Gå til innhold

Spiremors nye hverdag med baby <3

Spiremor

Anbefalte innlegg

Det er normalt at symptomene er litt av og på, så man får prøve å ikke uroe seg. Det kommer nok tilbake, og i mellomtiden kan du vel trøste deg med at formen er fin ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, du har jo rett i at det er en god ting :) Det blir nok test igjen i morgen tidlig. Liker å ha dem liggende etter hverandre så de viser utviklingen i farge! Betryggende å se strekene bli så fine ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er siste mulige IKM-dag, uansett hvordan jeg regner på det! Testen er supersterk, det ser nesten ut som om teststreken er sterkere enn kontrollstreken! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og gratulerer! :hoppe: Måtte jo komme inn hit også :jepp:

Så bra testene er såpass sterke! Det er de ikke hos meg, men det er Ebay-tester og de er elendige i forhold til de billigtestene kjøpt på billigtester.no :jepp: Men de har blitt gradvis sterkere, da. :)

Spennende tider framover. :) Jeg har heller ikke så mye symptomer, hvis det er noen trøst. Hadde det ikke sist heller.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:velkommen: hit!! :)

Testene er faktisk kjøpt på eBay, via Kina. Så for meg at jeg risikerte strimler som ikke fungerte, men de har i alle fall vist riktig svar så langt ;)

Det hjelper veldig å vite at jeg ikke MÅ ha fullt av symptomer, altså. Er så lett å tenke at noe er galt når det kjennes som normalt i kroppen (selv om strekkingen/ømheten i nedre regioner merkes godt).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:velkommen: hit!! :)

Testene er faktisk kjøpt på eBay, via Kina. Så for meg at jeg risikerte strimler som ikke fungerte, men de har i alle fall vist riktig svar så langt ;)

Det hjelper veldig å vite at jeg ikke MÅ ha fullt av symptomer, altså. Er så lett å tenke at noe er galt når det kjennes som normalt i kroppen (selv om strekkingen/ømheten i nedre regioner merkes godt).

Åja! Hmm, nå kjenner jeg at jeg blir bekymret på egne vegne som ikke får SÅ sterke tester, men som er lengre på vei enn deg. :P Meeen må bare riste det av meg. ;)

Ja, men det er like normalt å ikke ha symptomer, som å ha det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, jeg får svakere og sterkere tester om hverandre, så ikke bekymre deg ;) Kanskje jeg har syvlinger eller noe, siden de er så sterke iblant! :sjokkert:

Hvordan er formen? Du koser deg og nyter graviditeten? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg får svakere og sterkere tester om hverandre, så ikke bekymre deg ;) Kanskje jeg har syvlinger eller noe, siden de er så sterke iblant! :sjokkert:

Hvordan er formen? Du koser deg og nyter graviditeten? :)

Formen er helt ok. Bare litt trøtt og sånt. :)

Tjaa, akkurat nå er jeg jo bare i en venteperiode- blir det baby, blir det ikke baby osv. Veksler mellom å ha god og dårlig følelse på det. :P

Der da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var superkvalm da jeg sto opp i stad, kjentes som om jeg hadde vært på todagersfylla.. Bedre nå, for jeg har fått spist litt, men ikke moro. Vi skal på langtur med familien til utlandet, så jeg er en smule bekymret for at jeg skal få morgenkvalme eller kanskje til og med kvalme generelt..! Jeg vet i alle fall at min nærmeste familie har vært superkvalm alt fra 3 ti 6 mnd i sine svangerskap, men der har det alltid vært jenter i magen. Får se hvordan ting utvikler seg ;)

Kjenner også på baby/ikke baby. Leser alt jeg kommer over om "uke til uke", men jeg vet jo ikke engang sikkert hvordan jeg ligger an i løypa :P Jeg vet bare at jeg på tidlig UL i slutten av juli vil kunne høre hjertet slå hvis spiren holder seg til da <3

Er det forresten noen som vet om jeg har mulighet til å skaffe meg kvalmestillende i utlandet også? Hvis jeg må ha noe på resept, må jeg vel dra til et sykehus eller en legevakt eller noe? Og om det blir krise, kan jeg få en resept fra mitt norske legekontor faxet eller mailet over til et lokalt apotek, og så hente ut medisin der? (Snakk om å ta sorgene på forskudd, haha!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da fikk jeg tatt en ny CB digital med ukesindikator, og de viser nå 3+, hvilket tilsvarer 4-5 uker :strix:

Det betyr også at jeg endelig føler meg klar for å flytte over til graviddagbøkene! :gravid::danse:

Får sende PM til en moderator eller noe, så det blir fikset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner forresten hormonene veldig tydelig! Er vanligvis ikke en som gråter av filmer, men i går gråt jeg først av Boktyven, og deretter av Happy Feet 2!! :skratte: Boktyven er jo tross alt en film som jeg kan skjønne at jeg gråt av, men en animert film om pingviner som danser og synger? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ooo! Det betyr at hjertet enten har begynt å slå eller begynner å slå de nærmeste dagene! :rodmer: Det er jo helt fantastisk!!

Jeg får sånne "fine" kvalmebølger over meg iblant, og i dag passet det ekstra dårlig, ettersom jeg var ute på tur med svigers.. Kunne heldigvis skylde på noe jeg hadde spist, men det funker ikke i flere uker. Er nemlig på familieferie! Prøver å ikke skulle si noe før etter 12 uker, men kjenner det kan bli vanskelig :P

Endret av Spiremor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tatt fullt av berg-og-dalbaner i dag. Håper ikke jeg skremte bort bønna med hylene mine, haha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvorfor skal man ikke ta det?

Står jo sånne skilt på stortsett alle bergogdalbaner at gravide og de med hjerteproblemer ikke skal ta den aktuelle attraksjonen :klo: men jeg vet ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står jo sånne skilt på stortsett alle bergogdalbaner at gravide og de med hjerteproblemer ikke skal ta den aktuelle attraksjonen :klo: men jeg vet ikke!

Skjønner jo når man er gravid med barn i magen som har vokst mer enn ett frø, men vet ikke sjøl :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...