Gå til innhold

Märtha


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Synes Märtha er stilig jeg..

Riktignok var den gule kjolen litt for mye 70-tall for meg, men hun er frisk og vågal (i motsening til svigerinnen sin som blir mer og mer tantete)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Ellers så var ikke Madde så verst i dag. Hadde ikke den vanlige fjortislooken.

Dronning Rania var kanskje flottest.

Klarer ikke legge ut linker, dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mæi, det var ikke noe fint til martha. Men jeg synes nesten damen på bildet etterpå med en rød og en beige sokk osv. var hakket verre. Hatten var veldig usøt til martha. MM var tantete ja. Jeg vil se bilder fra igår! Madde var kjempesøt i en flott drakt! Rania syntes jeg ikke var så særlig med hvit vanlig skjorte, selv om hun er veldig pen. Carl Phillip burde klippet seg, det skal ikke nakkehår ned på kraven i uniform! Han ser derfor slaskete ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marthas antrekk i dag synes jeg var en bommert, men normalt liker jeg hennes klesstil meget godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Myumi

Forrige lørdag var Märtha helt nydelig men i går- jeg satte teen i halsen da jeg så bildene av henne for kjolen var grusom og glorete. Gult er en farge få mennesker kler og snittet/lengden var så feil som det kunne få blitt til henne.

En stor skuffelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes kjolen var helt forferdelig. Greit at fargene er spreke, men den passa seg såvisst ikke i et bryllup :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lizbet

Da har jeg sett bildene....

Og selv om jeg ikke var kjempebegeistret for Märtas kjole synest jeg nå at mange av de andre i billedserien det var linket til over også var temmelig sære....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

jeg tror hun har fått en gratis slankekur: med en ettåring rundt seg, går kiloene fort av, man sitter aldri rolig med slike rundt seg! :wink:

og jeg tror hun har fått hjelp av ari med hårfrisyre.... pannelugg kler hun veldig bra! synes martha er mye stiligere kledd enn mette marit, hun kler seg som en dronning på noen og 70 år.... det vil si, litt kjedelig og gammeldags, og ikke særlig iøyen fallende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Martha er kjempestilig jeg. Hun tør å være seg selv og det er så tøft!

Selv om den gule kjolen er noe jeg aldri ville gått i synes jeg hun var på en måte tøff, men det er jo ikke spesielt kongelig.

MM var heller grå og kjedelig, som vanlig.

Fredagens antrekk til Martha var jo nydelig!

(Lurer på om hun i den røde kjolen trodde det var bad-taste party?) :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelp! Hvor er bildene fra fredag da? Jeg vil også se!!!

Syns forøvrig kjolen fra i går var tøff jeg. Litt for gul kanskje, og den burde nok gått til kneet eller litt under.

Hattene har jeg aldri forstått noe av, men jeg syns Märtha kler hatter med brem bedre enn sånne høye saker som hun hadde her.

Forøvrig må det nok ikke en mann til for å få en kvinne til å stråle, men at en herremann som sier hva han faktisk mener og som skryter av en og som man er rimelig forelsket i gjør større underverker for utseendet enn en 1-åring, er vel heller ikke noe negativt? :wink:

MM er så grå at det gjør meg trist. Hun er jo en høy og slank blondine på 30, hvorfor kan hun ikke gjøre noe ut av det? Og har hun ikke blitt litt lutere igjen tro? Mente hun ble bedre rundt bryllupet sitt, men nå syns jeg hun er falt tilbake i gamle vaner. Det er den sterkeste følelsen når jeg ser henne - får lyst til å klaske henne i ryggen *klask*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Poirot

Den var nydelig den. Det er mere hennes stil og klasse :-)

Bare husk på at pga terror var det slik at det var galla kvelden før, og IKKE på bryllupsdagen. Man kunne mao ikke kle seg i de største og flotteste kjolene. (Like fullt synes jeg den gule ikke passet inn).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Esther

Den gule kjolen til Martha var upassende i et bryllup - bortsett fra det så er hun blitt SÅÅ mye stiligere og sikrere på seg selv enn bare for få år siden.

Mette Marit synes jeg kler seg direkte kjedelig - antrekket hun hadde på seg ved ankomst Madrid var ikke en kronprinsesse verdig.

Kan ingen lære damen å kle seg ?

Den desidert vakreste og stiligste prinsessen i Europa er Prinsesse Caroline:

http://www.aftenposten.no/nyheter/kongelig...84.ece?start=14

ingen over - ingen ved siden, selvom endel av kronprinsessene og prinsessene er 15-20 år yngre enn henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for link. Gallakjolen til Martha var fin, men slo ikke kjolen hun brukte i Danmark syns jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men se så flott Mette Marit var i galla!!

Ser ikke akkurat ut som om hun fødte for fire måneder siden!!

(Blir igrunn nesten litt sur over at noen kan få så flat mage på fire måneder)

Også var hun så fin på håret, det passa kjempegodt til ansiktet hennes!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke Mette Marit er noe fin på noen av bildene...veldig kjedelig med enkle løsninger. Og Håret...altfor a4..alltid..sååå kjedelig..blir så kvalm.

Kjedelig kjedelig.

Mærtha var bedre på gallan..kjolen var søt. Men Madde hadde finest kjole synes jeg. De svenske prinsessene skal alltid lyse..og er alltid velkledde. Selvom deres mor må jeg beundre.

Prinesse Karoline? pleier å være ganske kjedelig på andre bilder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...