Gå til innhold

Märtha


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Esther

Smak og behag det, liv .. jeg synes Prinsesse Caroline sin kjole var stilig, hvem som helst kunne ikke hatt den kjolen, men på Caroline var den flott.

Mette Marit trenger seriøs rådgivning både når det gjelder klær, hår, sminke og ikke minst holdningen hennes ... Det hjelper ikke med flotte klær hvis man ikke kan rette opp ryggen. Vi måtte gå med bøker på hodet da vi var små ... det hjalp på holdningen :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må det være en mann som får en kvinne til å blomstre? Hva om det rett og slett er datteren, eller henne selv. Eller er det så utenkelig?

Tanken min var vel bare at Ari er en mann som vet å bry seg om sitt utseende, og at han kanskje har gitt Martha noen tips? Tviler på at en ettåring har de evnene...? :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frigg

Jeg synes kjolen, hatten og skoene var morsomt og vågalt!

Det virker mer som om utenlandsk presse vil henge ut den norske prinsessen.

Bruden så forresten helt grusom ut. (Og hun så mer misfornøyd ut en kronprinsessa av danmark da hun fikk sin kronprins.)

Så litt av tema:

Hadde trodd det skulle være litt mer pasjon i et bryllup i spania. Men så feil kan man altså ta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Poirot

Så litt av tema:

Hadde trodd det skulle være litt mer pasjon i et bryllup i spania. Men så feil kan man altså ta.

Det var jo tonet veldig ned pga terroren som ramemt for ikke lenge siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes for så vidt at kjolen var stilig og flott, men kanskje ikke helt det rette for anledningen? Kunne vært litt mer "kongelig sus" over den, kanskje?

Generelt må jeg si at Märtha virkelig har blitt sprek i klesveien, hun har absolutt funnet sin egen stil! Jeg synes hun er ei naturlig og flott jente som bare stråler og blir penere og penere for hvert år som går!

Hurra for Märtha! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg sett denne kjolen på massevis av bilder i aviser, på nettet og på TV. Og jeg synes at den blir bare finere og finere.

Hatten var kanskje litt i overkant, men selve kjolen liker jeg kjempegodt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Så nettopp på søndags-Tabloid der de dro sammenligningen Marthas kjole - og kyllingkostymet til Bård Tufte Johansen. Hysterisk :ler:

Men altså; Det er nå litt godt at noen tør å sprite opp de kongelige kretser en smule - det er nok av bløtkakekjoler og stæsj uansett. Gårsdagens kjole var mer humoristisk enn stilig, men med glimt i øyet går alt bra. Kylling eller ikke. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Poirot
Nå har jeg sett denne kjolen på massevis av bilder i aviser, på nettet og på TV. Og jeg synes at den blir bare finere og finere.  

Hatten var kanskje litt i overkant, men selve kjolen liker jeg kjempegodt.

Designerene har masse fint i sin lille butikk (Tulip og Tatamo). Har anbefalt de her:

http://forum.kvinneguiden.no/viewtopic.php...ight=trikotasje

http://forum.kvinneguiden.no/viewtopic.php...ight=trikotasje

http://forum.kvinneguiden.no/viewtopic.php...ight=trikotasje

http://forum.kvinneguiden.no/viewtopic.php...der=asc&start=0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg syntes bryllupet var trist. Tror ikke et øyeblikk at han fikk den han egentlig ville ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var helt klart en spesiell kjole, ja....

Hatten var grusom, og hun så ut som om hun hadde kledd seg ut til karneval.

Mette Marit var helt grei, kanskje litt kjedelig?

Gi den dama noen farger!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Märtha er flott!

Kjolen til Märtha var kjempefin i Spania-bryllupet og passet perfekt.

Märtha skal ha skryt for den flotte, spennende, elegante og kreative stilen hun har utviklet de siste årene. Nå er hun på sitt absolutt beste etter at hun møtte Ari og fikk en overnydelig datter.

Way to go, Märtha! :P

De som kritiserer kjolen er nok kjedelige i smaken selv...og misunnelige.

Märtha ruler!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ikke mange som har kritisert kjolen..men annledningen. Katolsk brylluppp??? Kjolen var helt grei fin..men passet ikke i bryllupppet i mine øyne. Og hatten!?!?!?!? Kremt. :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madam Felle
Jeg syntes bryllupet var trist. Tror ikke et øyeblikk at han fikk den han egentlig ville ha.

Jeg satt faktisk med samme tanke, for han virket så "trist" enkelte ganger. Men det kan jo også være fordi han tenkte på terror ol, for det vet vi jo egentlig ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Märtha er flott!

Selvfølgelig passer både den flotte hatten og kjolen i et katolsk formiddagsbryllup. :)

Herreminj...alle dere rare kvinnemennesker uten kreativ tankegang.. :roll:

Håper Märtha fortsetter å sjokkere vanlige borgere med sin flotte klesstil. Det skal tydeligvis ikke så mye til :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Märthas kjole var etter min mening grell og upassende i den anledningen.

Men jeg liker stort sett hennes stil, og hun er en feiende flott dame som ellers viser seg som en elegant og sporty prinsesse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes at både kjolen og hatten var artig. Men jeg hadde kanskje ikke valgt å bruke den i et kongelig bryllup. Ville nok gått for noe litt mer safe. Men det er meg da.

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...