Gå til innhold

Märtha


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

De var invitert til galla bryllup' date=' og kjolen til Martha var ikke akkuratt Galla....[/quote']

Det var slett ikke gallabryllup, det var er formiddagsbryllup, og da skal det helst være korte kjoler og drakter med hatt! Så her var begge de norske helt korrekte. Mette-Marit hadde en enkelt drakt med en hårpynt som ikke skjulte ansiktet, kanskje litt kjedelig, men helt korrekt. Marta-Louise hadde en kjole i de spanske farger, kanskje litt vel lite elegant, men et morsomt og friskt innslag som skilte seg ut fra den "grå" masse!

Og etter det jeg har lest i utenlandske blader så ble Mette-Marit beskrevet som stilig og Marta-Louise som frisk og fargerik.

På svensk debattside blir ML overveiende beundret og rost for sitt antrekk og de svenske prinsessene klaget på å være alt for kjedelig og konvensjonell i klesveien. De skulle ønske de var mer lik ML.

Både på danske og svenske nettsider blir ML beundret og komplimentert for sitt vakre utseende og flotte antrekk, og flere holder de norske prinsessene for å være de vakreste i Europa.

Så jeg synes vi skulle holde opp å klage og heller se på det som er positivt med våre prinsesser. ML klarer seg nok, hun er fandenivoldsk og tøff og skal snart flytte til New York der hun kan få være litt i fred for rampelyset en stund. Annerledes med MM, hun må holde seg her på bjerget, og jeg synes hun ofte får altfor hard kritikk, og det blir vist liten overbærenhet med evt. feiltrinn. Hun har mistet noe av det umiddelbare og friske hun hadde i begynnelsen og fått et altfor reservert blikk og

smil. "Trø meg ikkje for nære ..."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...