Spiremor Skrevet 30. mars 2014 Forfatter #101 Del Skrevet 30. mars 2014 Haha, ser den, kaffemor! Trodde aldri jeg skulle være lykkelig over å få mensen selv! Formen er uggen, typ ekkel mensenform som jeg hadde før. Heldigvis ikke så ille at jeg må være hjemme fra jobb e.l., som mange andre må, men sånn at alt jeg spiser gjør magen sinna. Får bare ta det litt med ro de neste dagene Har funnet meg en stor pose sjokolade nå, nyter den med god samvittighet ettersom den er mørk og "sunn"! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Attiram Skrevet 31. mars 2014 #102 Del Skrevet 31. mars 2014 Her vil jeg følge med videre, om det er greit ? Har lest igjennom, og er veldig spent på hva som skjer med deg videre, gratulerer med at TR er tilbake :D hihi. Det var jammen meg på tide Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 31. mars 2014 Forfatter #103 Del Skrevet 31. mars 2014 Kjempekoselig med flere lesere! Og takk for det, jeg er superglad for å endelig komme meg videre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest me2u Skrevet 2. april 2014 #104 Del Skrevet 2. april 2014 Lykke til med prøvingen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 2. april 2014 Forfatter #105 Del Skrevet 2. april 2014 Tusen takk! Nå begynner TR å reise sin vei, så om noen dager begynner testinga for å finne ut om EL er i tide! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 3. april 2014 #106 Del Skrevet 3. april 2014 Hei! Her vil jeg også følge med :-) Spennende å følge med her altså! Deilig at TR kom innom, håper syklusen din har retta seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyblue Skrevet 6. april 2014 #107 Del Skrevet 6. april 2014 Hei! Lest seks sider nå og fått med meg hva som har skjedd og hva som skal skje... hehe. Vil gjerne følge med videre Er selv prøver i PP1, men starter for fullt i neste syklus (som da er i slutten av april-starten av mai) Hadde vært så gøy å ha samme termin som noen her på KG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 6. april 2014 Forfatter #108 Del Skrevet 6. april 2014 (endret) Velkommen skal dere være, jenter! Gøy med flere som er kommet omtrent like langt som meg! Får håpe vi alle får klaff snart, sånn at prøvedagboka kan bli en graviditetsdagbok <3 Edit: Ekle detaljer: Glemte å ta med at TR er nesten helt borte nå. Bare litt rester igjen i utfloden. Har innsett at jeg kanskje har lenger mensen enn mange andre, ettersom det er min åttende dag i dag. Blødde litt friskt senest i går (lørdag), og regner med å ha rester i morgen også. Så 7 dager med tilfeller av friskt blod, samt to dager for å rense ut resten fra systemet. Er det over gjennomsnittet? Endret 6. april 2014 av Spiremor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyblue Skrevet 7. april 2014 #109 Del Skrevet 7. april 2014 Velkommen skal dere være, jenter! Gøy med flere som er kommet omtrent like langt som meg! Får håpe vi alle får klaff snart, sånn at prøvedagboka kan bli en graviditetsdagbok <3 Edit: Ekle detaljer: Glemte å ta med at TR er nesten helt borte nå. Bare litt rester igjen i utfloden. Har innsett at jeg kanskje har lenger mensen enn mange andre, ettersom det er min åttende dag i dag. Blødde litt friskt senest i går (lørdag), og regner med å ha rester i morgen også. Så 7 dager med tilfeller av friskt blod, samt to dager for å rense ut resten fra systemet. Er det over gjennomsnittet? Jeg pleier å ha mensen i hele 7 dager. Og da som regel rester den syvende dagen. Blør jeg masse de to første dagene, varer det i fire-fem dager. Blør jeg helt greit, varer det som sagt i syv dager Vet ikke hvor lenge man kan blø før det begynner å bli unormalt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 9. april 2014 Forfatter #110 Del Skrevet 9. april 2014 Misfarget utflod fremdeles. Håper det gir seg snart, for jeg er klar for litt sengekos uten å måtte ta det i dusjen! Kanskje et litt dumt spørsmål, men kan man ha el samtidig som man har rester av tr i form av beige utflod? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 10. april 2014 Forfatter #111 Del Skrevet 10. april 2014 Wohoo, tr ble borte i går! Glemte å ta el-test da jeg kom hjem på ettermiddagen, men tok på kvelden. Var da en veldig svak strek å skimte. Hvis jeg av en eller annen grunn skulle ha 28-dagers syklus denne gang, bør jeg ha el om to-tre dager. Tviler på at det skjer, men jeg kommer nå til å teste uansett til jeg finner den. Og så tester jeg videre i tilfelle egget ikke slipper og jeg får en ekstra el-periode Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 10. april 2014 #112 Del Skrevet 10. april 2014 Hurra for at TR er borte Da er det bare å kjøre på! Ekstra EL-periode? Er det kanskje det som skjer hos meg? Hmmm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 10. april 2014 #113 Del Skrevet 10. april 2014 Så bra at TR endelig har forsvunnet, da kan testingen starte :) Når jeg sluttet på ppiller, hadde jeg 16dagers syklus første måneden, og 19 andre. Så enten hadde jeg ikke EL, eller så hadde jeg det MENS jeg hadde mensen, er det mulig?! Og andre måneden var EL dagen etter TR forsvant! Merkelig kroppen. Det er hvert fall bare å teste, el kan jo komme når som helst når det er helt kluss i systemet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest me2u Skrevet 10. april 2014 #114 Del Skrevet 10. april 2014 Haha, du vil bli kvitt TR og jeg venter utålmodig på den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 12. april 2014 #115 Del Skrevet 12. april 2014 Hvordan går det med testingen? God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 14. april 2014 Forfatter #116 Del Skrevet 14. april 2014 Haha, du vil bli kvitt TR og jeg venter utålmodig på den Hehe, ja, jeg ventet leeenge på mensen da jeg skjønte at det i alle fall ikke kom til å bli noe av første pp! Hvordan går det med testingen? God helg! Har testet daglig, dog med litt forskjellige tidspunkt. Foreløpig bare svake streker, men det er da tydeligvis en form for hormoner i kroppen min som viser en skyggestrek i alle fall. Pga den første pp har jeg på en måte "mistet" følelsen av at vi er prøvere - jeg gikk jo i over en mnd og bare ventet på og lengtet etter mensen! Håper følelsen kommer tilbake så snart jeg finner EL. Uansett har vi jo sex uten at han trekker seg ut, så vi er jo på det viset aktive prøvere. Har ønsket meg barn i så mange (lange) år, at det er så rart å kjenne det sånn akkurat nå. Har fremdeles veldig lyst på barn, det bare kjennes ikke som om vi er igang med prøvingen. Tror kroppen min bare fant ut at den ikke ville tenke på det på en liten stund.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 15. april 2014 Forfatter #117 Del Skrevet 15. april 2014 Wohoo, nå er det sterkere strek! Mulig den er positiv, er litt usikker. Hadde sex i forigårs, men får ikke gjort noe nå siden gubben sover. Skal teste igjen i morgen, og uansett ha litt mer hopping i høyet. Kanskje påskeharen gir meg egg litt tidlig i år? :D Sov godt, folkens, og riktig god påske! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moina Skrevet 16. april 2014 #118 Del Skrevet 16. april 2014 Wohoo, nå er det sterkere strek! Mulig den er positiv, er litt usikker. Hadde sex i forigårs, men får ikke gjort noe nå siden gubben sover. Skal teste igjen i morgen, og uansett ha litt mer hopping i høyet. Kanskje påskeharen gir meg egg litt tidlig i år? :D Sov godt, folkens, og riktig god påske! Håper du får et stort og sterkt påskeegg i år Så er det bare å kreve at gubben gjør jobben sin! Soving ingen unnskyldning idag.. God påske til deg også Spiremor! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 16. april 2014 #119 Del Skrevet 16. april 2014 hurra, så bra! good påske Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 18. april 2014 #120 Del Skrevet 18. april 2014 Så moro med sterke EL-tester. Satser på at det var gullegget! Ha en fortsatt fin påske Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå