M33 Skrevet 28. januar 2014 #1 Skrevet 28. januar 2014 Jeg må lufte en ting med dere damer... For en tid tilbake når jeg og kjæresten skulle ut en kveld overrasket jeg henne med å kjøpe inn nytt antrekk; Kjole, undertøy og strømper. Jeg gjorde grundig arbeid ift størrelser, riktig snitt for henne osv og fikk det hele pakket fint inn og la det frem mens hun var i dusjen. Og ja - jeg skal innrømme at strømpene var en liten bonus til meg selv. Min kjære vet at jeg tenner på det (hvilken mann gjør ikke det) ettersom jeg har hintet noen ganger tidligere. Hun ble veldig glad for kjolen, undertøyet og det hele. Den satt som et skudd og hun så rett og slett smashing ut. Hun hadde strømpene på, men like før vi skulle gå skiftet hun til strømpebukse. Jeg ble selvfølgelig veldig skuffa, men holdt fatningen og fortalte henne hvor sexy hun var i strømpene og spurte om hun ville ha de på for min del. No way, vant ikke fram. Her er poenget; Jeg har opplevd denne typen situasjoner en del ganger i forholdet, og jeg blir oppriktig veldig såra av at hun ikke på noen måte strekker seg for min del. Er det for mye forlangt fra min side at hun faktisk gir litt av seg selv her? Kan noen av dere damer hjelpe meg å forstå hvordan hun tenker? Uansett fikk jeg i hvert fall tømt hodet og hjertet litt nå 4
*Mocca* Skrevet 28. januar 2014 #2 Skrevet 28. januar 2014 Det var vel ubehagelig å gå med strømper og hun foretrekker strømpebukse.... Bare å godta det.... 6
Jalp Skrevet 28. januar 2014 #3 Skrevet 28. januar 2014 Dette synes jeg var ufølsomt gjort av henne. Det kan virke som om hun mangler et minimum av sosial intelligens. Hun burdte i det minste forklart hvorfor, hvis hun mente å ha en god grunn til å gjøre dette. Signalet er uansett at hun ikke setter pris på gaven og at hun ikke bryr seg om dine ønsker. 2
Sapientia Skrevet 28. januar 2014 #4 Skrevet 28. januar 2014 Er hun klar over at hun sårer deg ved å gjøre dette? Hvis ikke så er det kanskje greit å gjøre henne oppmerksom på det. Selv om hun strengt tatt burde ha forstått det ut fra hva du ellers sa. Jeg synes som Jalp at det var noe ufølsomt gjort av henne. 4
GirlInterrupted Skrevet 28. januar 2014 #5 Skrevet 28. januar 2014 Hmm, spesielt. I og med at du både har hintet tidligere om at du liker henne i strømper pluss at du faktisk kjøpte et helt antrekk til henne, gjør jo dette rimelig ufølsomt gjort. Hadde du bedt henne gått på fest i et eller annet vulgært antrekk som garantert ville fått oppmerksomhet og var langt utenfor hennes komfortsone, da kunne jeg forstått det. Men strømper er da ingen sak å ha på seg. Og det er jo sexy! 2
Cathrine88 Skrevet 28. januar 2014 #6 Skrevet 28. januar 2014 Hun burde ha beholdt strømpene på for din skyld - med mindre du forventet at hun skulle gå rundt i lårkort kjole, g-streng og strømper i 15 minusgrader. 11
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2014 #7 Skrevet 28. januar 2014 Hun burde ha beholdt strømpene på for din skyld - med mindre du forventet at hun skulle gå rundt i lårkort kjole, g-streng og strømper i 15 minusgrader. Jeg tenker også at det kommer litt an på temperatur og bekledningen ellers. Anonymous poster hash: 4d80f...6b9 2
M33 Skrevet 29. januar 2014 Forfatter #8 Skrevet 29. januar 2014 Takk for svar... Det var noen som spurte om hun vet at hun sårer meg med dette. Ja, det tror jeg hun gjør ettersom jeg har snakket med henne om lignende ting. Dog bagatelliserer hun det nok mye mer for seg selv enn det jeg gjør. Kjolen er klassisk sort og strekker seg like nedenfor knærne, så den var ikke på noen måte tacky eller vulgær. Det var kaldt ute, men vi skulle innendørs med taxi fra dør til dør...Riktignok nevnte hun noe om "finere former med strømpebukse", men hun er ei flott jente uten noe behov for å holde noe som helst på plass... Crap altså, dette er jo en filleting - men jeg klarer ikke å fri meg fra tanken om at hun gir f... i å gi noe tilbake her. Noen tanker? TS
Gjest Lille-pus Skrevet 29. januar 2014 #9 Skrevet 29. januar 2014 Hva slags strømper spør jeg. Hold-ups eller the real thing?
Gjest New_Girl Skrevet 29. januar 2014 #10 Skrevet 29. januar 2014 Det kan vel hende at hun ikke syns strømpene var så fine? Hun hadde de på hjemme for din skyld fordi hun vêr at du liker det, men når hun skal ut blandt folk vil hun ha på noe hun føler seg vel i. Det med passform kan hun ha sagt fordi hun ikke vil såre deg ved å si at hun ikke liker de.
M33 Skrevet 29. januar 2014 Forfatter #11 Skrevet 29. januar 2014 Hva slags strømper spør jeg. Hold-ups eller the real thing? Hvis jeg forstår begrepene riktig, så var det vel en kombinasjon; Strømpene har disse gummibåndene øverst, men i tillegg hadde hun en hofteholder...
Gjest Lille-pus Skrevet 29. januar 2014 #12 Skrevet 29. januar 2014 Hvis jeg forstår begrepene riktig, så var det vel en kombinasjon; Strømpene har disse gummibåndene øverst, men i tillegg hadde hun en hofteholder... Hæh ?
Chien Skrevet 29. januar 2014 #13 Skrevet 29. januar 2014 At hun velger strømpebukse over strømper har sannsynligvis ingenting med deg å gjøre. Det handler garantert ikke om å såre deg, men fordi hun rett og slett føler seg mer komfortabel i strømpebukser. Og det bør vel være greit siden dere skulle ut. Da kan hun vel heller gå rundt i strømper hjemme en gang i blant, for deg? Spør henne om det i stedet. Du ser på det som en bevisst handling fra hennes side, om å ikke respektere dine lyster. Og sannsynligvis ser hun på det som at du ikke respekterer hennes behov for å føle seg komfortabel når dere ferdes blant folk. Hvis hun mumler at hun får "finere former med strømpebukse", er nok garantert årsaken til at hun velger nettopp strømpebukser. Og ja, hun kunne gått med strømper for deg, men såå viktig er det vel ikke? Det er jo som du skriver i trådtittelen; en bagatell. La det være en bagatell, og spør henne heller om hun kan tenke seg å gå i strømper for deg hjemme. Det er mitt råd. 9
Monstrum Skrevet 29. januar 2014 #14 Skrevet 29. januar 2014 Det kan jo hende hun rett og slett ikke liker å ha strømper på, men foretrekker strømpebukse? Trenger ikke være verre enn det
Gjest Lille-pus Skrevet 29. januar 2014 #15 Skrevet 29. januar 2014 (endret) Dersom det du ønsket hun skulle gå med var: Hofteholder (usikkert hvilken type... det kan være alt fra en girdle via en retro suspenderbelt til dagens upraktiske suspenderbelt som henger langt nede på hoften med en liten blondekant. Hold-ups/kalt stay-ups i Norge, med silkonkant Da forstår jeg henne veldig godt, og jeg er en kvinne som normalt benytter strømper på daglig basis. Å klare feste hold-ups i strømpestroppene er en eksersis som enten vil ødelegge festeklemmene på stroppene, gjør det svært vanskelig å feste strømpen til festeklemmene (silikonkanten gjør strømpekanten tykk... så tykk at den vanskelig får plass... og så tykk at festeklemmene ikke vil fungere skikkelig). På toppen av det hele vil silikonkanten holde strømpene fast på lårene, og stroppene vil bli et irritasjonsmoment når hun setter seg eller reiser seg. Dette da strømpene sitter fast, og det er stroppene som er de eneste bevegelige deler via sin elastikk. Har du altså, med gode hensikter og vilje, vært så uheldig at du har kjøpt henne en dysfunksjonell combo, så forstår jeg aldeles utmerket at hun mye heller ville ha en strømpebukse. Jeg tenker med skrekk på comboen gridle og hold-ups... Edit: Bostaveringskrøll av en annen verden... Endret 29. januar 2014 av Lille-pus 10
M33 Skrevet 29. januar 2014 Forfatter #17 Skrevet 29. januar 2014 Dersom det du øsnket hun skulle gå med var: Hofteholder (usikkert hvilken type... det kan være alt fra en girdle via en retro suspenderbelt til dagens upraktiske spsuenderbelt som henger langt nede på hoften med en liten blondekant. Hold-ups/kalt stay-ups i Norge, med silkonkant Da forstår jeg henne veldig godt, og jeg er en kvinne som normalt benytter strømper på daglig basis. Å klare feste hold-ups i strømpestroppene er en eksersis som enten vil ødelegge festeklemmene på stroppene, gjør det svært vanskelig å feste strømpen til festeklemmene (silikonkanten gjør strømpekanten tykk... så tykk at den vanskelig får plass... og så tykk at festeklemmene ikke vil fungere skikkelig). På toppen av det hele vil silikonkanten holde strømpene fast på lårene, og stroppene vil bli et irritasjonsmoment når hun setter seg eller reiser seg. Dette da strømpene sitter fast, og det er stroppene som er de eneste bevegelige deler via sin elastikk. Har du altså, med gode hensikter og vilje, vært så uheldig at du har kjøpt henne en dysfunksjonell combo, så forstår jeg aldeles utmerket at hun mye heller ville ha en strømpebukse. Jeg tenker med skrekk på comboen gridle og hold-ups... Point taken... Det skal sies at jeg kun kjøpte hold-ups, og at hun fant frem hofteholderen selv (vi har kjøpt den sammen ved en annen anledning, men hun har ikke brukt den før...). Hun er nok ganske rookie på området:) Hva er det da som er den mest behagelige varianten for henne å ha på? Kun hold-ups? Eller the real thing som du kalle det, dvs uten silikonkant og med hofteholder? Hvilken type? Hehe, jeg må nesten smile når jeg ser hva jeg sitter å skriver på her:)
M33 Skrevet 29. januar 2014 Forfatter #18 Skrevet 29. januar 2014 Fikk dere pult? Aldri så lite off topic, men ja
Mike Waters Skrevet 29. januar 2014 #19 Skrevet 29. januar 2014 (endret) Aldri så lite off topic, men ja Jeg liker også strømper/hofteholdere. Ta en real sit-down med henne du så slipper du å gruble på hvorfor og eksakt hva det betød evt. ikke betød Kansje hun ikke er klar over hvor mye det betyr for deg en gang? Endret 29. januar 2014 av Mike Waters 1
M33 Skrevet 29. januar 2014 Forfatter #20 Skrevet 29. januar 2014 Det kan jo hende hun rett og slett ikke liker å ha strømper på, men foretrekker strømpebukse? Trenger ikke være verre enn det Det er vel klart at det er det som ligger i bunn, men min skuffelse (jada, så er jeg vel litt hårsår) ligger i det faktum at hun ikke er villig til å strekke seg bare det minste på tross av dette...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå