Gå til innhold

Sitte på ansiktet til gutten?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Raindrops

Det beste er kanskje å heller sitte på kne overskrevs over ansiktet? Da får gutten luft, samtidig som han får gjort litt nytte for seg med tungen. xD

Er det ikke det som menes med facesitting? Jeg har iallefall aldri gjort det på noen annen måte. Ser ikke helt for meg hvordan det skulle blitt gjort uansett.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest avocadoen

Er det ikke det som menes med facesitting? Jeg har iallefall aldri gjort det på noen annen måte. Ser ikke helt for meg hvordan det skulle blitt gjort uansett.

Samme her, men var fortsatt redd for å kvele han :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid

Jente 21 her, som har lyst til å prøve å sitte på typen...

Det virker så sykt digg, det er vel det? Det blir ikke kleint?

Bør han bruke tunga inne i hullet, klitten evt. begge?

Høres ut som en amatør her men er ikke det egentlig. Bare på akkurat det området er jeg vel litt "jomfru" :)

Anonymous poster hash: a8346...9bb

Det er digg, både for ham og deg. Facesitting er ikke kleit, bare sexy og deilig for begge to. Og så er det også en litt dominerende lek hvor du fint kan tvinge han til å gjøre akkurat det du liker best når han er der. Hvor og hvordan han bruker tungen er det du som bestemmer. Du får kjenne etter og kommandere han dit du vil. Garanterer deg at han blir minst like kåt som du blir.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker eksen ba meg gjøre det med han, og det var en av de mest turn off øyeblikkene jeg kan huske fra alle ganger jeg har hatt sex. Var kleint og jeg likte det ikke, tanken på å bare se ansiktet hans der nede, var bare noe som fikk meg til å miste litt av synes jeg hadde på mannligheten hans.

Men fint at noen kan tilfredsstille disse submissive guttene også ;)



Anonymous poster hash: 7477d...1c8
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Husker eksen ba meg gjøre det med han, og det var en av de mest turn off øyeblikkene jeg kan huske fra alle ganger jeg har hatt sex. Var kleint og jeg likte det ikke, tanken på å bare se ansiktet hans der nede, var bare noe som fikk meg til å miste litt av synes jeg hadde på mannligheten hans.

Men fint at noen kan tilfredsstille disse submissive guttene også ;)

Anonymous poster hash: 7477d...1c8

Hva faen har dette med mannlighet og "submissive gutter" (i motsetning til voksne dominante menn da, eller?) å gjøre? Greit å ikke like det, men du trenger ikke å være nedlatende.

Anonymous poster hash: 80f0d...786

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke det som menes med facesitting? Jeg har iallefall aldri gjort det på noen annen måte. Ser ikke helt for meg hvordan det skulle blitt gjort uansett.

Det er mulig jeg har misforstått, fikk det for meg at man skulle sitte med hele sin vekt oppå ansiktet til fyren. Kunne ikke se hvordan det kunne være behagelig for noen parter. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Det er mulig jeg har misforstått, fikk det for meg at man skulle sitte med hele sin vekt oppå ansiktet til fyren. Kunne ikke se hvordan det kunne være behagelig for noen parter. :P

Ja, da tror jeg du har misforstått :P

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

tumblr_ly8f6iseHR1qdiymdo1_1280.jpg

Anonymous poster hash: e2ee3...0e2

Den der er ikke dum nei.

Og det går fint ann å ha en vegg bak hennes rygg slik at man ikke 'går helt overende' i 'kampens hete'.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis han har en lenger tunge enn Gene Simmons har så når han frem.



Anonymous poster hash: e2ee3...0e2
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Hva er dette for latskap da? :P Det er ikke SÅ slitsomt å stå på knærne, og mye mer avslappende enn å sitte på toppen å ri for eksempel.

Endret av Raindrops
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva faen har dette med mannlighet og "submissive gutter" (i motsetning til voksne dominante menn da, eller?) å gjøre? Greit å ikke like det, men du trenger ikke å være nedlatende.

Anonymous poster hash: 80f0d...786

Var ikke mening å virke nedlatende. Men det er jo en stilling hvor dama dominerer veldig, og jeg er vel ikke så komfortabel med det, tenner heller ikke på det. Og i mine øyne så ble eksen min litt mindre mandig da vi gjorde dette. Dette var min virkelig og oppriktige mening om det, og ikke for å fornærme noen.

Anonymous poster hash: 7477d...1c8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Var ikke mening å virke nedlatende. Men det er jo en stilling hvor dama dominerer veldig, og jeg er vel ikke så komfortabel med det, tenner heller ikke på det. Og i mine øyne så ble eksen min litt mindre mandig da vi gjorde dette. Dette var min virkelig og oppriktige mening om det, og ikke for å fornærme noen.

Anonymous poster hash: 7477d...1c8

Du ser ikke hvordan ordvalget ditt var direkte nedlatende? Utrolig..

Anonymous poster hash: 80f0d...786

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ikke mening å virke nedlatende. Men det er jo en stilling hvor dama dominerer veldig, og jeg er vel ikke så komfortabel med det, tenner heller ikke på det. Og i mine øyne så ble eksen min litt mindre mandig da vi gjorde dette. Dette var min virkelig og oppriktige mening om det, og ikke for å fornærme noen.

Anonymous poster hash: 7477d...1c8

Facesitting er det beste som fins, og bare fordi dama dominerer meg der og da betyr det ikke at jeg trenger å være underdanig rett etterpå. Tenk på det som en brytekamp, gutten "taper" (litt med vilje). Du sitter oppå og han slikker deg som belønning, ligger og ser rett opp på den deilige kroppen din. Etter en liten stund tar han tak i deg, løfter deg opp og slenger deg på rygg igjen.

Dominanse og underkastelse er deilig, men jeg liker det best når man bytter flere ganger på rollene i løpet av et samleie.

Anonymous poster hash: e3960...77b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jente 21 her, som har lyst til å prøve å sitte på typen...

Det virker så sykt digg, det er vel det? Det blir ikke kleint?

Bør han bruke tunga inne i hullet, klitten evt. begge?

Høres ut som en amatør her men er ikke det egentlig. Bare på akkurat det området er jeg vel litt "jomfru" :)

Anonymous poster hash: a8346...9bb

Han bør vel bruke tunga over alt der han kommer til.

Og ja, det er sykt digg, og her taler jeg fra perspektivet til den som blir sittet på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenner ekstremt på det med den rette mannen. En av de få gangene jeg virkelig nyter å være i en dominant posisjon under sex. Hvor han brukte tunga aner jeg ikke, jeg pleide bare å bevege meg slik at det var godt for meg, så hadde han bare å henge med.

Way to go! Så lenge han er glattbarbert i ansiktet, så tror jeg det er en god tilnærming til facesitting.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...