Gå til innhold

Märtha


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Julianne

Bor for tiden i Barcelona, og i disse tider dreier alt seg om bryllupet. Jeg satt med venner og så på TV tidligere, og kikket så klart etter våre kongelige. Elsker klær, så det alltid spennende å se hva de har på seg.

Ble ikke skuffet over Prinsesse Märtha iallfall. Hun er bare flott. Var såå nydelig i går kveld på banketten med løshår og riktig prinsessekjole, og i dag var hun bare rålekker og spennende i påskegult og rødt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Elenath

Jeg likte kjolen i går, men ikke den hun hadde i dag. Så ut som noe som var laget på formingsalen på en ungdommskole spør du meg. :-? Skuffende, hun pleier å være stilig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Poirot

Likte heller ikke dagens kjole mtp at det er et bryllup, og hatten var gyselig. Ellers litt "skuffet" over at det var dressantrekk i dag, for det gjør at kvinnene kommer i enklere drakter istedenfor flotte kjoler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med resten Märtha pleier å være nydelig, og var fantastisk vakker i går. Det var forresten Mette Marit også. Hun kler så godt å ha ha håret løst og litt mykere rundt ansiktet.

Men Märthas kjole i dag likte jeg ikke så godt. Stilige farger og kul hatt og jeg likte for så vidt kjolen. Men jeg synes ikke det er helt riktig snitt til Märtha. Hun kler bedre kjoler som ikke er så enkle i snittet. Jeg klarer ikke helt å sette fingeren på hva det er, men hun blir på en måte litt for smal oventil, og dermed ser hun større ut over hoftene enn hun faktisk er.

Tror det er et snitt som hadde passet bedre til Mette Marit, faktisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Starya

Syntes kjolen var grell, men heldigvis trenger ikke jeg bruke den. Er Märtha fornøyd med den, så for all del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Men jeg synes ikke det er helt riktig snitt til Märtha. Hun kler bedre kjoler som ikke er så enkle i snittet.

Helt enig med deg, Anna. Samme tanken slo meg i barnedåpen, de helt enkle kjolfasongene er ikke de som kler henne best.

Men hun skal ha ros for at hun har sin egen stil da - skiller seg ut fra resten av pomp og prakt gjengen - som oftest på en positiv måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes at kjolen hennes var kjempesprek, jeg.

Om det passer seg i et kongelig bryllup er en annen sak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes Martha har noen spreke antrekk og noen som ikke burde se dagens lys....men èn ting er sikkert: hun er blitt utrolig flott i det siste, og må ha tatt av mange kilo!! Forrige helg var hun jo både tynn og skikkelig brun og flott. Er det Ari som har god innvirkning...? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lizbet

Har ikke sett disse bildene.

Men snakk om kjoler og bryllup....jeg har lært at man ikke går med hvitt og rødt i bryllup. Og forrige helg, i København, da gikk da visserlig dagens brud i knallrød kjole. Trodde det var :fy: jeg-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Madam Felle
Synes Martha har noen spreke antrekk og noen som ikke burde se dagens lys....men èn ting er sikkert: hun er blitt utrolig flott i det siste' date=' og må ha tatt av mange kilo!! Forrige helg var hun jo både tynn og skikkelig brun og flott. Er det Ari som har god innvirkning...? :)[/quote']

Må det være en mann som får en kvinne til å blomstre? Hva om det rett og slett er datteren, eller henne selv. Eller er det så utenkelig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg synes heller ikke at Märthas antrekk var fint. Mette Marit troppet nok en gang opp i et nokså kjedelig antrekk.

Bryllupet til Haakon og til Frederik var mye mer rørende - true love.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror at Martha louise har vært litt ute av kurs i det siste ,når det gjelder klær.

Det har vært mange gyselige kjoler .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...