Gå til innhold

Sitte på ansiktet til gutten?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er det ikke det som menes med facesitting? Jeg har iallefall aldri gjort det på noen annen måte. Ser ikke helt for meg hvordan det skulle blitt gjort uansett.

Det er aldri helt galt å gni seg litt nedpå. Jeg mener, hvis du først skal være dominant, så kan du like gjerne ta for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mulig jeg har misforstått, fikk det for meg at man skulle sitte med hele sin vekt oppå ansiktet til fyren. Kunne ikke se hvordan det kunne være behagelig for noen parter. :P

Poenget er jo at du skal fokusere på hva som er deilig for deg, ikke nødvendigvis at du skal drukne fyren i fitte. Hvis han slutter å puste, så er jo moroa over. Selv om det jo er en død i skjønnhet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke, har ikke prøvd og det høres fryktelig upraktisk ut. Ikke minst ubehagelig for mannen.

Ikke hvis han får en pute under nakken....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker som at en del jenter er litt vel forsiktige her. Dersom du setter deg på ansiktet hans med et forsiktig "..ok da, men går det bra med deg? enn nå?" osv - da blir mye av attraksjonen borte, det blir ihvertfall ikke full uttelling.

Sett dere godt tilrette, rubb skikkelig fram og tilbake, legg begge hendene bak hodet hans og press hodet mot fitta. Gi han litt luft innimellom og gni han skikkelig inn. Dette er facesitting, the real thing.

Han vet nok å ta skikkelig hevn etterpå, det er da det blir skikkelig moro :spise: .

Endret av MrSmith
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iallefall i den versjonen eg har prøvd.

OK. Dette blir jo veldig teknisk og intimt men skit au..... :)

Hvis han har rumpehullet ditt på haka si så har han vel vagina i munnen? So far so good......da må vel brystene dine peke i motsatt retning av kroppen hans og følgelig er vel hendene hans langs kroppen, og har vel egentlig ikke tilgang til annet enn rygg?

Eller mente du visuell tilgang?

Eller er jeg helt på jordet? :)

Ingen kritikk av nevnte stilling og/eller konseptet facesitting - bare lett undring!

Endret av Mike Waters
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Whatever floats your boat, sier nå jeg.

100% enig, jeg fikk bare ikke anatomien til å gå opp ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Way to go! Så lenge han er glattbarbert i ansiktet, så tror jeg det er en god tilnærming til facesitting.

Det trenger ikke være nybarbert i ansiktet.... det kan så gjerne være et par dager siden sist .... :plystre:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det trenger ikke være nybarbert i ansiktet.... det kan så gjerne være et par dager siden sist .... :plystre:

AU!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Det trenger ikke være nybarbert i ansiktet.... det kan så gjerne være et par dager siden sist .... :plystre:

Det er absolutt ikke feil nei :nigo:

AU!

Don't knock it till you've tried it!

Endret av Raindrops
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler meg ikke dominert når damer sitter på meg, jeg VIL jo ha fittesaften over hele trynet.

Et triks kan også være å ta med en ONS hjem og si at du ikke har kondom, så blir det facesitt garantert. Så kan du bare ligge og runke mens du slurper i deg saftene...



Anonymous poster hash: a8346...9bb
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Føler meg ikke dominert når damer sitter på meg, jeg VIL jo ha fittesaften over hele trynet.

Et triks kan også være å ta med en ONS hjem og si at du ikke har kondom, så blir det facesitt garantert. Så kan du bare ligge og runke mens du slurper i deg saftene...

Anonymous poster hash: a8346...9bb

Dominans handler heldigvis ikke om å gjøre ting som motparten ikke har lyst til.

Anonymous poster hash: 80f0d...786

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er absolutt ikke feil nei :nigo:

Don't knock it till you've tried it!

Hva med helskjegg? Funker det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det trenger ikke være nybarbert i ansiktet.... det kan så gjerne være et par dager siden sist .... :plystre:

Det er absolutt ikke feil nei :nigo:

klarer ikke å skjønne hva som er så godt med det :P

Her så har typen blitt en kaktus etter noen dager, og slik er han gjerne i en liten uke :P Så her blir det vondt om han ikke er nybarbert i ansiktet :P

Anonymous poster hash: 6a62a...859

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Pff. Ingen grunn til å gjøre seg vanskelig :)

Jeg er med på det meste, men dame med tredagersskjegg er ikke høyt oppe på ønskelista. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjerner og planeter

OK. Dette blir jo veldig teknisk og intimt men skit au..... :)

Hvis han har rumpehullet ditt på haka si så har han vel vagina i munnen? So far so good......da må vel brystene dine peke i motsatt retning av kroppen hans og følgelig er vel hendene hans langs kroppen, og har vel egentlig ikke tilgang til annet enn rygg?

Eller mente du visuell tilgang?

Eller er jeg helt på jordet? :)

Ingen kritikk av nevnte stilling og/eller konseptet facesitting - bare lett undring!

Holet mot haka, tunga på klitten, og hendene opp langs sida av kroppen og grafsing på puppane. Det funka fint det i går kveld :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...