Gå til innhold

Er jeg gravid?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg hadde sex på lørdag....

Da vi hadde sex så var jeg oppi han liksom, rir han på en måte, så da vi holdt på med det, så sa han ¨stopp¨ ¨vent¨ jeg stoppet litt så fortsatte jeg. Jeg så at han prøvde å holde seg. Så etterpå da han fikk det ut. Da dyttet han meg litt opp, for at han ikke skal komme inni meg liksom, men jeg tror han kom inni meg!!! Fordi da vi var ferdige så jeg ikke noe sæd verken på hans kropp eller min, jeg spurte han om han kom inni meg, han sa nei jeg tok den ut. Vi la oss å sov, senere da jeg våknet så kjørte jeg rett hjem uten og dusje, tenkte dusje hjemme.

Men det skjedde noe rart......Da jeg gikk ut av bilen, så kjente jeg noe som rant ut av skjeden min og ned på lårene mine, jeg sjekket det på toalette og det så ut som sæd. Er det normalt at det renner ut noe slikt, er det fra meg liksom? Jeg er så usikker, er redd han var inni meg. Kan noen forklare meg hva det kan være?



Anonymous poster hash: 6c786...199
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tvilsomt at du kan merke at du er gravid etter 1 uke.. så ville nok gi det tid.. Å det er forskjellig fra mennesker på om de blir fort gravid eller ikke, det er flere som prøver i flere år før de blir gravid, så ville ikke bekymret meg så mye. Men om du er smart, begynn på en slags prevensjon, å så til han "don't be a fool, wrap your tool!" Å det er godt mulig det har rent ut ja, det der har jeg ingen erfaringer med, men hey folk er forkskjellige.. Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja sæden renner ut igjen når han kommer inni deg...



Anonymous poster hash: 5ba77...4e5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja men det jeg spør om, kom han inni meg? er det sæden hans ?



Anonymous poster hash: 6c786...199
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja men det jeg spør om, kom han inni meg? er det sæden hans ?

Anonymous poster hash: 6c786...199

Ja, det er sæden hannes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

det kan ikke vi vite det med mindre du vet helt sikkert at han kom inni deg..men mest sannsynlig det jo det da ja...



Anonymous poster hash: 5ba77...4e5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva er det som er så krise med at det rant ut egentlig? det er helt normalt.. derfor greit å gå på do å tisse etter sex, at det kommer litt ut nå og da etterpå er vanlig.



Anonymous poster hash: 5ba77...4e5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kjenner vel om penis er inni deg?

Og ja, det høres ut som sæden rant ut. Ta en graviditetstest og bruk kondom neste gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke sikker! Fordi han sa at han ikke gjore det. Men pleier det å renne slikt av jenter? jeg har aldri opplevd det før...



Anonymous poster hash: 6c786...199
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo umulig å svare på hvorvidt du er gravid eller ikke. Er mange faktorer som skal klaffe for at et menneske skal bli gravid. Maks uflaks/flaks - alt etter hvordan man ser det - så holder det med en runde...

ja, sæden renner ut igjen, mesteparten av den. Men noe blir igjen en stund, og sædcellene kan leve noen dager for så å befrukte en eggcelle. Og det holder med én sædcelle så selv om man hopper av i svingen (noe det ikke høres ut som ble gjort her) så kan man bli gravid.

Vil man ikke bli gravid så er prevensjon helt klart å anbefale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke det at jeg ikke kjente kuken hans inni meg! Men jeg lurte på om det var sæden hans!



Anonymous poster hash: 6c786...199
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva er det som er så krise med at det rant ut egentlig? det er helt normalt.. derfor greit å gå på do å tisse etter sex, at det kommer litt ut nå og da etterpå er vanlig.

Anonymous poster hash: 5ba77...4e5

Vedkommende har vel lyst å bli smellt på tjukken da vettu ;p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ikke det at jeg ikke kjente kuken hans inni meg! Men jeg lurte på om det var sæden hans!

Anonymous poster hash: 6c786...199

etter all sannsynlighet, ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil legge til at jeg ikke spør om jeg er gravid. Men om hva det var som rant ut av meg? :)



Anonymous poster hash: 6c786...199
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil legge til at jeg ikke spør om jeg er gravid. Men om hva det var som rant ut av meg? :)

Anonymous poster hash: 6c786...199

Mest sannsynelig sperm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ok så det kan ikke være min egen væske?



Anonymous poster hash: 6c786...199
Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var sæden hans....hvor tror du ellers sæden skulle forsvinne hen?



Anonymous poster hash: 5ba77...4e5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil legge til at jeg ikke spør om jeg er gravid. Men om hva det var som rant ut av meg? :)

Anonymous poster hash: 6c786...199

min gjetning: en blanding av sædceller, ejakulat og vaginalsekret.

Helt normalt forøvrig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I såfall ville ikke han ha merket det om han kom inni meg?



Anonymous poster hash: 6c786...199
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...