Gå til innhold

Spiremors nye hverdag med baby <3


Spiremor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ååå! Kan man få push-varsel når du skriver her neste gang Spiremor!! Er så spent på dine vegne :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gikk kjempebra! Lille sprelle er frisk og rask, og underveis i undersøkelsen fikk vi tilogmed se noen som vinket til oss der inne :rodmer:

Og så: Det blir eeeeeeeen.... *trommevirvel*... Jente! Det betyr at flertallet på kg hadde rett. Mannen var superfornøyd med å ha så god intuisjon, så han gliste bredt da vi gikk derfra, hehe. Nå blir det bare å finne navn, da :o

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gikk kjempebra! Lille sprelle er frisk og rask, og underveis i undersøkelsen fikk vi tilogmed se noen som vinket til oss der inne :rodmer:

Og så: Det blir eeeeeeeen.... *trommevirvel*... Jente! Det betyr at flertallet på kg hadde rett. Mannen var superfornøyd med å ha så god intuisjon, så han gliste bredt da vi gikk derfra, hehe. Nå blir det bare å finne navn, da :o

Jente?! HADDE JEG FEIL?! :O hahah. Gratulerer!!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer!!

3 stk som har fått vite at vi får jente denne uka. Så gøy!

Velkommen i jenteklubben!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HURRA x3!!!!!

Jente-baby! :blomst::rodmer:

Fare for at min jentebaby får noe herfra:

http://www.zara.com/no/no/mini/kj%C3%B8p-etter-stil-c480508.html - sett noe så fint?

Ååå, så mye fine klær hos Zara,altså! Vi har jo "for mye" klær allerede, men nå må vi jo nesten kjøpe noe spesielt til lillemor også ^_^

Og takk for alle hyggelige kommentarer, vi gleder oss veldig til å planlegge framtiden med en liten jente! :hjerte: Mannen vil visst at hun skal bli hans lille prinsesse, tihi. Er koselig at han engasjerer seg, sier nå bare jeg! Så får jeg kalle henne noe annet :P Blir ikke mye prinsesse med mine gener,blir nok en liten apekatt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tippet forøvrig også rett :nigo:

Kos at han sier det skal bli hans lille prinsesse daaa :) Så får det bli din apekatt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Woho, så bra med frisk og fin jente! :)

Nå ble jeg litt surven for at jeg ikke byttet fra gutt til jente den dagen jeg følte det var jente i magen din. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe, ja, da hadde du fått rett ;)

Har begynt å omstille meg nå, jeg var visst veldig sikker på at det var gutt. Gleder meg til å dulle med håret hennes når hun blir større og å kle henne i fine bluser og kjoler :rodmer: Blir nok ei veldig søt, lita jente, men ikke bare rosa så lenge mor får bestemme ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...