Gå til innhold

Spiremors nye hverdag med baby <3


Spiremor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Å, fy søren! Det burde ikke være lov til å stå opp så tidlig >_<

Helt enig.

Jeg forstår ikke hvordan samboeren min klarer å stå opp kl. 5 hver dag.

Ha en fin Lucia feiring! :lete:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha No worries. Det var foredrag og lussekatter på jobb. Klarte å få i meg 3stk og de var av GREI størrelse :P første gangen jeg har spist for.. 3? :P

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha No worries. Det var foredrag og lussekatter på jobb. Klarte å få i meg 3stk og de var av GREI størrelse :P første gangen jeg har spist for.. 3? :P

Hehe, jeg har vel spist 3 stk selv. Trodde jeg skulle ta helt av, men de mettet overraskende mye!

Og barna var utrolig søte i dag! :rodmer:

Må fnise litt for meg selv. Hun lille i barnehagen som tidligere har sagt at babyen min svømmer i magen og har vannsklie der inne, sa i dag at babyen har badering :P Tror kanskje hun er glad i å bade selv, siden hun er så oppdatert på badeutstyr :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, jeg har vel spist 3 stk selv. Trodde jeg skulle ta helt av, men de mettet overraskende mye!

Og barna var utrolig søte i dag! :rodmer:

Må fnise litt for meg selv. Hun lille i barnehagen som tidligere har sagt at babyen min svømmer i magen og har vannsklie der inne, sa i dag at babyen har badering :P Tror kanskje hun er glad i å bade selv, siden hun er så oppdatert på badeutstyr :fnise:

Jeg liker logikken hennes :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, sikkert mange episoder som gravid i barnehage ja :) Men da forstår jeg at du blir sliten også :/ Er sliten nok i ryggen av å bære på en på 14 kg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, sikkert mange episoder som gravid i barnehage ja :) Men da forstår jeg at du blir sliten også :/ Er sliten nok i ryggen av å bære på en på 14 kg :P

Jeg skal egentlig ikke bære verken barn eller tyngre kasser osv i barnehagen, men det er vanskelig å unngå. Og lillemor bærer jeg jo på uansett, hehe. Så, ja, begynner å kjenne det tydelig nå. Korsryggen klager om dagen.

Men jeg storkoser meg med juletid og alt som følger med! Skal på julebord i morgen (i dag), og gleder meg til all julematen! :nigo: Og ikke minst til å få stæsjet meg opp!! Blir kjole og sminke og så kanskje jeg ordner håret på noe vis. Ikke akkurat fleecegenser og slitte bukser, som de andre er vant med ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk, folkens! Hadde det kjempekoselig, men dro fra festen litt over kl 11. Bare gjespet og begynte å kjenne at jeg hadde gått med ballerinasko istedenfor joggesko. Var veldig deilig å ikke være ødelagt i dag, som jeg er sikker på at alle de andre har vært, hehe ;)

Hadde på meg denne kjolen. Kjøpte den i London for noen uker siden :)

I dag har det blitt mye avslapning, en tur på butikken og deilig pasta bolognaise :hjerte: Er så sykt glad i pasta, det er skummelt! Og vi har rester som jeg kan spise i morgen, wohoo!!

Nå forsøker jeg for første gang å lage gomme. Tenkte å gi det i gave til foreldrene mine til jul, ettersom begge har trønderblod. Følger denne oppskriften, og foreløpig går det overraskende bra! Den har kokt i en time så langt. Ser ikke like klumpete ut som på bildet, men jeg regner med det kommer når jeg tar av lokket om halvannen times tid. Håper smaken blir som namdalsgomme! *spent*

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så fin kjole! Er så nysgjerrig på andre gravides valg av kjoler, trodde det var drøyt av meg å velge en tettsittende, men det er jo så fint å vise fram den voksende magen :) Min er også svart med blonder, men kun på ermene og litt på brystet :)

Ååh, nå fikk jeg lyst på gomme! Tror jeg må kjøpe det i morgen med et halvstekt brød, så kan jeg ha det på varme og ferske skiver :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fin kjole! Er så nysgjerrig på andre gravides valg av kjoler, trodde det var drøyt av meg å velge en tettsittende, men det er jo så fint å vise fram den voksende magen :) Min er også svart med blonder, men kun på ermene og litt på brystet :)

Ååh, nå fikk jeg lyst på gomme! Tror jeg må kjøpe det i morgen med et halvstekt brød, så kan jeg ha det på varme og ferske skiver :D

Jeg tenker at det bare er fint å vise fram tutemagen :biggrin: Det er første gang jeg selv har sett hvor utrolig spiss magen faktisk er! Og stor!

Har ikke speil hjemme som viser noe nedenfor brystet, så jeg får ikke sett ordentlig hvordan det ser ut. På hotellet der vi hadde julebord var det derimot helfigurspeil. Måtte titte flere ganger! :rodmer:

Gomme er helt fantastisk! Og den jeg lagde nå ser ut til å bli ca som Namdalsgomme, og det er akkurat det jeg var ute etter. Er faktisk ganske stolt over resultatet! Tror jeg skal bruke stavmikser på den litt, da, for den er litt kornete. Men det er forsåvidt litt av sjarmen, kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at det bare er fint å vise fram tutemagen :biggrin: Det er første gang jeg selv har sett hvor utrolig spiss magen faktisk er! Og stor!

Har ikke speil hjemme som viser noe nedenfor brystet, så jeg får ikke sett ordentlig hvordan det ser ut. På hotellet der vi hadde julebord var det derimot helfigurspeil. Måtte titte flere ganger! :rodmer:

Gomme er helt fantastisk! Og den jeg lagde nå ser ut til å bli ca som Namdalsgomme, og det er akkurat det jeg var ute etter. Er faktisk ganske stolt over resultatet! Tror jeg skal bruke stavmikser på den litt, da, for den er litt kornete. Men det er forsåvidt litt av sjarmen, kanskje?

Det er så kos å vise frem babymagen sin :nigo:

Åh, jeg har hatt lyst på gomme i sånn... 4 måneder :cry3: Men for meg nytter det ikke å kjøpe i butikken heller, for jeg vil ha farmor sin! :P Og hun lager ganske mørk gomme, og den SKAL være goood og kornete :nigo: Med rosiner ^^

Har etterspurt ca. oppskrift nå, så må jeg prøve å lage til jul, tror jeg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...