Gå til innhold

Spiremors nye hverdag med baby <3

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg føler det er en eeevighet igjen :P er 30+6 i dag. Men det har jo aldri vert nærmere! Håper de neste ukene går raskt:)

Videoannonse
Annonse
Gjest Runforit
Skrevet

Hehehe, ja, det er bare å glede seg! ;) Hvor langt på vei er du? Og når er UL? :)

Er 16 uker i morgen. UL neste uke :)

Skrevet

Jeg føler det er en eeevighet igjen :P er 30+6 i dag. Men det har jo aldri vert nærmere! Håper de neste ukene går raskt:)

Tiden går helt plutselig fort, altså! Og nå er du jo over 75% ferdig! :biggrin:

Skrevet

Er 16 uker i morgen. UL neste uke :)

Spennende med ultralyd, det er jo ikke lenge til! Skal dere spørre om kjønn, eller vil dere la det være en overraskelse?

Gjest Runforit
Skrevet

Spennende med ultralyd, det er jo ikke lenge til! Skal dere spørre om kjønn, eller vil dere la det være en overraskelse?

Kan de se det så vil vi vite :)

Greit i forhold til noen av innkjøpene senere :biggrin:

Skrevet

Ugh, i går måtte jeg bytte truse til tross for truseinnlegg, og i natt byttet jeg truseinnlegg kanskje fire ganger før jeg til slutt tok på bind. Det er mye mer nå enn det var da jeg dro inn på sjekk.. Pluss at jeg har vondt i hodet i dag. Tror jo ikke egentlig at det er noe, men jeg følger litt ekstra med på alt av tegn på endringer i kroppen nå som jeg nærmer meg slutten. Er bare noen dager siden jeg var inne til sjekk sist, så jeg er litt mer nølende for å ringe neste gang. Da vil jeg vite at det er noe på gang, hehe.

Kjennes også som om kynnerne mine er nesten konstante. Har dem litt av og på, og de er ikke vonde, men jeg kjenner at de varer ganske lenge nå. Modning :hjerte:

Skrevet

Kan de se det så vil vi vite :)

Greit i forhold til noen av innkjøpene senere :biggrin:

Hva tror dere det blir, da? Er moro å gjette! Jeg trodde ikke på jordmor da hun sa at det var en jente, for jeg hadde så sterk tro på at det var gutt :P

Og har du graviditetsdagbok?

Gjest Runforit
Skrevet

Hva tror dere det blir, da? Er moro å gjette! Jeg trodde ikke på jordmor da hun sa at det var en jente, for jeg hadde så sterk tro på at det var gutt :P

Og har du graviditetsdagbok?

Jeg har alltid trodd at jeg skal få gutt. Men ANER ikke :P

Har Trening/graviditetsdagbok i ett jeg da jeg synes det var spennende å logge treningen i graviditeten :)

Skrevet

Jeg har alltid trodd at jeg skal få gutt. Men ANER ikke :P

Har Trening/graviditetsdagbok i ett jeg da jeg synes det var spennende å logge treningen i graviditeten :)

Ååå, da blir det moro å se hva dere får :nigo:

Skal titte i dagboka di når jeg er på pc :)

Skrevet

Jeg ville bare si at jeg er med på onsdag :nigo: Er ikke helt sikker på når jeg kommer, tar muligens hjemmekontor pga jordmortime midt på dagen :)

Skrevet

Jeg ville bare si at jeg er med på onsdag :nigo: Er ikke helt sikker på når jeg kommer, tar muligens hjemmekontor pga jordmortime midt på dagen :)

Jaat, jo flere, jo bedre! Blir koselig å se deg igjen :nigo:

Skrevet

Jaat, jo flere, jo bedre! Blir koselig å se deg igjen :nigo:

Jippiii! :D

Skrevet

Har ikke sett "The Notebook" jeg :sjenert:

:5: Ikke jeg heller! Og folk dåner omtrent når de får høre det. Men har hørt at den skal være veldig fin da :Nikke:

Skrevet

Det har jeg også hørt, Androide, og Ryan Gosling er jo fin hvertfall :ler:

Skrevet

Det har jeg også hørt, Androide, og Ryan Gosling er jo fin hvertfall :ler:

Melder meg inn i klubben med de som ikke har sett den! :jepp:

Men ja, Ryan Gosling... Han er til å dø av i Gangster Squad!! Føltes rart å se den på kino med kjæresten min, mens jeg holdt han i hånden. Samtidig stod det nok hjerter ut av øynene mine når vi så på den kjekkasen :P

Skrevet

Jøss, fins det flere enn meg som ikke har sett The Notebook? :jepp:

Spiremor, jeg vil bare si at jeg syns du skal ta en tur til, jeg :Nikke: Eller hvertfall ringe dem og si at du var på sjekk og fikk beskjed om at det var utflod, men at nå kommer det så mye at du har måttet gå over til bind :) Så kan de jo vurdere per tlf om de syns du burde sjekkes eller ikke :)

Skrevet

Haha jeg har heller ikke sett den :sjenert:

Skrevet

Så deilig at det er flere som ikke har (nå hadde) sett den! Er så mange filmer jeg ikke har sett som "alle" har sett, og jeg får også kommentarer og himlende øyne fra folk som mener det er elementær filmkunnskap :P

Men den anbefales, altså, den er skikkelig überromantisk og veeeeldig fin! :rodmer:

Lilleninja: det har roet seg litt nå på ettermiddagen og kvelden, så jeg får se hvordan det blir i natt igjen. Hvis det blir masse nok en gang, blir det en liten telefon i morgen, bare for sikkerhets skyld.

-----------------------------------------------------------

Jeg tror jeg har nevnt tidligere at det har vært problemer med varmtvannet i leiligheten vår, og at det skulle utbedres. Det har jo vært tidvis hutrende kalde dusjer her, og ifølge nettsidene til borettslaget skulle arbeidet med å fikse dette bli ferdig på torsdag om to dager. I kveld var jeg og gubben ute på gåtur og avsluttet med å sjekke om vi kunne bruke sykkelboden i kjelleren som inngang og utgang når vi skal ha vogna ut fra kjellerboden. Da oppdaget vi en vannlekkasje utover hele gulvet, og ga beskjed til vaktmesteren. Så nå har vi bokstavelig talt ikke varmtvann, for det er stengt av. Blir en utredning i morgen og forsøk på å fikse det fortest mulig, men det betyr at min planlagte dusj i morgen kanskje blir innvielse av lillemors badebalje istedet, så jeg kan blande i litt vann fra vannkokeren..

Wohoo, tror dette er fjerde uka eller noe med lite eller ikke noe varmtvann... :glare:

Skrevet

Så deilig at det er flere som ikke har (nå hadde) sett den! Er så mange filmer jeg ikke har sett som "alle" har sett, og jeg får også kommentarer og himlende øyne fra folk som mener det er elementær filmkunnskap :P

Men den anbefales, altså, den er skikkelig überromantisk og veeeeldig fin! :rodmer:

Lilleninja: det har roet seg litt nå på ettermiddagen og kvelden, så jeg får se hvordan det blir i natt igjen. Hvis det blir masse nok en gang, blir det en liten telefon i morgen, bare for sikkerhets skyld.

-----------------------------------------------------------

Jeg tror jeg har nevnt tidligere at det har vært problemer med varmtvannet i leiligheten vår, og at det skulle utbedres. Det har jo vært tidvis hutrende kalde dusjer her, og ifølge nettsidene til borettslaget skulle arbeidet med å fikse dette bli ferdig på torsdag om to dager. I kveld var jeg og gubben ute på gåtur og avsluttet med å sjekke om vi kunne bruke sykkelboden i kjelleren som inngang og utgang når vi skal ha vogna ut fra kjellerboden. Da oppdaget vi en vannlekkasje utover hele gulvet, og ga beskjed til vaktmesteren. Så nå har vi bokstavelig talt ikke varmtvann, for det er stengt av. Blir en utredning i morgen og forsøk på å fikse det fortest mulig, men det betyr at min planlagte dusj i morgen kanskje blir innvielse av lillemors badebalje istedet, så jeg kan blande i litt vann fra vannkokeren..

Wohoo, tror dette er fjerde uka eller noe med lite eller ikke noe varmtvann... :glare:

Kanskje jeg må tvinge mannen til å se den med meg, da ? :jepp:

Bra det har roet seg litt :) Alt er nok i orden, men er jo greit å ha det i bakhodet, ja ^^

Oi! Så bra dere skulle ned og se, da, så dere fikk oppdaget det og varslet! :) Ser for meg plaskebadet ditt i morgen :fnise: Har du badeanden klar? :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...