Gå til innhold

Er jeg gravid?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ok så det kan ikke være min egen væske?

Anonymous poster hash: 6c786...199

Kan hende det var en blanding av dine egne kroppsvækser å hannes sperm jo, fult mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I såfall ville ikke han ha merket det om han kom inni meg?

Anonymous poster hash: 6c786...199

Selvfølgelig vet han om han kom inni deg eller ikke.. Trenger ikke å være rakettetterforsker for å skjønne hvor det "gikk" henne..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok men da jeg spurte han, så sa han nei jeg tok den ut før jeg kom. Problemet er at jeg ikke ønsker å bli gravid pgv han er allerede i ett forhold, så det blir vansklig.



Anonymous poster hash: 6c786...199
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok men da jeg spurte han, så sa han nei jeg tok den ut før jeg kom. Problemet er at jeg ikke ønsker å bli gravid pgv han er allerede i ett forhold, så det blir vansklig.

Anonymous poster hash: 6c786...199

Wow.

Da har han nok pent tatt en hvit liten løgn kjære deg, å selv om de "trekker ut" så betyr ikke det at det alltid hjelper. Mange som har blitt gravid etter at de har "trekkt ut" ..

En sædcelle svømmer ufattelig fort!

Men tror ikke det er så mye å bekymre seg for, bruk kondom og / eller noe annet prevensjon neste gang så er du hvertfall på den mer sikre siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan være han løy om det for å ikke stresse deg, ikke vet jeg.

man kan kun bli gravid noen få dager i måneden når man har eggløsning. så hvis ikke du vet om du har hadde eggløsning så må du ta en test om et par uker å se..

det går sikkert fint.



Anonymous poster hash: 5ba77...4e5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du spør om ikke om du er gravid selv om det er det som står i tittelen?

Sannsynligvis har han løyet for å berolige deg, han vet han kom inni deg. Det er antakeligvis sæd som rant ut, og ja - det er normalt at den renner ut igjen når man reiser seg/beveger seg.

Uansett om han hadde trukket seg ut før han fikk utløsning, burde du fortsatt tatt en test. Det kan komme sæd ut før utløsning også, hvilket er hvorfor å "hoppe av i svingen" ikke er en prevensjonsmetode.

Ta en test, bruk kondom heretter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var faktiskt min eggeløsning periode sist jeg fikk mensen var på nyttårsaften :)

Men hoppe ut av svingen funker fint hos meg, har holdt på med det 5 år ;)



Anonymous poster hash: 6c786...199
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var faktiskt min eggeløsning periode sist jeg fikk mensen var på nyttårsaften :)

Men hoppe ut av svingen funker fint hos meg, har holdt på med det 5 år ;)

Anonymous poster hash: 6c786...199

Nei, flaks kalles det.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hoppe ut av svingen funker fint hos meg, har holdt på med det 5 år ;)

Anonymous poster hash: 6c786...199

Da har du hatt flaks, er ikke annet å si om det.

Anonymous poster hash: 8cf5f...f29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok da vår vi heller si at jeg har hatt flak i 5 år :)



Anonymous poster hash: 6c786...199
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok da vår vi heller si at jeg har hatt flak i 5 år :)

Anonymous poster hash: 6c786...199

Eller at du er en av de som sliter med å bli gravid. Det og kan det være. Men ja, flaks.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg sliter ikke med å bli gravid, har tatt abort da jeg var sammen med eksen, han kom inni meg maks 2 ganger.



Anonymous poster hash: 6c786...199
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å herregud, jeg håper virkelig ikke du blir gravid! Du er jo for dum til å ha sex!

Edit: Og det siste svaret bare bekrefter det så jævlig...

Endret av Stormborn
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva f*** snakker du om? Hvordan kan du si at jeg dum? Det siste svaret mitt er jeg heller ikke så fornøyd med, men valgte og ta abort pgv jeg ikke kunne beholde det. Var i vansklig situasjon med eksen, blant annet at han slo meg.



Anonymous poster hash: 6c786...199
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva f*** snakker du om? Hvordan kan du si at jeg dum? Det siste svaret mitt er jeg heller ikke så fornøyd med, men valgte og ta abort pgv jeg ikke kunne beholde det. Var i vansklig situasjon med eksen, blant annet at han slo meg.

Anonymous poster hash: 6c786...199

Hvis du ikke vet at det

1) Kan komme sædceller til og med hvis han rekker å trekke seg ut

2) Kan renne sæd ut av deg etterpå

3) Ikke er mulig for NOEN (ikke engang deg selv) å vite om du er gravid etter 1 uke

så er du ikke mye smart og burde ikke under noen omstendigheter få barn.

Enten så bøller du eller så er du like opplyst når det kommer til sex som hu polske som saksøker et hotell nå fordi dattera visstnok ble gravid av å svømme i bassenget...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ikke vet at det

1) Kan komme sædceller til og med hvis han rekker å trekke seg ut

2) Kan renne sæd ut av deg etterpå

3) Ikke er mulig for NOEN (ikke engang deg selv) å vite om du er gravid etter 1 uke

så er du ikke mye smart og burde ikke under noen omstendigheter få barn.

Enten så bøller du eller så er du like opplyst når det kommer til sex som hu polske som saksøker et hotell nå fordi dattera visstnok ble gravid av å svømme i bassenget...

Helt sant, ikke vite, men de kan "føle" det på seg, er det mange som har gjort :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvis du ikke vet at det

1) Kan komme sædceller til og med hvis han rekker å trekke seg ut

2) Kan renne sæd ut av deg etterpå

3) Ikke er mulig for NOEN (ikke engang deg selv) å vite om du er gravid etter 1 uke

så er du ikke mye smart og burde ikke under noen omstendigheter få barn.

Enten så bøller du eller så er du like opplyst når det kommer til sex som hu polske som saksøker et hotell nå fordi dattera visstnok ble gravid av å svømme i bassenget...

HAHAHAHHA det siste du sa var faktiskt morsomt :D

1. Visste det ikke

2. Jeg vet at det kan renne ut sæd vis han var inni meg, men han sa at han ikke var det derfor ble jeg usikker på om det kan være noe annet.

3. Jeg spør ikke direkte om jeg ER gravid, men om det er sannsynlig at jeg er gravid.

Anonymous poster hash: 6c786...199

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt sant, ikke vite, men de kan "føle" det på seg, er det mange som har gjort :)

Spør du meg er det gjerne ønsketenking fra de som ønsker seg barn og noen ganger har de flaks, andre ikke :P

Uansett kan ingen VITE at de er gravide etter ei uke :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAHAHAHHA det siste du sa var faktiskt morsomt :D

1. Visste det ikke

2. Jeg vet at det kan renne ut sæd vis han var inni meg, men han sa at han ikke var det derfor ble jeg usikker på om det kan være noe annet.

3. Jeg spør ikke direkte om jeg ER gravid, men om det er sannsynlig at jeg er gravid.

Anonymous poster hash: 6c786...199

Det er alltid en sannsynelig for noe, vent 20 dager å ta en test. Mkay thanks.

Spør du meg er det gjerne ønsketenking fra de som ønsker seg barn og noen ganger har de flaks, andre ikke :P

Uansett kan ingen VITE at de er gravide etter ei uke :)

Joa, godt mulig det er sterke ønsketenking med flaks :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sagt så ønsker jeg ikke å bli gravid med denne fyren. Han er allerede i ett forhold ( forlovet ) Så verken han eller jeg ønsker barn.



Anonymous poster hash: 6c786...199
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...