Saraby Skrevet 3. september 2014 #521 Del Skrevet 3. september 2014 Uffda, god bedring! Håper du får time fort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 3. september 2014 Forfatter #522 Del Skrevet 3. september 2014 Fikk henvisning umiddelbart fra legen, så jeg får den i posten. Vet dere om det er vanlig at det er skrevet opp en fysioterapeut fra før av eller om jeg må finne en selv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 3. september 2014 #523 Del Skrevet 3. september 2014 Fikk henvisning umiddelbart fra legen, så jeg får den i posten. Vet dere om det er vanlig at det er skrevet opp en fysioterapeut fra før av eller om jeg må finne en selv? Aner ikke... Jeg fikk opplyst en av jordmor når det ble nødvendig. Greit å finne noen som er ekstra flinke på bekkenplager:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saraby Skrevet 3. september 2014 #524 Del Skrevet 3. september 2014 Jeg har måttet finne min egen, men det kanskje varierer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solstråla88 Skrevet 3. september 2014 #525 Del Skrevet 3. september 2014 Jeg fikk med en liste fra legen over hjem som ligger innenfor helfo. De jeg rakk å ringe i dag hadde 4 mnder ventetid!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 3. september 2014 #526 Del Skrevet 3. september 2014 Jeg fikk med en liste fra legen over hjem som ligger innenfor helfo. De jeg rakk å ringe i dag hadde 4 mnder ventetid!! 4 mnd? :o hvor i landet bor du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 3. september 2014 Forfatter #527 Del Skrevet 3. september 2014 Jeg fikk med en liste fra legen over hjem som ligger innenfor helfo. De jeg rakk å ringe i dag hadde 4 mnder ventetid!! Hvordan skal de rekke å forebygge forverring av svangerskapsplager når ventelisten er halve svangerskapet..?? Håper du får en snartime før den tid hvis du kjenner det allerede. Og så håper jeg at ventelisten i Oslo er kortere.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solstråla88 Skrevet 3. september 2014 #528 Del Skrevet 3. september 2014 4 mnd? :o hvor i landet bor du? Østfold, jeg har flere å ringe.. Tok de som er nærmest meg først. Blir nok en fysio på andre siden av byen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 3. september 2014 #529 Del Skrevet 3. september 2014 (endret) Østfold, jeg har flere å ringe.. Tok de som er nærmest meg først. Blir nok en fysio på andre siden av byen.. Håpløst med slike ventetider da.. Endret 3. september 2014 av lillemeg90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 3. september 2014 #530 Del Skrevet 3. september 2014 Æsj, så kjipt at bekkenet fremdeles krangler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solstråla88 Skrevet 4. september 2014 #531 Del Skrevet 4. september 2014 Håpløst med slike ventetider da.. Fikk time om en uke😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 4. september 2014 #532 Del Skrevet 4. september 2014 Fikk time om en uke Hurra! Det er absolutt bedre enn 4 mnd!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 5. september 2014 Forfatter #533 Del Skrevet 5. september 2014 Fikk time om en uke😃 Så bra! Får håpe du kjenner bedring umiddelbart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 6. september 2014 Forfatter #534 Del Skrevet 6. september 2014 15 uker! I dagens nyhetsbrev sto det masse om at jeg må spise og drikke sunt. Så nå har jeg vært på butikken og kjøpt meg pizza, løkringer, superchips og smågodt 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 6. september 2014 #535 Del Skrevet 6. september 2014 Kos deg! Ha en fin lørdagskveld!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 6. september 2014 #536 Del Skrevet 6. september 2014 Hurra for 15 uker!:D Og for å spise usunt til tider Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 6. september 2014 Forfatter #537 Del Skrevet 6. september 2014 Kos deg! Ha en fin lørdagskveld!! Takk i like måte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 6. september 2014 Forfatter #538 Del Skrevet 6. september 2014 Hurra for 15 uker!:D Og for å spise usunt til tider Enig, må være lov iblant! God helg, både til deg og alle andre som forviller seg inn i dagboka mi i kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 6. september 2014 #539 Del Skrevet 6. september 2014 Herlig! Høres ut som den posen med potetgull og boks med dipp som snart skal åpnes her kos deg i kveld! Lov å skeie litt ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 6. september 2014 #540 Del Skrevet 6. september 2014 Gooood helg Og hurra for 15 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå