Gå til innhold

Sitte på ansiktet til gutten?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Holet mot haka, tunga på klitten, og hendene opp langs sida av kroppen og grafsing på puppane. Det funka fint det i går kveld :)

Oh my :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjerner og planeter

Igjen: Funker det med helskjegg?

Alt funkar med skjegg! Syns det er deilig når skjegget kitlar der nede. Husk at muselukta sit i skjgget....
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det trenger ikke være nybarbert i ansiktet.... det kan så gjerne være et par dager siden sist .... :plystre:

AU!

Todagersstubben min kan du fjerne maling med. Anbefales ikke å gni noe sensitivt mot det materialet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt funkar med skjegg! Syns det er deilig når skjegget kitlar der nede. Husk at muselukta sit i skjgget....

Så lite som skal til da gitt.. *drømmer*..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Todagersstubben min kan du fjerne maling med. Anbefales ikke å gni noe sensitivt mot det materialet.

Skal vi vedde? :lur:

Strøket av alderssensuren :skratte:

Edit: Beklager, men den la du altså opp til helt selv.

Endret av Lille-pus
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, naughty naughty Lille-pus :P Har så mye skjegg jeg nå at det nesten tar lengre tid å tørke etter dusjen en håret :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holet mot haka, tunga på klitten, og hendene opp langs sida av kroppen og grafsing på puppane. Det funka fint det i går kveld :)

Noen ganger er en meget visuell fantasi noe som både kan distrahere og glede. Jeg har en slik en, og ser det helt tydelig for meg og jeg anser det som bevist ut over enhver rimelig tvil at denne stillingen både er fysisk mulig og både fysisk og mentalt givende. En takker for at forsøket ble gjennomført og delt med oss andre ;-)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjerner og planeter

Noen ganger er en meget visuell fantasi noe som både kan distrahere og glede. Jeg har en slik en, og ser det helt tydelig for meg og jeg anser det som bevist ut over enhver rimelig tvil at denne stillingen både er fysisk mulig og både fysisk og mentalt givende. En takker for at forsøket ble gjennomført og delt med oss andre ;-)

Anytime!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Way to go! Så lenge han er glattbarbert i ansiktet, så tror jeg det er en god tilnærming til facesitting.

Det er faktisk veldig deilig selv når han har noe hår i ansiktet også ;).

Anonymous poster hash: dc445...9bf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igjen: Funker det med helskjegg?

Ja, helt sikkert :). Både med skjeggstubber og helskjegg vil jeg tro.

Anonymous poster hash: dc445...9bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne her er faktisk usannsynlig digg!

Ja, hvis du har en vegg å lene ryggen mot, eller noe å holde fast i med en hånd, så er det det.

Anonymous poster hash: dc445...9bf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Inferno

Ja, hvis du har en vegg å lene ryggen mot, eller noe å holde fast i med en hånd, så er det det.

Anonymous poster hash: dc445...9bf

Ikke nødvendigvis. Med akrobatiske skills og brede skuldre går det fint. Greit å ha en vegg bak så man ikke får nakkesleng når man kommer, bare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min store drøm :O

Foreløpig for dårlig selvtillit i senga. Med en fast partner kanskje :)

(Må bare finne en først...)

Anonymous poster hash: e9a29...a04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av en eller annen grunn endte vi opp med dette i går. Har aldri testet det før, men det var utrolig digg! Både han og jeg elsket det.



Anonymous poster hash: a0935...2d2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Og først etter tilfeldigvis å ha sett denne tråden vet jeg hva det heter! Aldri hørt om eller sett det før, føltes helt random at det skjedde.



Anonymous poster hash: a0935...2d2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...