Gå til innhold

Spiremors nye hverdag med baby <3


Spiremor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kjenner at det er høst i barnehagen, for nå har barna der klart å smitte meg med forkjølelse. Har ventet på at det skulle skje, jeg sitter jo tross alt med ungene på fanget ganske ofte, så nå håper jeg at en dag eller to hjemme fra jobb skal forhindre at det blir langvarig.

Feber i dag, så jeg har vært hjemme fra en familiebursdag. Har ligget og døset på sofaen hele dagen, kjenner at det blir kjedelig i lengden, hehe. Krysser fingrene for at jeg blir frisk i en fei så jeg kan komme meg tilbake på jobb!

Edit: kastet forresten opp igjen i går kveld, for første gang på lenge. Kjenner kvalmen sitter i litt fremdeles, håper ikke den indiske maten plaget bønna på noe vis.

Edit 2: kastet opp da jeg skulle legge meg også. Alt jeg hadde spist fra ca kl fire og fram til leggetid rundt ti kom opp igjen. Håper ikke dette er en ny bølge med fast kvalme/oppkast framover..!

Endret av Spiremor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene for at det er forkjølesne som gjør at oppkasten er tilbake og ikke en ny kvalmeperiode! God bedring :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mye bedre i dag, men glad for at jeg ble hjemme. Ryggen kranglet veldig i stad, men den har gått seg til. Feberen er borte, jeg hoster knapt, har litt rennende nese, men det er vel sånn det blir omtrent fram til mai igjen uansett :P Så myyyye bedre, og glad for det!

Håper du har rett, Lillemeg, og at jeg slipper å kaste opp noe mer. Jeg har jo vært heldig i forhold til mange andre mtp lite oppkast, så jeg bør vel egentlig ikke klage ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Send litt blifriskstøv hit! Og hurra for 18 uker! :strix: Snart OUL???

Sender maaaaasse støv!!!! :strix: :strix: og heier på at det funker :duskedame:

Ja, OUL på fredag! Skummelt og veeeeldig koselig!! Gleder meg!

Endret av Spiremor
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp, kjenner ikke noe til kvalmen nå. Så det er bare å se om det skjer på nytt igjen i kveld eller om det var en ren tilfeldighet at jeg var så dårlig/på grunn av sykdom. Regner med at alt er tilbake "på stell" nå :D

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe oppkast i går, og jeg er på vei til senvakt på jobb! Deilig at det gikk over så fort. Skjønner at jeg er litt hypokonder til tider :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Litt tidlig å tenke på, men nå fant jeg en flott liste over ting å ha med i fødebagen! http://www.babyverden.no/Fodsel/Foedselsforberedelser/Hva-skal-jeg-ha-med-i-sykehusbagen/

Fødebagen ja..Det er rart med det, men det er liksom symbolet på at man endelig skal på sykehuset for å få barnet sitt. Jeg gledet meg i mange uker til å pakke bagen, så da jeg begynte å pakke baken i uke 37, så var det veldig koselig. :) Den ble ikke helt ferdigpakket før jeg stod der med håndkle mellom beina, for noen ting brukes jo regelmessig, så jeg la en lapp med liste over det siste.

Jeg hadde med kamera, ladere, yogabukse fra HM, nye truser, nye singleter, nye sokker, ammeinnlegg, både i ull og engangs, klær som O skulle tas hjem i, toalettsaker og mascara, sandaler, Libresse nattbind, ammebh..Tror det var alt. Bleier og store bind fikk jeg på sykehuset, og hvis jeg skulle få lyst på bolle eller sjokolade ellerno, så var ikke kiosen langt unna, så da kunne R dra og kjøpe. :) Lånte helseteppe på sykehuset også. Synes det var veldig greit å slippe å komme hjem med masse skittentøy.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...