Gå til innhold

Er jeg gravid?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

HAHAHAHHA det siste du sa var faktiskt morsomt :D

1. Visste det ikke

2. Jeg vet at det kan renne ut sæd vis han var inni meg, men han sa at han ikke var det derfor ble jeg usikker på om det kan være noe annet.

3. Jeg spør ikke direkte om jeg ER gravid, men om det er sannsynlig at jeg er gravid.

Anonymous poster hash: 6c786...199

Altså, du er jente og har hatt sex... Jupp! Du kan være gravid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Som sagt så ønsker jeg ikke å bli gravid med denne fyren. Han er allerede i ett forhold ( forlovet ) Så verken han eller jeg ønsker barn.

Anonymous poster hash: 6c786...199

Nå er jeg slem, men jeg håper du er gravid.Jeg håper også at du en dag finner deg en mann du elsker kjempe masse, som er utro som bare f**n! Det at du faktisk velger å ha sex med en mann som er i et forhold å ikke minst forlovet, viser ufattelig lite respekt!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg slem, men jeg håper du er gravid.Jeg håper også at du en dag finner deg en mann du elsker kjempe masse, som er utro som bare f**n! Det at du faktisk velger å ha sex med en mann som er i et forhold å ikke minst forlovet, viser ufattelig lite respekt!

Ja nå var du veldig slem mot meg. Jeg er ikke i forhold med han, det er liksom bare sex. Så lenge han godtar å gjøre det så samme for meg, jeg er jo singel :)

Anonymous poster hash: 6c786...199

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja nå var du veldig slem mot meg. Jeg er ikke i forhold med han, det er liksom bare sex. Så lenge han godtar å gjøre det så samme for meg, jeg er jo singel :)

Anonymous poster hash: 6c786...199

"Bare" sex for dere, ikke så mye "bare" for fruen hannes skal jeg si deg ;) Men igjen, dere fortjener vell hverandre, hun der i mot, om hun ikke er av samme ulla vell å merke, fortjener bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke den jenta som er utro. Har vært trofast hele tiden da jeg hadde kjæreste. Men jeg må innrømme at jeg liker han veldig godt for å si det sånn ;) Men jeg kan aldri stole på han noen sinne, jeg vet at han kan være utro mot meg en dag om vi skal være sammen.



Anonymous poster hash: 6c786...199
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er ikke den jenta som er utro. Har vært trofast hele tiden da jeg hadde kjæreste. Men jeg må innrømme at jeg liker han veldig godt for å si det sånn ;) Men jeg kan aldri stole på han noen sinne, jeg vet at han kan være utro mot meg en dag om vi skal være sammen.

Anonymous poster hash: 6c786...199

Herlighet, du tenker KUN på deg selv i denne situasjonen ser jeg. Har du en eller annen gang stoppet opp å tenkt på den stakkars tredjeparten her? Nemlig forloveden hannes?!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlighet, du tenker KUN på deg selv i denne situasjonen ser jeg. Har du en eller annen gang stoppet opp å tenkt på den stakkars tredjeparten her? Nemlig forloveden hannes?!

Tingen er at jeg ikke kjenner henne,aldri sett henne på ekte (kun bilde). Så jeg føler ikke noe for henne liksom. Han nevner henne aldri. Noen ganger når vi er sammen så ser jeg at hun ringer han, når jeg spør hvem det er, så svarer han at det er onkelen eller kompis. Så jeg bryr meg ikke om henne egentlig.

Anonymous poster hash: 6c786...199

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var faktiskt min eggeløsning periode sist jeg fikk mensen var på nyttårsaften :)

Men hoppe ut av svingen funker fint hos meg, har holdt på med det 5 år ;)

Anonymous poster hash: 6c786...199

Har du hatt sex i 5 år og vet ikke at sæd renner ut av skjeden? :klo:

Anonymous poster hash: a5c2b...ea1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tingen er at jeg ikke kjenner henne,aldri sett henne på ekte (kun bilde). Så jeg føler ikke noe for henne liksom. Han nevner henne aldri. Noen ganger når vi er sammen så ser jeg at hun ringer han, når jeg spør hvem det er, så svarer han at det er onkelen eller kompis. Så jeg bryr meg ikke om henne egentlig.

Anonymous poster hash: 6c786...199

... Jeg har ikke ord. Fantastisk hvor egosentriske enkelte mennesker kan være.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du 14 år, eller? Du kjenner ikke forloveden hans, og dermed gir du fullt faen i at han er utro mot henne - med DEG? Enkelte er så respektløse at det skulle ikke vært lov.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja nå var du veldig slem mot meg. Jeg er ikke i forhold med han, det er liksom bare sex. Så lenge han godtar å gjøre det så samme for meg, jeg er jo singel :)

Anonymous poster hash: 6c786...199

Jøss... :hakeslepp:

Anonymous poster hash: a5c2b...ea1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei 'Skjønnas'.

Du tok ikke rådet om å holde deg unna mannen som var forlovet med ei i Tyskland? En graviditet nå ville jo toppet alt...



Anonymous poster hash: ed480...24e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei 'Skjønnas'.

Du tok ikke rådet om å holde deg unna mannen som var forlovet med ei i Tyskland? En graviditet nå ville jo toppet alt...

Anonymous poster hash: ed480...24e

En graviditet hadde vært fantastisk akkurat nå, i mine øyne. Man sår som man høster..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du hatt sex i 5 år og vet ikke at sæd renner ut av skjeden? :klo:

Anonymous poster hash: a5c2b...ea1

Ja vet på en måte at rennner ut, men har ikke opplevd det, eller jeg husker ikke at jeg har opplevd det før...

Anonymous poster hash: 6c786...199

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du er nok gravid. Hvis du vil være sikker, må du ringe forloveden til gubbekreket og spørre, hun kan nok føle det på seg og svare helt sikkert.

Anonymous poster hash: 6d5c9...857

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vil legge til at jeg ikke spør om jeg er gravid. Men om hva det var som rant ut av meg? :)

Anonymous poster hash: 6c786...199

"Er jeg gravid?" er titelen på tråden, men ok.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke sikker! Fordi han sa at han ikke gjore det. Men pleier det å renne slikt av jenter? jeg har aldri opplevd det før...

Anonymous poster hash: 6c786...199

Hvorfor tok du ikke en angrepille da du oppdaget sæden da?

Anonymous poster hash: b687b...6a9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor tok du ikke en angrepille da du oppdaget sæden da?

Anonymous poster hash: b687b...6a9

Hvorfor tok du ikke en angrepille da du oppdaget sæden da?

Anonymous poster hash: b687b...6a9

Ja må innrømme at jeg var dum, tenkte ikke så mye på det!!! Jeg hadde sikkelig bakrus så det kan være grunnen.... men jeg ble usikker nå, tenkte på det mer nå. Noen kaller meg treg i hode :) Men siden han sa at han ikke kom inni meg så regnet jeg med at han ikke gjøre det!

Anonymous poster hash: 6c786...199

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja må innrømme at jeg var dum, tenkte ikke så mye på det!!! Jeg hadde sikkelig bakrus så det kan være grunnen.... men jeg ble usikker nå, tenkte på det mer nå. Noen kaller meg treg i hode :) Men siden han sa at han ikke kom inni meg så regnet jeg med at han ikke gjøre det!

Anonymous poster hash: 6c786...199

Har du gått på spesialskole?

Anonymous poster hash: b687b...6a9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...