Gå til innhold

Spiremors nye hverdag med baby <3

Spiremor

Anbefalte innlegg

Tikk takk.. Har de siste dagene kjent følelsen av at det rykker litt i området innenfor bukselinningen. Kanskje jeg ikke har hatt EL før nå? Dumt at jeg ikke har testet etter at jeg trodde jeg fikk det sist, da.. Mannen kommer hjem i morgen (han er på hyttetur med gutta), så da får jeg overraske han med en ekstra varm velkomst ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Var så heldig å få møte noen flotte KG-jenter på lørdag! Hadde det superkoselig, og det var deilig å kunne snakke med noen om dette ansikt til ansikt. Jeg har jo ikke blitt prøver "på ordentlig" før ganske nylig, men jeg har jo ønsket meg barn i maaaange år. En periode leste jeg side opp og side ned med babyting, så på babyklær online osv. Bra ikke gubben stakk! ;)

Mannen kom hjem igjen i går, og da la vi inn litt aksjer i tilfelle jeg faktisk har hatt en ny EL iløpet av de siste dagene. Han vet forsåvidt ikke det, han fikk bare en varm velkomst, hehehe :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig med kg treff :) kan tenke meg det er deilig å få snakket med folk i samme situasjon! Er litt derfor jeg henger her i prøveforumet også. Trenger å få litt utløp for verpesjuken! Ingen av venninnene mine er helt der enda dessverre. Mannen ble sikkert glad av den varme velkomsten kan jeg tenke meg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, han virket superfornøyd!

Samme situasjon for meg, jeg har heller ingen i nær krets som jeg vet om at er prøvere. Vi holder det dessuten skjult for å slippe spørsmål om hvordan det går med prøvingen, så nok en grunn til at kg er stedet å være! :biggrin:

Er det sånn at du skal prøve selv eller er det foreløpig ingen konkrete planer om når det blir noe for din/deres del?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi begynner å prøve til høsten :) skulle gjerne startet NÅ jeg da, men må få levert inn masteroppgave og få en jobb først ! Kjedelig å vente, men dumt om vi prøver nå og er så heldige at det klaffer fort, for da risikerer jeg å være gravid når jeg søker jobber. Og det er jo litt ubehagelig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt det valget. Jeg har gått litt "i stå" og vet ikke helt hva jeg vil gjøre framover. Har heldigvis en stabil jobb for øyeblikket, så jeg kan bli i den fram til jeg vet hva jeg vil gjøre.

Du har jo et tidspunkt å forholde deg til, og det er deilig :) Da kan du jo planlegge når du må skaffe deg folat og eventuelle tester til prøvingen begynner!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg lar forresten bare tickeren min gå fram til jeg får besøk av TR igjen.. Har ikke fått ordnet legetime ennå, for timebookingssystemet vil ikke slippe meg inn. Venter på svar fra kundeservice. Syklusdag 62 i dag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja er litt lettere å forholde seg til verpesjuken når jeg har et tidspunkt å forholde meg til :ler: litt usikker på når jeg bør slutte på pilla da, ettersom det virker som om mange opplever litt syklusrot etter pilleslutt. Men kjenner at det er veldig greit å kunne hoppe over mensen i sommer :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper at mensen kommer snart nå... det er jo så kjedelig med venting, og kjipt!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det gjelder å hoppe over mensen i sommer, så håper jeg at det skjer for meg på grunn av en liten spire som ikke liker å bli skylt ut, hehe.

Enig, MissDior, er litt lei av å vente nå, selv om det er deilig å slippe selve blødningen. Vil bare bli ferdig med den og styre mot en mer stabil syklus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hipp hipp hurra! I dag kom endelig mensen! Pp2 er her etter 66 dager i første pp-syklus! Dukket opp littebitt i dag tidlig, og nå er det full fres *knis*

Tenk å kunne være så glad for å få mensen!?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hipp hipp hurra! I dag kom endelig mensen! Pp2 er her etter 66 dager i første pp-syklus! Dukket opp littebitt i dag tidlig, og nå er det full fres *knis*

Tenk å kunne være så glad for å få mensen!?

hurra!! Haha gratulerer :hoppendeglad::ler:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, takk! Er strålende fornøyd, og skal kose meg med litt potetgull og sjokolade for å feire ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk, jenter! :laugh::danse::icon_lol::bolledeig:

I dag er det fantastisk vær, så jeg håper jeg får meg litt farge! :sol:

Ha en strålende dag, folkens! :briller2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde aldri at jeg skulle gratulere noen for at de har fått mensen altså :ler: eller, ingen over sånn 15 år :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...