malicious Skrevet 4. oktober 2014 #701 Skrevet 4. oktober 2014 Jeg husker ikke helt.. Hvor har du fått fødeplass?
Spiremor Skrevet 4. oktober 2014 Forfatter #702 Skrevet 4. oktober 2014 Ullevål Jeg vil ha alt jeg kan få av smertelindring, så ikke på ABC-klinikken, hehe. Du skulle dit, var det så? 1
malicious Skrevet 5. oktober 2014 #703 Skrevet 5. oktober 2014 Ullevål Jeg vil ha alt jeg kan få av smertelindring, så ikke på ABC-klinikken, hehe. Du skulle dit, var det så? Jepp! Litt forskjellige tanker om det -fra dag til dag
Spiremor Skrevet 5. oktober 2014 Forfatter #704 Skrevet 5. oktober 2014 Jepp! Litt forskjellige tanker om det -fra dag til dag Hva tenker du å bruke for å komme deg gjennom fødselen? Mye pusteteknikker og kanskje vann? Eller vil du ha med f.eks. akupunktur?
Spiremor Skrevet 5. oktober 2014 Forfatter #705 Skrevet 5. oktober 2014 Noe jeg ikke nevnte da jeg kom fra ultralyd var at hun satte meg fram en dag. Så på fredag var jeg 19 uker på vei! 5 dager til jeg er halvveis! Dessuten har jeg morkaken litt lavt på framsiden, så jeg skal tilbake på ul i uke 32 (6. januar) og sjekke at den har flyttet på seg. Vurderer å ha en 3d-ultralyd før den tid, for det hadde vært moro å se lillemor på den måten også. Får se hva det blir til 1
lillemeg90 Skrevet 5. oktober 2014 #706 Skrevet 5. oktober 2014 Godt med skikkelig oppfølging da:) og så får dere jo se henne enda en gang
Lilleninja Skrevet 5. oktober 2014 #707 Skrevet 5. oktober 2014 Wohoo, tenk at du snart er halvveis Du tar meg igjen jo Kjekt å få en ekstra ultralyd, får håpe morkaka har lagt seg sånn de vil innen da
missdior Skrevet 5. oktober 2014 #708 Skrevet 5. oktober 2014 Så kjedelig med morkaka, håper den flytter seg :D
malicious Skrevet 5. oktober 2014 #709 Skrevet 5. oktober 2014 Hva tenker du å bruke for å komme deg gjennom fødselen? Mye pusteteknikker og kanskje vann? Eller vil du ha med f.eks. akupunktur? Tenkt å lese litteratur om pusteteknikker og det som måtte være. Men har sett for meg vannfødsel
MissStiles Skrevet 5. oktober 2014 #710 Skrevet 5. oktober 2014 Noe jeg ikke nevnte da jeg kom fra ultralyd var at hun satte meg fram en dag. Dessuten har jeg morkaken litt lavt på framsiden, så jeg skal tilbake på ul i uke 32 (6. januar) og sjekke at den har flyttet på seg. Vurderer å ha en 3d-ultralyd før den tid, for det hadde vært moro å se lillemor på den måten også. Får se hva det blir til Det skal jeg og. Men fikk time uka før jul.
Gjest Snuttepi Skrevet 5. oktober 2014 #711 Skrevet 5. oktober 2014 Jøss, snart halvveis! Håper det går like fort hos meg som hos deg
Spiremor Skrevet 5. oktober 2014 Forfatter #712 Skrevet 5. oktober 2014 Godt med skikkelig oppfølging da:) og så får dere jo se henne enda en gang Ja, og det er fantastisk! Er veldig glad for akkurat det, selv om det er pga morkaka. Hvis den ikke flytter seg, men blokkerer fødselskanalen, har jeg lest et sted at jeg kanskje risikerer keisersnitt. Vil jo helst slippe det. Wohoo, tenk at du snart er halvveis Du tar meg igjen jo Kjekt å få en ekstra ultralyd, får håpe morkaka har lagt seg sånn de vil innen da Ja, prøver hardt å ta deg igjen! Men du er alltid foran meg, er jo umulig å få til! Så kjedelig med morkaka, håper den flytter seg :D Ja, det er visst ikke så vanlig at den IKKE gjør det, så jeg satser på at kroppen ordner opp Tenkt å lese litteratur om pusteteknikker og det som måtte være. Men har sett for meg vannfødsel Vannfødsel er det jeg ønsker meg om jeg ikke får epidural. Har en tanke om at det kan være mer behagelig enn å ligge i en seng og svette i klamme laken og greier. Det skal jeg og. Men fikk time uka før jul. Får håpe vi begge har morkaker som flytter seg som de skal! Jøss, snart halvveis! Håper det går like fort hos meg som hos deg Er rart, tiden har gått superfort helt plutselig! Regner med at det kommer til å gå sakte igjen en stund nå fram mot jul, ettersom det ikke er så veldig mye spennende som skjer før i uke 32.. Så da rekker du å ta meg igjen!
lillemeg90 Skrevet 6. oktober 2014 #713 Skrevet 6. oktober 2014 Ser den:) jeg vil også helst føde vaginalt, men ikke alltid like lett å forutse hvordan ting kommer til å bli:) selv ikke om morkaka ligger der den skal være:)
Teriyaki Skrevet 6. oktober 2014 #714 Skrevet 6. oktober 2014 Jeg synes det blir litt motsatt. At nå når milepælene er nådd, og det er en stund til neste milepæl, så begynner tiden å gå litt fort, for da teller man ikke dager i like stor grad lenger. Får håpe morkaken flytter på seg. Som oftests gjør den jo det.
missdior Skrevet 6. oktober 2014 #715 Skrevet 6. oktober 2014 *Jeg syns jeg har vært i uke 22-23 i en eviiighet nåå.. Tiden fra uke 15-20 gikk kjempefort! 1
Saraby Skrevet 6. oktober 2014 #716 Skrevet 6. oktober 2014 Herregud, tenk at du snart er 20 uker! Syntes ikke det var lenge siden vi var å spiste sammen, men da var du jo bare 12!!
Spiremor Skrevet 6. oktober 2014 Forfatter #717 Skrevet 6. oktober 2014 *Jeg syns jeg har vært i uke 22-23 i en eviiighet nåå.. Tiden fra uke 15-20 gikk kjempefort! Tiden fram til ul gikk kjempefort, ja! Men nå må jeg jo vente heeelt til neste milepæl (3. trimester), og det er så lenge til! Jeg vil ta deg igjen, men får ikke til
Spiremor Skrevet 6. oktober 2014 Forfatter #718 Skrevet 6. oktober 2014 Herregud, tenk at du snart er 20 uker! Syntes ikke det var lenge siden vi var å spiste sammen, men da var du jo bare 12!! Ja, det er skikkelig rart! Tror fremdeles ikke helt på at det er en baby inni der
Spiremor Skrevet 7. oktober 2014 Forfatter #719 Skrevet 7. oktober 2014 I går kveld, da vi hadde lagt oss, la jeg hånden på magen i håp om å kjenne noe utenpå for første gang. Og jammen kom det et spark som var kraftig nok til å kjennes utenpå! Skyndte meg å legge hånda til gubben på samme sted, men han fikk ikke kjent noe. De få sparkene som kom etter det var for svake. Men nå vet jeg at det går! ---------------- Jeg og mannen tenkte å ta oss en tur i slutten av november, kanskje tidlig desember. Vil gjerne til en by hvor vi kan få tak i julegaver og litt stæsj til babyen, samt shoppe litt selv (masse fine mammaklær!!). England er nok mest aktuelt, da gubben har en del butikker han liker der. (Manchester spesielt, men det er det ikke sikkert vi får til pga rare flytider og liten mulighet for fri). Er det noen som har noen tips? Må ikke være i England heller, julemarkedene i for eksempel Tyskland hadde også vært kjempeflott å se, vi er bare litt usikre på om det er stedet å kjøpe julegaver..
Spiremor Skrevet 7. oktober 2014 Forfatter #720 Skrevet 7. oktober 2014 (endret) Oops, dobbeltpost! Teite nettet i tunneler.. Endret 7. oktober 2014 av Spiremor
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå