Spiremor Skrevet 26. januar 2015 Forfatter #1521 Del Skrevet 26. januar 2015 (endret) Rart med sengetøyet. Har du prøvd å ta på et å se hvordan det blir? Trodde det var enten 60×80 eller 80×100.. Også større da selvfølgelig. Har ikke prøvd noen på, ble litt for satt ut av å tro jeg hadde masse sengetøy til å ikke ha noenting. Må prøve nå! Edit: Føler meg temmelig dum nå som ikke prøvde noen av trekkene på en dyne før jeg freaket ut.. Tror jeg hadde låst tankene mine i at dynene er skitne (uvasket etter 6 år på et loft), så derfor var det ikke engang noe som dukket opp som en mulighet i hodet mitt. Vi har visst 6 sett vi kan bruke, men 5 sett må legges bort fordi de er for små. Får se om ikke jeg klarer å få med meg gubben på å kjøpe ett sengesett til likevel, da, så vi har et som vi i alle fall har kjøpt selv. Har så lyst på dette! Endret 26. januar 2015 av Spiremor 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 27. januar 2015 Forfatter #1522 Del Skrevet 27. januar 2015 Nå er jeg hos foreldrene mine og vasker babydyner og vognposen vår. Vi har ikke tørketrommel (eller tennisballer) selv, så jeg får låne her. I tillegg har jeg tatt meg en lang, varm dusj! Hjemme er det noe feil med varmtvannet, så forrige dusjen min hutret jeg meg gjennom. Er god og varm i kroppen, kjenner at det kan være jeg sovner på sofaen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 27. januar 2015 Forfatter #1523 Del Skrevet 27. januar 2015 Og æsj.. Det kan se ut til at manglende bekkenbunnstrening og alle doturene jeg har om dagen har fått følger.. Så nå blir det knipeøvelser!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 27. januar 2015 #1524 Del Skrevet 27. januar 2015 Huff, jeg har lastet ned en app som minner meg på å trene Den heter squeezy, men jeg tror jeg betalte litt for den... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 27. januar 2015 Forfatter #1525 Del Skrevet 27. januar 2015 Huff, jeg har lastet ned en app som minner meg på å trene Den heter squeezy, men jeg tror jeg betalte litt for den... Haha, for et navn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaospåtobein Skrevet 27. januar 2015 #1526 Del Skrevet 27. januar 2015 Da er det bare å knipe! Er alt for dårlig på det selv, men har ikke hatt noen nesten uhell eller kjent noe til det heller så da gidder jeg ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 27. januar 2015 #1527 Del Skrevet 27. januar 2015 Og æsj.. Det kan se ut til at manglende bekkenbunnstrening og alle doturene jeg har om dagen har fått følger.. Så nå blir det knipeøvelser!! Nehei!!?? Hva skjedde?? *knipe knipe* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 27. januar 2015 Forfatter #1528 Del Skrevet 27. januar 2015 Nehei!!?? Hva skjedde?? *knipe knipe* Er nesten for ekkelt til å skrive, men det virker som om all pressinga har presset ut litt ting bak.. Og jeg googlet det, og det kan visst skyldes dårlig bekkenmuskulatur. Så nå skal jeg knipe ofte! Har vært dårlig på det til nå selv om advarselen er f.eks. inkontinens, men det her har jeg ikke hørt nevnt *knipe ekstra* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 27. januar 2015 #1529 Del Skrevet 27. januar 2015 Er nesten for ekkelt til å skrive, men det virker som om all pressinga har presset ut litt ting bak.. Og jeg googlet det, og det kan visst skyldes dårlig bekkenmuskulatur. Så nå skal jeg knipe ofte! Har vært dårlig på det til nå selv om advarselen er f.eks. inkontinens, men det her har jeg ikke hørt nevnt *knipe ekstra* Kanskje nok til å få deg til å knipe ekstra de siste ukene? Ting blir ikke bedre etter fødsel har jeg hørt. Knip knip. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 27. januar 2015 Forfatter #1530 Del Skrevet 27. januar 2015 Himmelen å legge seg på nyvasket og fluffy pute!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest me2u Skrevet 28. januar 2015 #1531 Del Skrevet 28. januar 2015 Hmmm. Når burde en begynne med knipeøvelser egentlig? Bekkenet trener jeg iallefall 2 ganger i uka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 28. januar 2015 Forfatter #1532 Del Skrevet 28. januar 2015 Hmmm. Når burde en begynne med knipeøvelser egentlig? Bekkenet trener jeg iallefall 2 ganger i uka. Knipeøvelser er jo bekkenbunnstrening, så hvis du har bekkentrening som gjør at du trekker opp og sammen nedentil, så er du jo allerede igang! Hvis du snakker med en lege eller fysioterapeut sier de at du skal gjøre det hele livet.. Så det er strengt tatt bare å begynne! Jeg gjorde det en kort periode, men det er så lett å glemme det. Så oppdaget jeg ganske nylig at musklene var blitt ganske svekket, for jeg var plutselig usikker på om jeg strammet de riktige musklene, og det er nå vanskeligere for meg å holde knipet lenge (skal jo knipe 10 sek x 10 ganger, og gjerne gjenta flere ganger om dagen). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 28. januar 2015 Forfatter #1533 Del Skrevet 28. januar 2015 Inspirert av Kaospåtobein har jeg tittet litt på wall stickers på ebay, og de har så mye søtt til barnerom! Jeg er stor fan av ugler, så da jeg så denne smeltet jeg litt.. Får se hva jeg gjør når hun får eget rom, men foreløpig er det tom konto her og hun skal sove inne hos oss, så det blir ikke kjøpt noenting ennå. Men det er da lov til å drømme? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 28. januar 2015 #1534 Del Skrevet 28. januar 2015 'Roider? Visstnok veldig vanlig under graviditet, som de fleste andre vondter man har i disse tider Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 28. januar 2015 Forfatter #1535 Del Skrevet 28. januar 2015 'Roider? Visstnok veldig vanlig under graviditet, som de fleste andre vondter man har i disse tider Ikke hemoroider, nei, eklere enn som så.. Det er ting som skulle vært inni som ikke er helt inni lenger, for å si det sånn (framfall). Skal ta det opp med jordmor på neste time der, i mellomtiden kniper jeg for harde livet! Om ikke jeg føler at det blir bedre kan det være jeg ringer legen før den tid også. Men jeg tror ikke det er noe som kan gjøres med det bortsett fra å knipe og eventuelt få utført et kirurgisk inngrep dersom det blir sånn at jeg plages av det. Foreløpig er det mest at jeg syns det er ekkelt og bittelitt ømt, men det er ikke noen flere plager med det så langt. Så kniiiip! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 28. januar 2015 #1536 Del Skrevet 28. januar 2015 Er nesten for ekkelt til å skrive, men det virker som om all pressinga har presset ut litt ting bak.. Og jeg googlet det, og det kan visst skyldes dårlig bekkenmuskulatur. Så nå skal jeg knipe ofte! Har vært dårlig på det til nå selv om advarselen er f.eks. inkontinens, men det her har jeg ikke hørt nevnt *knipe ekstra* Uff, høres ikke bra ut Bra du skal ta det opp med jordmor, da Eller lege før den tid, som du sier ^^ Når har du neste kontroll? Himmelen å legge seg på nyvasket og fluffy pute!! Oh yes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 28. januar 2015 Forfatter #1537 Del Skrevet 28. januar 2015 Neste kontroll er 13. februar, så det er derfor jeg har i bakhodet at jeg ringer legen før den tid hvis jeg tror han bør se på det. Blir jo redd for hvordan det skal gå å presse ut en baby når jeg tydeligvis presser ut andre ting samtidig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaospåtobein Skrevet 28. januar 2015 #1538 Del Skrevet 28. januar 2015 Inspirert av Kaospåtobein har jeg tittet litt på wall stickers på ebay, og de har så mye søtt til barnerom! Jeg er stor fan av ugler, så da jeg så denne smeltet jeg litt.. Får se hva jeg gjør når hun får eget rom, men foreløpig er det tom konto her og hun skal sove inne hos oss, så det blir ikke kjøpt noenting ennå. Men det er da lov til å drømme? Den så jeg også på. Supersøt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 28. januar 2015 #1539 Del Skrevet 28. januar 2015 Så søt! Vi skal ha jenta inne på vårt soverom i begynnelsen, så begynner nok ikke med innredning av barnerommet før etter en stund. Rommet får fungere som gjesterom en stund til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 28. januar 2015 #1540 Del Skrevet 28. januar 2015 Vi har også kjøpt wall stickers til rommet hennes. Men husker ikke hvilket mønster. Ikke hengt det opp enda.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå