Gå til innhold

En Smitt til Smule

Fremhevede innlegg

Gjest AllisHagtorn
Skrevet

KGkveld idag altså!

Må inn hver time, minst. Smitt, vi venter på deg!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

...her sitter vi med popcorn, og det kan hende Mafalda står på vaskerommet sitt og sorterer skittentøy uten så mye som en maseri :ler:

• Liker 2
Skrevet

Eg slår eit slag for torsdagsgut - eg er iallfall godt fornøyd med mine to! :duskedame:

Skrevet

Ciara! Nå trodde jeg sladrisjobben var i gang! Fy! ;)

Henger du her og ser hvem som holder på å svare? :fnise:

Skrevet

...og det er nå jeg synes det var i går at jeg satt og trykket Refresh i Mafaldas dagbok forrige gang :fnise:

Tenkte akkurat på det samme! Dette svangerskapet til mafalda har da virkelig rast ivei?

Gjest Nesevisa
Skrevet

Henger du her og ser hvem som holder på å svare? :fnise:

Neeei... :sjenert:

Hihi! Så det bare på Mine innlegg :)

Skrevet

Neeei... :sjenert:

Hihi! Så det bare på Mine innlegg :)

Nå blir det jo forferdelig gøy for meg å fortsette å svare her utover kvelden!

• Liker 3
Skrevet

Ja, nå synes jeg jammen det er på tide at Smitt kommer ut og lager litt kaos for mamman og pappan sin!

Men altså, du må ikke føle noe....ehh....press.... :ler:

Skrevet (endret)

:ler: Press du liksom. Jeg håper vel egentlig at når den tid kommer er jeg så grundig bedøvet at jeg slipper å kjenne så mye av akkurat det, hehe.

Nå kan Ciara henge rundt og lage moro her inne, tenker jeg...

Bad news: dette går akkurat like treigt som forventet. Ingen grunn til å stikke innom hver time, Allis, spenningsnivået blir omtrent på høyde med Hurtigruten- minutt for minutt :sprettoy:

Good news: jeg tar deg på ordet, Dreia, og er rimelig sikker på at det blir torsdagsgutt her også ;)

Det går treigt, men det dabber ikke av, og i løpet av 4. september bør det slett ikke være utenkelig at Smitt er ute!

Faktisk er jeg såpass sikker at min stemor nå sover med mobilen på nattbordet, klar til å rykke ut. Og vi har pratet taktikk og tidsplaner med de av ungene som er store nok til å forstå slikt (de andre holder jo bare på å døøø på seeeg av spenning!). Det aller beste hadde vært at jeg får sove litt, riene tar seg kraftig opp i morgen tidlig, og så rekker vi akkurat å smøre matpakker og levere Smule i barnehagen før vi setter kurs mot Ullevål- og er ferdige før hun må hentes :nigo:

Ellers rakk vi balletten, Smule har falt ned trappa (første gang, men det måtte nesten komme...) og tisset på meg, og jeg har holdt på med en sånn telle-app innimellom middagslaging og leksehjelp. Men det ble nesten mer stress enn noe annet. I alle fall: det har ikke dabbet av her, holder seg stabilt på 6-7 minutter, men må bare begynne å komme litt oftere og gjøre innmari mye mer vondt først. Når kjerringa banner er det tid for å ringe Føden, er det ikke så?

Håper alle dere får sove bedre enn jeg :fnise:

Edit: Stabilt og stabilt, det er mer Texas egentlig- men max 6-7 minutter. Jeg var nesten 100% sikker på at det ville forsvinne i løpet av dagen, så at det ikke er full stopp- full start om igjen og om igjen er nesten en lettelse. Bare nesten, for det betyr jo at snart gjør det vondt! :sjokk: Men rasjonelt sett skal jeg bli fryktelig glad hvis jeg slipper mange ekstrarunder, det gjør jo ikke saken bedre.

Gubben er som alltid rolig og sympatisk, men tror dere ikke jeg har fått en konkurrent? Nokia Lumia 930, han fikk den på jobben i dag, og jeg må nok pent innfinne meg med å dele oppmerksomheten- selv på en dag som denne. Mannfolk, asså! :sur:

(OK, da, han kommer nok til å bli mindre opptatt av mobilen etter hvert som action-nivået øker. Men akkurat nå er det mobilen som er aller mest spennende, tsk tsk!)

Endret av Mafalda
Skrevet

:hoppe:

Men da er du virkelig i gang!

Husk nå, kvinne, at du ikke bare skal banne, du skal rope EPIDURAAAAL så høyt at anestesilegen hører det uten at jordmor har ringt.

Ta fram din indre fødekvinne, jeg mener bitch, og stå på. Om en stund er lille Smitt her og du er ferdig med alt som heter barnefødsler!

:klem:

Skrevet

Nå måtte jeg lete opp tippelista, og 4. september er vel den eneste datoen som ikke er tippet av noen. Ser ut som om Smitt er en liten skøyer :ler:

Skrevet

Nå er det på tide at jeg står frem som snikleser av dagboka di!

På en dag som denne er det bare å ønske deg lykke til, og jeg gleder meg til å lese oppdateringer etterhvert! :-)

Skrevet

Her må man visst ta med seg Ipaden i senga, ja!

:hoppe:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...