikke strømper særlig ofte utendørs,, og hvertfall ikke midt på vinteren fordi det 1: er jævlig kaldt og 2: de faller så kjapt ned. 9
Cathrine88 Skrevet 29. januar 2014 #23 Skrevet 29. januar 2014 I tillegg er det mange som klager over at silikonkanten på hold-ups klemmer inn og lager en bulk øverst på låret, noe som sikkert heller ikke er særlig pent under en tettsittende kjole. 7
Gjest Lille-pus Skrevet 29. januar 2014 #24 Skrevet 29. januar 2014 (endret) Point taken... Det skal sies at jeg kun kjøpte hold-ups, og at hun fant frem hofteholderen selv (vi har kjøpt den sammen ved en annen anledning, men hun har ikke brukt den før...). Hun er nok ganske rookie på området:) Hva er det da som er den mest behagelige varianten for henne å ha på? Kun hold-ups? Eller the real thing som du kalle det, dvs uten silikonkant og med hofteholder? Hvilken type? Hehe, jeg må nesten smile når jeg ser hva jeg sitter å skriver på her:) Hør med henne hva hun føler seg mest sexy i. Silikonkantene er for mange en avtenning siden den lille 'bulken' får mange kvinner til 'å føle seg feite'. Strømpebeltet anbefales i retrostil dersom det blir aktuelt. Med andre ord ett som faktisk sitter i ivet, ikke nede på hoftene. Strømper (the real stuff), anbefales startet med elastiske strømper, ikke 100% nylon. Men, som sagt, hør med henne hva hun selv liker best. Det er ikke spesielt lovende når ting støver ned i skapet ser du. Det gir jo ingen signaler om at tenningen er så sterk på akkurat dette området. Hjelper så gjerne med litt tips og erfaring, men synes hun ikke hun føler seg sexy med strømper så er det nok bortkastet energi at du får litt erfaringer, tips og råd av meg. Endret 29. januar 2014 av Lille-pus
Gjest BettyBoop Skrevet 29. januar 2014 #25 Skrevet 29. januar 2014 Jeg må lufte en ting med dere damer... For en tid tilbake når jeg og kjæresten skulle ut en kveld overrasket jeg henne med å kjøpe inn nytt antrekk; Kjole, undertøy og strømper. Jeg gjorde grundig arbeid ift størrelser, riktig snitt for henne osv og fikk det hele pakket fint inn og la det frem mens hun var i dusjen. Og ja - jeg skal innrømme at strømpene var en liten bonus til meg selv. Min kjære vet at jeg tenner på det (hvilken mann gjør ikke det) ettersom jeg har hintet noen ganger tidligere. Hun ble veldig glad for kjolen, undertøyet og det hele. Den satt som et skudd og hun så rett og slett smashing ut. Hun hadde strømpene på, men like før vi skulle gå skiftet hun til strømpebukse. Jeg ble selvfølgelig veldig skuffa, men holdt fatningen og fortalte henne hvor sexy hun var i strømpene og spurte om hun ville ha de på for min del. No way, vant ikke fram. Her er poenget; Jeg har opplevd denne typen situasjoner en del ganger i forholdet, og jeg blir oppriktig veldig såra av at hun ikke på noen måte strekker seg for min del. Er det for mye forlangt fra min side at hun faktisk gir litt av seg selv her? Kan noen av dere damer hjelpe meg å forstå hvordan hun tenker? Uansett fikk jeg i hvert fall tømt hodet og hjertet litt nåjeg hadde på meg sånne strømper en gang men bytta til strømpebukse for det var strømpeholdere til og strømpene bare løsna fra holderne hele tiden. Ble plagsomt så derfor bytta jeg. 2
Gjest BettyBoop Skrevet 29. januar 2014 #26 Skrevet 29. januar 2014 Dette synes jeg var ufølsomt gjort av henne. Det kan virke som om hun mangler et minimum av sosial intelligens. Hun burdte i det minste forklart hvorfor, hvis hun mente å ha en god grunn til å gjøre dette. Signalet er uansett at hun ikke setter pris på gaven og at hun ikke bryr seg om dine ønsker.hun brukte da kjolen og undertøyet da. Hun kunne byttet tilbake til strømpene når hun kom hjem ds
Gjest Lille-pus Skrevet 29. januar 2014 #27 Skrevet 29. januar 2014 jeg hadde på meg sånne strømper en gang men bytta til strømpebukse for det var strømpeholdere til og strømpene bare løsna fra holderne hele tiden. Ble plagsomt så derfor bytta jeg. Dårlig kvalitet og feil strømper, manglende kunnskap eller litt av alle tre høres det ut som.
Gjest BettyBoop Skrevet 29. januar 2014 #28 Skrevet 29. januar 2014 Dårlig kvalitet og feil strømper, manglende kunnskap eller litt av alle tre høres det ut som.sikkert en kombi av alt. Hadde ikke brukt det før og det var kjøpt på h&m så...
Jalp Skrevet 29. januar 2014 #29 Skrevet 29. januar 2014 hun brukte da kjolen og undertøyet da. Hun kunne byttet tilbake til strømpene når hun kom hjem ds Uansett årsak. Hun burdte forklart TS hvorfor hun ikke ville bruke gaven.
Gjest BettyBoop Skrevet 29. januar 2014 #30 Skrevet 29. januar 2014 Uansett årsak. Hun burdte forklart TS hvorfor hun ikke ville bruke gaven. Herreguud. Overreaksjon. So what? Hun brukte 80% av gaven og hun hadde på seg strømpene en stund hjemme. Er det rart det er så mange skillsmisser når slike ting er krise i et forhold? jeeez 5
Jalp Skrevet 29. januar 2014 #31 Skrevet 29. januar 2014 Herreguud. Overreaksjon. So what? Hun brukte 80% av gaven og hun hadde på seg strømpene en stund hjemme. Er det rart det er så mange skillsmisser når slike ting er krise i et forhold? jeeez Typisk. Du bagatelliserer det han opplever som et problem som dessuten er et mønster. Du greier åpenbart ikke se dette fra andres perspektiv. Det hadde vært en bagatell hadde det ikke vært for at TS opplever at hun generelt overser hans uttrykte behov og ønsker. Jeg hadde for min del sluttet å kjøpe gaver til henne.
Gjest BettyBoop Skrevet 29. januar 2014 #32 Skrevet 29. januar 2014 Typisk. Du bagatelliserer det han opplever som et problem som dessuten er et mønster. Du greier åpenbart ikke se dette fra andres perspektiv. Det hadde vært en bagatell hadde det ikke vært for at TS opplever at hun generelt overser hans uttrykte behov og ønsker. Jeg hadde for min del sluttet å kjøpe gaver til henne. Hvis det er et problem så er det han som er problemet 1
Jalp Skrevet 29. januar 2014 #33 Skrevet 29. januar 2014 Hvis det er et problem så er det han som er problemet Altså....hvis jeg kjøper gaver til min kone som deretter viser utakknemlighet, så er jeg problemet. Javel. Jeg hadde nok ikke kjøpt gaver til deg, Boop. :-)
Gjest BettyBoop Skrevet 29. januar 2014 #34 Skrevet 29. januar 2014 (endret) Altså....hvis jeg kjøper gaver til min kone som deretter viser utakknemlighet, så er jeg problemet. Javel. Jeg hadde nok ikke kjøpt gaver til deg, Boop. :-) Hun brukte jo strømpene. Hun gikk bare ikke ut med de. Er ikke noe gøy å få gaver når man føler seg forplikta å bruke de. Dessuten de strømpene var mye mer for hans enn hennes del. At hun skulle være comfy i plagget var visst mindre viktig.. Endret 29. januar 2014 av BettyBoop 3
Cathrine88 Skrevet 29. januar 2014 #35 Skrevet 29. januar 2014 Uansett årsak. Hun burdte forklart TS hvorfor hun ikke ville bruke gaven. Det er jeg enig i, men hun har jo faktisk forklart at hun føler seg bedre i strømpebukser fordi hun 'får finere former.' 2
juliane Skrevet 29. januar 2014 #36 Skrevet 29. januar 2014 Hun følte seg feit i kjolen og ville ha hold-in strømpebukse når hun skulle ut blant folk. Kan ikke skjønne at det skal være så vanskelig å forstå... 4
Gjest Lille-pus Skrevet 29. januar 2014 #37 Skrevet 29. januar 2014 (endret) Om den ene tenner på undertøy og strømper og den andre får fullstendig avtenning av dette så er det jo ingen vits i å forsøke å prøve å få den som avtennes totalt til å begynne å tenne på det....eller i takknemlighet over å ha fått noe man selv så absolutt ikke ønsket seg gå en hel kveld og føle seg elendig og utilpass? Hvem er det i så tilfellet gaven er til, andre enn til giveren selv. Jeg kjenner menn som har ønsket jeg skulle kle meg på en måte (billig og horete med parykk and you name it) som gjorde at jeg bare ved tanken ble så avtent at det ville gå 100 år før jeg ble lunken... Det var ikke mer å spare på, for å si det forsiktig. Endret 29. januar 2014 av Lille-pus 5
Gjest åffårno Skrevet 29. januar 2014 #38 Skrevet 29. januar 2014 (endret) Med andre ord ett som faktisk sitter i ivet, ikke nede på hoftene. Dette er worst case scenario for sånne som meg som ikke har verdens smaleste midje i forhold til resten av kroppen, og som foretrekker behagelige plagg generelt og spesielt når det er snakk om å spise middag og ha det hyggelig. Nå velger jo jeg heller å ha en liten minibulk på magen til beskuelse for de ingen som bryr seg i motsetning til TS sin kjæreste(og resten av nasjonen om man skal bedømme salg av diverse hold-in plagg) - men aller viktigst; ingen orker å kjenne på noe stramt over magen når man skal nyte god mat. De retrohofteholderne er jo innebygd med korsett - guds gave for hold-in og formende effekt(og superfine), djevelens verk for velbehag. Så da tar jeg heller bulken&velbehaget, og så får fyren bare dra hjem om han ikke orker forholde seg til det A girl`s gotta eat! Endret 29. januar 2014 av åffårno 3
Gjest Lille-pus Skrevet 29. januar 2014 #39 Skrevet 29. januar 2014 (endret) Dette er worst case scenario for sånne som meg som ikke har verdens smaleste midje i forhold til resten av kroppen, og som foretrekker behagelige plagg generelt og spesielt når det er snakk om å spise middag og ha det hyggelig. Nå velger jo jeg heller å ha en liten minibulk på magen til beskuelse for de ingen som bryr seg i motsetning til TS sin kjæreste(og resten av nasjonen om man skal bedømme salg av diverse hold-in plagg) - men aller viktigst; ingen orker å kjenne på noe stramt over magen når man skal nyte god mat. De retrohofteholderne er jo innebygd med korsett - guds gave for hold-in og formende effekt(og superfine), djevelens verk for velbehag. Så da tar jeg heller bulken&velbehaget, og så får fyren bare dra hjem om han ikke orker forholde seg til det Hæh? Nå snakker vi sannsynligvis om to helt ulike ting her. Opplys meg i min kullsorte uvtenhet på området om hvor i alle dager korsettet er gjemt et slikt strømpebelte i retrostil. Eller i en retro girdle (ekte hofteholder, selv om man på norsk kaller både strømpebelter og girdles for hofteholdere) Endret 29. januar 2014 av Lille-pus
Gjest Pulmones Skrevet 29. januar 2014 #40 Skrevet 29. januar 2014 Flott undertøy bildene over. Det kunne jeg definitivt gått med under en kjole. Sexy, og gir ikke valke-bulk slik silikonbånd (stay ups) gir. Er det en tettsittende kjole ville stay ups syntes på meg gjennom kjolen (Bulken). Og kanskje ville de i verste fall rullet ned ila kvelden.... Og kombo silikon stay ups og hofteholder er vanskelig/upraktisk. Stay ups alene er sjeldent "stay ups"... Offentlig ville jeg nok da tatt strømpebukse på i stedet. (Og på igjen med strømper hjemme igjen for pulings!) Men, ville nok gitt mannen en forklaring. Det hadde han fortjent! -Og kanskje han hadde kjøpt "riktig" kombo neste gang! (Da hadde det blitt brukt av meg offentlig). Skjønner frustrasjonen til ts, når det er lagt så mye energi i det. Tror hun hadde valgt å bruke det om det var som feks bildene over. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå