Gå til innhold

Wolfie trener, kanskje ...


Wolfmoon

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg forbigikk egentlig fredag, les veiedagen, i stillhet denne gangen. 4 dager helg funker liksom ikke så bra for vektnedgang, så jeg var ikke helt i rute :laugh: Men nå er det snart ny uke og nye muligheter, jeg tyvstartet med løpeøkt 1 i uke 3 i dag, 90 sek løp, 90 sek gå, 3 min løp, 3 min gå og gjenta en gang. En økt jeg virkelig likte godt, spesielt etter at jeg kom hjem og så at jeg holdt meg i området 6-6.30 min/km på løpedelene. Etter at økta var ferdig, løp jeg også 6 min til med fart rundt 7 min/km. Og det uten å bli helt ødelagt, på glatta i litt for kaldt vær :sjokkert: 

Hvis noen lurte, jeg er overraskende godt fornøyd med fremgangen. Jeg har trua på ta dette blir min beste løpesesong noensinne (som om jeg har hatt så mange), og at jeg kommer til å slå rekorder og nå målet om 1000 løpte km i 2017. Håper bare jeg ikke jinxa det nå :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det, Cata :)

 

Jeg har kjørt uke 3, økt 3 i dag. Samme økt som jeg kjørte søndag og mandag, men mye tyngre i dag enn da. Så ikke en sånn økt der jeg flyr, men er veldig fornøyd med å ha gjennomført den! :nigo:

Nå blir det nok ikke mer trening denne uka, har planer hele helga og usikker på om jeg får til noe mer, men uansett fornøyd med innsatsen. Naprapaten min var også veldig fornøyd med at jeg tok rolig opptrening på løpinga, men jeg må også bruke litt mer tid på tøying. Hjelper jo ikke bare at hun trykker på meg, hvis jeg ikke gjør en viss innsats selv :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
  • 4 måneder senere...
På 01/04/2017 den 10.58, Cata skrev:

*dytter* Litt dårlig med oppdateringer her nå, synes jeg. 

Oi, og bedre ble det visst ikke :laugh: Men jeg trener da, faktisk mer, og mer systematisk, enn jeg noensinne har gjort :P 

Nå har jeg akkurat avsluttet en julimåned med mer enn 100 løpte kilometer. Det er første gang jeg har kommet over 100 km på en måned! *stolt*  På løpetur i dag tok jeg meg selv i å tenke "Men, Wolfie, dette går jo egentlig ganske greit. Ja, det gjør litt vondt i beina, men pulsen din er kjempelav, og jeg tror nesten du kunne ført en samtale nå" mens jeg holdt et anstendig tempo på slutten av en langtur :sjokkert: 

Men det er jo ikke uten problemer, selvfølgelig. Har en smule, ørliten betennelse under hælene, jævla plantar fascitt eller hva det heter, men så lenge det ikke blir verre enn at det gjør litt vondt hver morgen, fortsetter jeg å løpe. I samråd med naprapaten min, selvfølgelig ;) 

Endret av Wolfmoon
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

Har sakket akterut med trening, mye ugreit som har skjedd i sommer. Men nå har jeg vært på rideturen jeg snakket om. Kjempegøy (og bittelitt skummelt siden jeg ikke kan ri). Ser aldeles ikke bort fra at det blir ny tur neste år. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...