Gå til innhold

Spiremors nye hverdag med baby <3

Spiremor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jaaa! :D Begynner å kjenne litt på at det kan være sant. Det er egentlig veldig rart. Vi snakker litt om hvordan vi gjør det på familieferie, blant annet. Vi vil jo ikke si noe før etter første trimester, men det kan være vi blir nødt til å si noe hvis de andre blir for mistenksomme..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fremdeles fine tester? Skjønner ikke hvordan du kan ha en digital liggende uten å bruke den! :hakeslepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, de er fine og sterke nok til at både jeg og mannen ser en fin, rosa strek :)

Sparer den digitale i noen dager for å se at det faktisk skjer en utvikling. Vil ikke at det skal stå 1-2 uker når jeg tar den på onsdag, det skal helst stå 2-3 uker. Men jeg ser nå at jeg skrev at jeg hadde el-slim 13. og 14., jeg trodde jeg husket det som 11. Jaja. Da er siste mulige IKM senere enn onsdag, men pyttsann. Hvis det står 1-2 uker og jeg fremdeles får positive strimler, kjøper jeg en digital til og tar uken etter. Jeg tenker at en kjemisk nok vil vise seg i TR i løpet av noen dager?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(Og det jeg er livredd for er at det er en kjemisk graviditet. Er så supergira at jeg leser masse om hvordan embryoet utvikler seg og greier, samtidig klarer jeg ikke helt å tillate meg selv å tro at det er sant. Motstridende følelser!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner følelsen! Men du, med kjemisk ville du hatt en supersvak test, og deretter negative tester :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Supersterk test i dag! Har spart på alle utenom den aller første testen, og det er tydelig at de blir sterkere! Og med dine ord i bakhodet, MissDior, tør jeg endelig å slippe jubelen løs! :bolledeig:

Da blir det å teste med ukesindikator i morgen! *spent*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har forresten hatt skikkelig restless legs og (sorry) treg mage i en ukes tid nå. Nok et sett symptomer, er det ikke? ;)

Edit: dumme autocorrect..

Endret av Spiremor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuusen takk for gratulasjoner!! :strix:

Her er forresten utviklingen. Den første testen fikk noe på seg, så den er ikke helt 100% som den var, men de andre er i alle fall tørket inn omtrent i den fargen de hadde som nye. Dato står til høyre, samt M for morgen, EM for ettermiddag og K for kveld, for testene er tatt til litt forskjellige tidspunkt.

DSC_0013.jpg

Endret av Spiremor
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tok strimmeltest i dag tidlig, og den så kanskje litt svakere ut enn den fra i går. Tror jeg bare er paranoid :P

Cb digital viste i alle fall 2-3 uker! <3

Tusen takk, Malicious!

Endret av Spiremor
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tusen takk :D

Jeg begynner å bli paranoid:p

Kjenner plutselig ikke den sårheten i eggstokkområdet som jeg har hatt i litt over en uke nå.. Tok ny test i dag, og den er like sterk. Har bestilt tidlig ultralyd til etter ferien, tror jeg bare må komme meg dit i første omgang. Hvis spiren holder til da, og jeg får se mini på skjermen, tror jeg at jeg endelig klarer å roe meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler meg normal igjen..og det skremmer meg! Jeg tåler tydeligvis ikke en eneste forandring i kroppen :sjokkert:

Håper selvsagt at alt er i orden. Prøver å tenke at alt er normalt, og har gått tilbake til å lese om embryoets utvikling. Aner ikke hvor langt på vei jeg evt er, ettersom syklusene mine har tullet så fælt. Så jeg tipper at jeg er rundt 4 uker nå. I så fall er embryoet på størrelse med et korn. Ikke mye å skryte av ennå, hehe! :icon_lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...