Gå til innhold

Spiremors nye hverdag med baby <3

Fremhevede innlegg

Skrevet

Du er tøff Spiremor! Kjedelig å høre at fødselen fikk en slik dramatisk vending, men det virker som at dere ble godt ivaretatt :Nikke:

Håper dere koser dere nå! :rodmer:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå ligger lillemor på brystet mitt, og jeg venter på at hun skal bli klar for et lite bleieskift. Hun knirker så søtt mens hun presser :rodmer:

Er oppe på beina nå etter operasjonen også, og det er deilig :nigo: Fikk tatt ut veneflonen i stad, og det er så deilig å ha begge hendene mine igjen!

Snart sovetid, må bare prøve å få i lillemor litt melk. Hun spiste litt i stad, men jeg syns ikke hun har spist nok. Håper det tar seg opp før vi skal hjem fra sykehuset :)

Gjest Runforit
Skrevet

Nå ligger lillemor på brystet mitt, og jeg venter på at hun skal bli klar for et lite bleieskift. Hun knirker så søtt mens hun presser :rodmer:

Er oppe på beina nå etter operasjonen også, og det er deilig :nigo: Fikk tatt ut veneflonen i stad, og det er så deilig å ha begge hendene mine igjen!

Snart sovetid, må bare prøve å få i lillemor litt melk. Hun spiste litt i stad, men jeg syns ikke hun har spist nok. Håper det tar seg opp før vi skal hjem fra sykehuset :)

Så godt å høre at alt er bra med deg. Ble en plutselig fødsel og så keisersnitt på 1-2-3. Mye påkjenning på en gang.

Kos dere masse ❤️

Skrevet

Aww, høres ut som dere koser dere :hjerte:

Skrevet

Oioioi her har det jo blitt fødsel :D gratulerer så mye <3

Skrevet

Takk! :rodmer: Det kan se ut til at jeg får komme på barselhotell i dag! Jeg trodde jeg måtte ligge til overvåking et døgn til, men jordmor mente at det ikke var nødvendig. Hun skulle dobbeltsjekke med legen, men det ser bra ut :strix:

Skrevet

Takk! :rodmer: Det kan se ut til at jeg får komme på barselhotell i dag! Jeg trodde jeg måtte ligge til overvåking et døgn til, men jordmor mente at det ikke var nødvendig. Hun skulle dobbeltsjekke med legen, men det ser bra ut :strix:

Hohooo, det høres jo bare supert ut :danse:

Skrevet

Må få oppdatert meg på alle andre dagbøker snart også, jeg har bare ikke hatt tid og overskudd til det til nå ;)

Skrevet (endret)

Må få oppdatert meg på alle andre dagbøker snart også, jeg har bare ikke hatt tid og overskudd til det til nå ;)

Det trenger du ikke tenke på! Kos dere med det lille nurket :hjerte:

Endret av Focklop
Skrevet

Håper det!! Da kan alle 3 kose seg litt alene også :)

Skrevet

Godt å høre at det går bra med deg og lillemor!!

Skrevet

Så godt å høre at alt står bra til, til tross for en litt dramatisk slutt på gravidtilværelsen! :Nikke:

Skrevet

Gratulerer med baby og vel overstått fødsel :) Godt å høre at alt er bra med deg og lille ❤️

Skrevet

Rask oppdatering (for å holde meg våken :P ): I dag/går (mandag) dro vi endelig hjem fra Ullevål. Hadde to døgn på barsel før vi fikk rom på barselhotell. Tok faktisk taxi hjem, det går an å bestille med barnesete!

Lillemor har bare spist, sovet og bæsjet en gang iblant fram til i går natt. Da ble hun plutselig helt krakilsk og nektet å verken ta pupp eller å roe seg ned med bæring. Vi ringte på jordmor og hun sjekket tempen. Alt var fint, men lillemor hadde veldig masse luft i magen. Hun hadde heller ikke bæsjet på en stund, så jordmor stimulerte henne til å bæsje ved å holde termometeret i rumpa. Man skal visst ikke gjøre det noe særlig, men jeg er så glad for at hun gjorde det! Det kom masse bek som lille ikke har klart å få ut selv, og hun roet seg kraftig!

Siden da har det ikke vært noe særlig til bæsj før hun nå nettopp bæsjet en bæsjet som var grønn og kornete. Det betyr at hun har begynt å få ut litt fordøyd melk - hurra!! :hoppendeglad:

Nå har lillemor sovnet igjen, så da kan jeg legge henne over i senga si. Blir vel mer mating om et par timer..

Skrevet

Ååh, det høres fantastisk ut :hjerte: Jeg vil også bli mamma snart!!

Så bra hun fikk bæsjet litt til slutt, og hurra for melkebæsj! :biggrin:

Skrevet

Hurra for fordøyd bæsj :)

Så bra at dere har kommet dere hjem :)

Skrevet

Godt å høre at det går bra med dere! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...