Gå til innhold

Tyttebærsesong

tyttebæret

Anbefalte innlegg

Prøver du å fortelle meg at du er gravis? :wink:

I dagboken min skrev du at boken min hadde frest av gårde... O sider! Good one, Tyttis :ler::klappe:

:blomst_opp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

[color=royal

blue]Heisann!

Lykke til i helgen :sjarmør: Er virkelig på tide at fler av oss blir gravide, kan jo ikke la Lillen være alene som "sliter-gravid" vel? Syns du kan rette opp i det nå ja :Nikke:

Lykke til med evnt. husjakt på Østlandet!!

Ønsker deg en fruktbar og kosete helg :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en god ide tyttis!! Dere får ile til banken og snakke med dem!!

Så du er gravis nå??? da får jeg bare gratulere!!! :blomst::sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snart grahvishvis! Er midt ståheien nå! :kline:

Kryss fingrene da! :tommelsmil:

Hvis ikke denne mnd funker (eller uansett) skal vi prøve rosenrott etter tips fra deg, Lillen! Vi må gjøre noe for å få fart på sengekosen vår. Mannen er enig.

Har det ellers pyton og er bare passe aktiv her inne. Sorry for det. Men sånn er det bare for tiden. Jeg ønsker meg nedre tider! :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:tommelsmil: :tommelsmil: :tommelsmil: :tommelsmil: :tommelsmil: :tommelsmil: :tommelsmil: :tommelsmil: :tommelsmil: :tommelsmil: :tommelsmil: :tommelsmil: :tommelsmil: :tommelsmil: :tommelsmil: :tommelsmil: :tommelsmil: :tommelsmil: :tommelsmil: :tommelsmil: :tommelsmil: :tommelsmil: :tommelsmil: :tommelsmil: :tommelsmil: :tommelsmil: :tommelsmil: :tommelsmil: :tommelsmil: :tommelsmil: :tommelsmil: :tommelsmil: :tommelsmil:

:hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe:

:tommelsmil: :tommelsmil: :tommelsmil: :tommelsmil: :tommelsmil: :tommelsmil: :tommelsmil: :tommelsmil: :tommelsmil: :tommelsmil: :tommelsmil: :tommelsmil: :tommelsmil: :tommelsmil: :tommelsmil: :tommelsmil: :tommelsmil: :tommelsmil: :tommelsmil: :tommelsmil: :tommelsmil: :tommelsmil: :tommelsmil: :tommelsmil: :tommelsmil: :tommelsmil: :tommelsmil: :tommelsmil: :tommelsmil: :tommelsmil: :tommelsmil: :tommelsmil: :tommelsmil:

:hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe:

:enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon:

:enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon:

:hoppe: :hoppe: :hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg slenger meg på de optimistiske meldingene her og håper at du snart får:

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> :sjokk::sjokk::sjokk:

>>>>>>>>>>>>>>>>:sjokk::sjokk::sjokk::sjokk::sjokk::sjokk::sjokk::sjokk::sjokk::sjokk::sjokk::sjokk::sjokk::sjokk::sjokk:

>>>>>>>>>>>>>>>>:sjokk::sjokk::sjokk::sjokk::sjokk::sjokk::sjokk::sjokk::sjokk::sjokk::sjokk::sjokk::sjokk::sjokk::sjokk:

(Etterfulgt av litt forsiktig :hoppe: ) Og det er ikke meningen å hause opp, jeg fikk bare litt lyst...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Fikk en lysende ide :idesmil: Kanskje alle disse optiske hilsnene er måten jeg når 50 sider på?! :ler: Likte spesielt godt den siste som Moonchild laget...en sånn har jeg lyst til å se...på CB testen!!!!! :Nikke: og det tipper jeg du også vil tyttis!!! :sjarmor:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er så utrolig søte! Jeg ble kjempeglad da jeg åpnet dagboken i dag og så alle lykkeønskninger i alle mulige formater skinne mot meg på skjermen! Sånt må jo selv jeg som sliter sånn bli glad av!

Til Madden, Lillen, Bizzy og Moonchild må jeg bare rpe hjertelig tusen takk! Enormt oppmuntrende, rett og slett!

Jeg vil gjerne dkorere navnene deres i alle regnbuens farger, men den maskinen jeg bruker i kveld nekter rett og slett å lystre orde!

Moonchild: Det blå krysset vil jeg se mer av - og aller helst på en positiv CB-test!

OBS!OBS! Mannen og Tyttis i farta!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Godt at dere er i farta!! Nå skal det lyse opp her med blå kryss!! Skal vi ordne det eller!?! Jeg har (fortsatt) 18 dager til IKM...og skal teste på datoen nøyaktig!! :hoppe: Klarer nesten ikke vente..har god feeling for deg denne gangen tyttis!!! :klem:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så i farta atte! Gleder meg til positivt kryss rundt IKM :wink: :oops: :oops:

...det

men som sagt, i farta er vi, så det skal det ikke stå på denne gangen! :hjerter:

I dag har vi hatt bilen på service. Da jeg skulle bestille tid for det spurte jeg om de kunne sette på vinterdekkene i samme slengen, siden vi har dekkhotell-ordning. Men siden jeg har piggdekk kunne de jo ikke det. Så ringer mannen, som er der ute for å hente bilen, at dekkene sitter på! Avtalen var at vi skulle avtale en ny tid for å skifte dekk i dag! :klaske: Lurer på hvordan de løser det. Mannen er der ute og diskuterer med dem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:kyss: Du er bare helt TOPP tyttis!! :klem: Blir så glad når du stikker innom med oppmuntringer og sprer glede i boka mi!! SKIKKELIG GODJENTE!!! :kyss::hoppe::kose:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for samtale på msn igår, Tyttis!

Du maser aldri... :klem:

Det er så utrolig deilig å se deg så positiv for tiden :Nikke: Du skal nok få beholde alle "småtingene" til din fremtidige datter eller sønn eller begge deler :wink:

Ha en strålende helg!

Håper du har fått noen ordentlige el-tegn nå! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Enig med Lillen, veldig koselig å lese de positive innleggene dine :kose:

Ønsker deg en superflott helg!!!!

:tommelsmil: :tommelsmil: :tommelsmil::tommelsmil: :tommelsmil: :tommelsmil:

:Nikke: :Nikke: :Nikke: :Nikke: :Nikke: :Nikke: :Nikke: :Nikke: :Nikke: :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kremt, anser meg selv for nokså fersking, så vet ikke helt om jeg har de store rådene...

Har du tittet innom scrapping.no?? Der fant jeg mange hyggelige scrappedamer, og svar på alle mulige scrappespm.

Hva handla du forresten??

Ha ei god helg!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cielo og Madden: Det er jo derfor vi har dagbok, ikke sant? For å oppmuntre hverandre! -og det er der sannelig min hatt gode på også!!! :dagensrose:

Murmeldyret: positive tyttis mottar med takk! :klem2:

:):):):):):)

Bizzy:: Tusen takk! - så koselig med en skikelig smileyshilsen!!

Lillen::Msn er bra! Jeeg har tydelig EL-tegn nå - kjempeforsinka. Det positive er at vi er meget godt forberedt. Nå er det bare å stå løpet ut! Denne gangen skal det gå!!! :tommelsmil:

...også et gedigent problem. Jeg har plutselig fått så innmari vondt i ryggen! Jeg kan nesten ikke gå og ikke bøye meg og klarer knapt å snu meg (i senga). Er vondt å ligge...derfor er KG flott nå på morgenen. Tenkte jeg skulle forsøke meg med en tur, kanskje jeg kan få løst opp litt ved å gå i skogen? Ellers kan det bli vanskelig å

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå får jeg inderlig håpe at ryggen din ikke forhindra deg fra å skyte blink på EL!!!! :) Får være måte på ja!!

Håper du har hatt ei flott :kline:-helg...og at du får ei flott uke!! :):klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...