Gå til innhold

Sitte på ansiktet til gutten?

Fremhevede innlegg

Gjest Coolaid
Skrevet

Hold vedkommende nede med armene eller bind dem fast. Kommander hva han skal gjøre med tungen og munnen. Det er dette vi menn elsker. Sitt også andre veien med ryggen til. Ta for dere... vi elsker sånt! :wow:

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ingen ting som gjør meg så kåt som når dama setter seg på trynet mitt og lar meg drille tunga langt opp i fitta hennes. Har hendt flere ganger at jeg har spruta bare pga av det...

I det siste har jeg våget å la tunga skli innom rassehølet også, bare fordi jeg er en pervo gutt, hehehehe ;)

Anonymous poster hash: a8346...9bb
  • 2 uker senere...
Skrevet

Det er ingen ting som gjør meg så kåt som når dama setter seg på trynet mitt og lar meg drille tunga langt opp i fitta hennes. Har hendt flere ganger at jeg har spruta bare pga av det...

I det siste har jeg våget å la tunga skli innom rassehølet også, bare fordi jeg er en pervo gutt, hehehehe ;)

Anonymous poster hash: a8346...9bb

Sykt deilig :)

Anonymous poster hash: c2259...1a2

Skrevet

Kjæresten min ville gjøre dette i går, og jeg synes det var såååå ukomfortabelt. Hva skal man gjøre liksom. Bare sitte der? Synes ikke det er noe særlig å bli slikket, så var mest for hans skyld.

Skrevet

Kjæresten min ville gjøre dette i går, og jeg synes det var såååå ukomfortabelt. Hva skal man gjøre liksom. Bare sitte der? Synes ikke det er noe særlig å bli slikket, så var mest for hans skyld.

Nei, hvis du ikke synes det er noe særlig å bli slikket, da vil jeg ikke anbefale deg å sitte akkurat der ;)

Skrevet

Nei, hvis du ikke synes det er noe særlig å bli slikket, da vil jeg ikke anbefale deg å sitte akkurat der ;)

Gjorde det fordi han tenner så sykt på det. Men føltes bare rart for min del. Rare er at han aldri har likt det før med meg eller noen exer, men nå synes han det plutselig er superdigg.

Skrevet

Gjorde det fordi han tenner så sykt på det. Men føltes bare rart for min del. Rare er at han aldri har likt det før med meg eller noen exer, men nå synes han det plutselig er superdigg.

Har forståelse for dere begge forsåvidt, du får fortsette å være snill mot han da ;)

Gjest Heartbeat
Skrevet

Husker en som spruta bare jeg så vidt snudde meg med rumpa over ansiktet hans :fnise:

Han hadde visst aldri prøvd noe sånt før :laugh:

Skrevet

Husker en som spruta bare jeg så vidt snudde meg med rumpa over ansiktet hans :fnise:

Han hadde visst aldri prøvd noe sånt før :laugh:

Eller så var han bare fryktelig glad i taco :)

Skrevet

Huff jeg har et kjedelig sexliv.... :sukk:

Anonymous poster hash: 4c458...79e

• Liker 1
Gjest kinkylita
Skrevet

Jeg er bare redd jeg skal slippe den dunderfisen mens jeg sitter der... lite plass for han å snu unna ansiktet sitt liksom...

• Liker 1
Gjest kinkylita
Skrevet (endret)

Edit: dobbelpost

Endret av kinkylita
Skrevet

Trodde det var helt normalt jeg?

• Liker 1
Skrevet

Trodde det var helt normalt jeg?

Det er det nok, vil tro de fleste jenter sitter der av og til ;).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...