Gå til innhold

Bare vi som ikke trenger vognpose?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

TS her!

Vi er MYE ute vi. Har hytte på fjellet og bruker den flittig. Her har ungene gått på ski fra de har kunnet gå, så de lå bare i pulk da de var veldig små (DA hadde vi pose). Da de ellers sitter i vogn da det er kaldt har de ull innerst og vanlige vinterdresser ol. utenpå, de liker å sitte litt, gå litt selv ol. så å sitte stille i en pose er ikke noe vits.

Jeg er enig i dette. Jeg sluttet med pose i vogna da poden sluttet å sove på dagen, den sommeren han var to og et halvt. Men jeg synes likevel det er rart å ikke ha vognpose til f.eks. en 1-åring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min sønn er 18 mnd, og sover ute i vognen på dagtid, så da er det greit med pose. Nå sitter han i akebrett når vi er rundt omkring, og da har han bare vinterdress, men sitter i pose når han er i vogna. Det er jo mye bedre enn å sitte med en stor vinterdress. Han har ofte på vinterjakke og sko, så han kan gå visst han vil, men det er sjeldent han vil gå da han liker å sitte i vogna. Vi har ikke bil og er veldig mye ute.



Anonymous poster hash: cec1d...b8c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har 3 barn men ingen av de har hatt vognpose annet enn da de lå i bagvogna som spedbarn. Etter dette vil de jo ikke ligge i vogna så jeg bare lurer på når andres barn bruker disse posene. Har lest at noen passer til ungen er 5-6 år. Hvilken 5-6 åring ligger i vogn? Når bruker dere poser på så store barn?

Anonymous poster hash: 434c7...e39

Toåringen bruker vognposen når han sover ute i vogna. Det er jo iskaldt ute, så det holder ikke med dyne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi brukte vognpose hele den første vinteren til trilleturer og utesoving. Vi måtte dessverre gi opp utesovingen her hjemme pga langvarig veiarbeid rett utenfor her, men vognposen ble brukt videre i barnehagen da hun begynte der. Nå sover barna inne i barnehagen så nå er den ikke i bruk i det hele tatt, men det passer greit siden vi snart får en til som trenger den.

Innlegg redigert for fjernet innhold

Sophie-Ann, mod

Endret av Sophie-Ann
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brienne of Tarth

Hvorfor går det ikke an å svare på tråder her inne uten å komme med frekke og spydige kommentarer? Noen gjør sånn og noen gjør slik, så lenge det ikke er noe som er direkte skadelig, hvorfor må dere være så ufine?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...