AnonymBruker Skrevet 17. januar 2014 #61 Skrevet 17. januar 2014 Har du gått på spesialskole? Anonymous poster hash: b687b...6a9 Hva har det med saken å gjøre? Anonymous poster hash: 6c786...199
Frk.K Skrevet 17. januar 2014 #62 Skrevet 17. januar 2014 Har du gått på spesialskole? Anonymous poster hash: b687b...6a9
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2014 #63 Skrevet 17. januar 2014 Er det noe jeg ikke har fått med meg eller ? Anonymous poster hash: 6c786...199
Stormborn Skrevet 17. januar 2014 #64 Skrevet 17. januar 2014 (endret) Sagt det før og sier det igjen: Jeg håper så inderlig at dette her er tull... Du er jo mindre intelligent enn den nederste steinen i en steinrøys! Endret 17. januar 2014 av Stormborn
Frk.K Skrevet 17. januar 2014 #65 Skrevet 17. januar 2014 Er det noe jeg ikke har fått med meg eller ? Anonymous poster hash: 6c786...199 I og med at jeg og flere har prøvd å få deg til å forstå dette med teskje, så vill jeg si at du burde ha forstått det for lenge siden, du har fått svar på spørsmålet ditt opptil flere ganger, å enda så forstår du ikke. Ikke ser det ut som at du forstår at det er en tredjepart inni dette heller.. Du er egosentrisk til det fulleste, å når du attpå til ikke klarer å forstå at det er en tredjepart her, uansett om du kjenner hun eller ikke, at JA! det er sæd som rant ned og JA det er mulighet for at du har blitt gravid.. Så er det ganske relevant spørsmål å spørre om du har gått på spesial skole da du er ufattelig treg. 1
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2014 #66 Skrevet 17. januar 2014 I og med at jeg og flere har prøvd å få deg til å forstå dette med teskje, så vill jeg si at du burde ha forstått det for lenge siden, du har fått svar på spørsmålet ditt opptil flere ganger, å enda så forstår du ikke. Ikke ser det ut som at du forstår at det er en tredjepart inni dette heller.. Du er egosentrisk til det fulleste, å når du attpå til ikke klarer å forstå at det er en tredjepart her, uansett om du kjenner hun eller ikke, at JA! det er sæd som rant ned og JA det er mulighet for at du har blitt gravid.. Så er det ganske relevant spørsmål å spørre om du har gått på spesial skole da du er ufattelig treg. HAHAHAHA jo jeg har fått det med meg at det var sæden hans og at jeg kna være gravid, men håper så idnerlig at noen sier noe annet ! Som foreksempel at det ikke er sæd Det er jo det svaret jeg ønsker.... (( Anonymous poster hash: 6c786...199
Stormborn Skrevet 17. januar 2014 #67 Skrevet 17. januar 2014 HAHAHAHA jo jeg har fått det med meg at det var sæden hans og at jeg kna være gravid, men håper så idnerlig at noen sier noe annet ! Som foreksempel at det ikke er sæd Det er jo det svaret jeg ønsker.... (( Anonymous poster hash: 6c786...199 Det bare lyser intelligens av deg
Frk.K Skrevet 17. januar 2014 #68 Skrevet 17. januar 2014 (endret) HAHAHAHA jo jeg har fått det med meg at det var sæden hans og at jeg kna være gravid, men håper så idnerlig at noen sier noe annet ! Som foreksempel at det ikke er sæd Det er jo det svaret jeg ønsker.... (( Anonymous poster hash: 6c786...199 Åja ok.. Here it goes: Det var IKKE sæd. Det var urin. Bedre? Case closed? Edit: er jo latterlig at du vil at vi skal si at det ikke er hva det er, når det er hva det er... Men jaudå! Endret 17. januar 2014 av Frk.K
Vasilisa Skrevet 18. januar 2014 #70 Skrevet 18. januar 2014 Ja må innrømme at jeg var dum, tenkte ikke så mye på det!!! Jeg hadde sikkelig bakrus så det kan være grunnen.... men jeg ble usikker nå, tenkte på det mer nå. Noen kaller meg treg i hode Men siden han sa at han ikke kom inni meg så regnet jeg med at han ikke gjøre det! Anonymous poster hash: 6c786...199 Du er klar over at sæd kommer inn i deg selv om han ikke har kommet så du kan fint bli gravid forde..? Det er derfor "hoppe av i svingen" ikke er en trygg måte..
Teeny Skrevet 18. januar 2014 #71 Skrevet 18. januar 2014 Uansett om han kom inni deg er det jo ikke sikkert du har blitt gravid. Man har som regel en liten fertilitetsvindu i syklusen på bare et par dager. Det beste er vel å vente til 2 uker etter dette her og ta en test for sikkerhets skyld
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå