Spiremor Skrevet 23. august 2014 Forfatter #461 Del Skrevet 23. august 2014 Hurra for 13 uker! I fagboken min så står det at første trimester er ut uke 12, så er andre trimester fra uke 13 ut uke 28, og så en tredje trimester frem til fødsel I så fall: hipp hurra for andre trimester!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 23. august 2014 Forfatter #462 Del Skrevet 23. august 2014 Du gjør hvertfall riktig i å ikke behandle det selv på noe vis. Ville anbefalt manuell terapeut jeg da, slik at du også kan få noe øvelser mot deg. Og forresten, ikke prøv å "gå" det av deg. Hadde en kollega som prøvde det, og hun ble fullt sykmeldt i uke 14 og resten av svangerskapet. Huff.. :/ Snakket med søsteren min nå, hun sa jeg kanskje burde få time hos fysioterapeut. Får se hva jordmoren gjør. Vet dere forresten om det i så fall er tid jeg ikke trenger å trekke arbeidstimer for, mtp at det er en spesialist med ventetider? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 24. august 2014 #463 Del Skrevet 24. august 2014 Det får du vel best svar på i personalhåndboken på jobb, men jeg tror vi har lov til å behandles i arbeidstiden, ihvertfall når det er pga graviditet Hvis det var dette du lurte på da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 24. august 2014 #464 Del Skrevet 24. august 2014 Det får du vel best svar på i personalhåndboken på jobb, men jeg tror vi har lov til å behandles i arbeidstiden, ihvertfall når det er pga graviditet Hvis det var dette du lurte på da Det tror jeg også, om det ikke er mulig å få time utenom arbeidstid. Noe det sjeldent er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saraby Skrevet 24. august 2014 #465 Del Skrevet 24. august 2014 Huff.. :/ Snakket med søsteren min nå, hun sa jeg kanskje burde få time hos fysioterapeut. Får se hva jordmoren gjør. Vet dere forresten om det i så fall er tid jeg ikke trenger å trekke arbeidstimer for, mtp at det er en spesialist med ventetider? Vet ikke hvordan det er andre steder, men er ganske sikker på at i kommunen får man perm med lønn de timene man er hos spesialist Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 24. august 2014 Forfatter #466 Del Skrevet 24. august 2014 (endret) Her er dagens magebilde tatt ca midt på dagen. På kvelden, etter middag, er magen myyye større. Edit: Jeg har croppet ut alt av bakgrunn for å minske faren for gjenkjennelse.. Har blitt gjenkjent av en jeg kjenner allerede, så jeg får gjøre mitt beste for å ikke bli FOR åpenbar! Og det gjør ingenting at du kjenner meg, "hemmelig venn"! Endret 24. august 2014 av Spiremor 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 24. august 2014 #467 Del Skrevet 24. august 2014 Fiiint ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaospåtobein Skrevet 24. august 2014 #468 Del Skrevet 24. august 2014 Ååh ❤❤ babymage! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 24. august 2014 #469 Del Skrevet 24. august 2014 Hei baby i magen <3 fin du er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 24. august 2014 #470 Del Skrevet 24. august 2014 Åå så fin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 24. august 2014 #471 Del Skrevet 24. august 2014 (endret) Oii så fin du er! Jeg som andregangs har enda ikke fått såpass med mage! Meeen er i det minste litt mer tydelig enn sist på samme tid. Sist hadde jeg null mage på denne tiden tross alt, hehe. Gleder meg til min mage også popper mer ut.. Endret 24. august 2014 av Teriyaki Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 24. august 2014 Forfatter #472 Del Skrevet 24. august 2014 Oii så fin du er! Jeg som andregangs har enda ikke fått såpass med mage! Meeen er i det minste litt mer tydelig enn sist på samme tid. Sist hadde jeg null mage på denne tiden tross alt, hehe. Gleder meg til min mage også popper mer ut.. Ja, det er superrart. Møtte en som er fem og en halv måned på vei i går. Hun trener mye mage, så hun hadde knapt noen babymage å vise til. Jeg vet at det er en der, og det er eneste grunnen til at jeg kunne se det, tror jeg. Var merkelig å ha større mage enn henne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 24. august 2014 Forfatter #473 Del Skrevet 24. august 2014 Og takk, alle sammen! Er veldig stolt av babybumpen! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 24. august 2014 #474 Del Skrevet 24. august 2014 du er så fiin!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 24. august 2014 #475 Del Skrevet 24. august 2014 Ja, det er superrart. Møtte en som er fem og en halv måned på vei i går. Hun trener mye mage, så hun hadde knapt noen babymage å vise til. Jeg vet at det er en der, og det er eneste grunnen til at jeg kunne se det, tror jeg. Var merkelig å ha større mage enn henne Jeg trener også, så kanskje det har noe med det å gjøre..Men lagt fra type Fotballbrue-fit, men det vistest at jeg trente i alle fall..Det gjør det ikke nå lenger. Uansett, så er jeg jo ganske høy også. Det var sikkert også noe å si. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 24. august 2014 Forfatter #476 Del Skrevet 24. august 2014 Jeg trener også, så kanskje det har noe med det å gjøre..Men lagt fra type Fotballbrue-fit, men det vistest at jeg trente i alle fall..Det gjør det ikke nå lenger. Uansett, så er jeg jo ganske høy også. Det var sikkert også noe å si. Jeg har ikke trent siden før jeg ble gravid (bortsett fra gåturer og en aktiv jobb), og før det var jeg litt slapp på treninga generelt. Så jeg må nok få gjort noe med det, er bare en liten dørstokkmil å komme over først, hehe. Er bare 162 høy, så jeg har ikke så mye mage for baby å strekke seg langs. Så det har nok litt å si med høyde, ja Hun jeg snakket om er ganske høy, til og med høyere en mannen min. Tipper hun er rundt 1,85-1,90? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 24. august 2014 #477 Del Skrevet 24. august 2014 Jeg har ikke trent siden før jeg ble gravid (bortsett fra gåturer og en aktiv jobb), og før det var jeg litt slapp på treninga generelt. Så jeg må nok få gjort noe med det, er bare en liten dørstokkmil å komme over først, hehe. Er bare 162 høy, så jeg har ikke så mye mage for baby å strekke seg langs. Så det har nok litt å si med høyde, ja Hun jeg snakket om er ganske høy, til og med høyere en mannen min. Tipper hun er rundt 1,85-1,90? Oi, ja da er hun ganske høy. Da blir jo jeg med mine 174 cm lav i forhold Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvitløk Skrevet 24. august 2014 #478 Del Skrevet 24. august 2014 (endret) Så fin babybump Endret 24. august 2014 av Hvitløk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saraby Skrevet 24. august 2014 #479 Del Skrevet 24. august 2014 Helt forelska i den magen altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 24. august 2014 Forfatter #480 Del Skrevet 24. august 2014 Så fin babybump Takk! Helt forelska i den magen altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå