Gå til innhold

Ånei - alkohol og røyk og gravid?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Synes hele denne "om hun er 18-20"år-greia er å dra alle unge prøvere under én kam...
Jeg er 22 år, og har vært avholds siden jeg var 18. Det er ikke slik at alle som er i 18-20 liker å drikke og feste hver helg og heller tar seg en flaske enn å være føre var ang. en eventuelt graviditet..

Synes det rett og slett er dårlig gjort og stå til slik og si det til noen uavhengig av alder og hva de måtte finne på i helgene.



Anonymous poster hash: f6bb8...fa7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes hele denne "om hun er 18-20"år-greia er å dra alle unge prøvere under én kam...

Jeg er 22 år, og har vært avholds siden jeg var 18. Det er ikke slik at alle som er i 18-20 liker å drikke og feste hver helg og heller tar seg en flaske enn å være føre var ang. en eventuelt graviditet..

Synes det rett og slett er dårlig gjort og stå til slik og si det til noen uavhengig av alder og hva de måtte finne på i helgene.

Anonymous poster hash: f6bb8...fa7

Jeg skjønner det, men poenget var det at det er en del unge folk som fester mye og drikker mye. Og jeg har hørt og lest så mange sånne historier om folk som er rundt den alderen som driter i å beskytte seg selv og tar graviditeten som den kommer og bare drikker mye uten å tenke på at en kan være gravid.

Var ikke meningen at man skulle ta alle under en kam, men det virket bare sånn da ho ikke helt forklarte hvor gammel ho var og hvordan hverdagen hennes er sånn til vanlig, om ho drikker mye eller lite.

Anonymous poster hash: b1839...521

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...