Gå til innhold

Del dine mest skremmende opplevelser


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det værste må være da 2 stykker og sjåføren (hennes "snille" kompis) av en utlending skulle være snill å kjøre oss til bærum, kjørte oss heller forbi sandvika og langt ut i skogen dær det var svært lite hus. Aldri vært så redd som jeg var da. Sex/sug eller gi meg mobilen din, for at vi skal kjøre dere tilbake fikk vi høre, og jeg måtte motvillig gi fra meg telefonen for at han skulle kjøre oss tilbake. Ble også sextrakkasert og slått en gang (ikke hardt, men truende nokk) var bare 14. Definetivt en av mine mest skremmende opplevelser. Kjente rett og slett ordentlig frykt følelse, og skalv. Måtte tilogmed ringe moren min og snakke med henne så stille og diskret som mulig pga jeg var så redd.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anastasia

Jeg var ute på byen i sommer, i Oslo. Var megafull og skulle ta nattbussen hjem. Dette skjedde rett ved nationaltheateret, jeg måtte gå gjennom Karl Johan for å ta nattbussen. Så begynte en guttegjeng med noen utlendinger å følge etter meg. De ropte masse ting etter meg "Vi skal voldta deg din jævla hore" etc. Gud så redd jeg ble! Begynte faktisk å gråte, og guttene kom nærmere og nærmere og var veldig truende. På Karl Johan var det noen menn i 50-åra som så dette her og de skulle tilfeldigvis ta samme buss som meg, derfor tok jeg følge med de. Moralen er ALDRI traske rundt i Oslo sentrum alene midt på natta! Nå tar jeg taxi eller overnatter hos venninner.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og familien var på besøk hos onkelen min som hadde en firhjuling. Han spurte om noen hadde lyst til å kjøre med den sammen med ham. Jeg sa ivrig at jeg har lyst. Jeg satt meg foran onkelen min på firhjulingen og han viste hvordan jeg gasser på og styrte. Jeg prøvde meg litt og syns det var veldig kjekt. Så skulle vi snu da vi er ved en liten haug. Jeg tok å gasset litt på mens jeg snudde firhjulingen. Tydeligvis gasser jeg litt for mye på fordi vi fyker avgårde opp på haugen. Jeg ble redd og bekymret for hva som kom til å skje. Det kjentes nesten ut som en drøm. Det farte tanker i hodet mitt om vi kom til å brekke ben eller armer. Så kjente jeg at vi ble kastet rundt, av firhjulingen og ned haugen. Så havnet vi liggende på bakken og jeg var ganske skjelven, men kjente at det ikke var noen store skader på meg. Så jeg gikk å sjekket hvordan det gikk med onkelen min. Han sa at han ikke kunne reise seg i øyeblikket, så jeg fikk beskjed om at jeg skulle tilbake til huset og høre om pappa kunne komme med bilen. Jeg ble kjempebekymret, og da kom tårene av bekymring. Heldigvis gikk det bra med han etterhvert og vi kom oss fra det bare en del skrammer. Jeg var litt sjelven en god stund etter, men var lettet for at det ikke gikk verre. Fikk høre senere at onkelen min prøvde å ta styringa da vi føk opp haugen, men at hendene mine var helt låst.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff så mange grusomme historier!! Min er ikke i nærheten av de verste her, men rimelig skummel for meg da det skjedde.

Mange år siden nå, var kanskje 14-15 år? Hjemme aleine hos mamma og pappa, og huset er ganske stort og ligger like ved riksvegen (og pga det var det aldri morro å være aleine hjemme der, særlig ikke på kvelden, da man aldri vet hva som reker rundt på vegen). Men dette skjedde midt på dagen en sommerdag.

Jeg drev inne, og har egentlig alltid fått beskjed om å låse døren når jeg var alene i tilfelle, men gjorde ikke det denne gangen. Plutselig hører jeg det kommer noen på gårdsplassen (sjekker vinduet på stua, og det er såpass høyt over bakken akkurat der at man må se opp for å se vinduene, så ble ikke sett) Der dukker det opp en biker-gjeng på 3-4 stk, :haar: husker ikke helt hvor mange de var. Får helt angst, for de ser skikkelig skumle ut. Løper til døra for å låse den (heldigvis!!) og løper opp i 2 etasje, for der står verandadøra åpen, og verandagulvet er delvis "taket" over inngangspartiet. Kryper langs gulvet ved verandadøren og hører de kommer opp på trappa og begynner å røske og rive i dørhåndtaket når ingen åpner når de banker på. Nesten sikker på at de kunne høre hjerteslagene mine der oppe, og sitter med mobilen klar til å ringe besteforeldrene mine som bor like i nærheten, men idé jeg skal til å ringe hører jeg bare "dette gidder vi ikke , vi drar videre!!" også drar de bort en grusvei på andre siden av vegen for oss.. Så de aldri igjen. Ringte også besteforeldrene mine, så de kom bort til mamma og pappa kom hjem. Turte ikke være alene på lenge!

Livredd for hva som hadde skjedd hvis jeg ikke hadde rukket å låse døren, eller om de fant ut at det var noen hjemme! fysj :sjokkbla:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Var 14-15 år gammel og på overnatting hos en venninne langt uti ingenmannsland, ingen voksne var hjemme. Litt ut på kvelden når det var begynt å bli mørkt, oppdaget vi en mann som drev å lusket uti hagen. Vi ble selvfølgelig piss redd, håpte han ikke hadde sett oss, og gikk å gjemte oss på kjøkkenet hvor det ikke var vinduer. Etter en liten stund hørte vi at noen prøvde å åpne terassedøren, den var heldigvis låst. Like etter hørte vi noen ved utgangsdøren, og enda litt etterpå ved kjellerdøren. Etter noen minutter med stillhet gikk vi ned i kjelleren for å sjekke at døren faktisk var låst og at vinduer var lukket. Da fikk vi øye på noe utenfor døren. Et par støvler med et blodig kjøttbein opp. Vi bestemte oss da for å ringe politiet. Og fy faen, vet dere hva de sa ? - ro dere ned, han drar sikkert snart, vi har uansett viktigere ting å ta oss av nå. Dere får hele ringe igjen om han kommer seg inn.

Like etterpå knuste ruten i kjellerdøren, men det ble heldigvis med det, og han forsvant. Husker ikke nøyaktig hva som skjedde etter det, men politiet kom etterhvert, og de fant til slutt ut at beinet i støvlene var et fenalår. Haha morsomt nå i ettertid, men herregud så redd vi var da.

Endret av Miss Lucky
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg skulle gå hjem måtte jeg gå gjennom Grønland. Jeg ser en gjeng med utenlandske gutter som halvveis bær/sleper er en blond jente av bort fra et utested. Hun protesterer og gråter. Jeg (jente på typ 50 kilo) føler ikke jeg har så mye å stille opp med, men jeg går bort og sier til dørvakten ved utestedet og han sier at han har ringt politiet, og at det ikke er noe mer han kan gjøre. Jeg går bort til guttegjengen og sier at «hun der er venninnen min og hun skal sove hos meg» og prøver å ta tak i henne, men de bare protesterer og blir rimelig truende. Jeg sår ikke gjort noen ting og de dytter henne inn i en bil og kjører av gåre, imens hun hyler og gråter…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg skulle gå hjem måtte jeg gå gjennom Grønland. Jeg ser en gjeng med utenlandske gutter som halvveis bær/sleper er en blond jente av bort fra et utested. Hun protesterer og gråter. Jeg (jente på typ 50 kilo) føler ikke jeg har så mye å stille opp med, men jeg går bort og sier til dørvakten ved utestedet og han sier at han har ringt politiet, og at det ikke er noe mer han kan gjøre. Jeg går bort til guttegjengen og sier at «hun der er venninnen min og hun skal sove hos meg» og prøver å ta tak i henne, men de bare protesterer og blir rimelig truende. Jeg sår ikke gjort noen ting og de dytter henne inn i en bil og kjører av gåre, imens hun hyler og gråter…

Herregud så jævlig. Hvorfor i alle dager gjorde ikke dørvakten noe?? Han kunne jo fått med seg noen andre til å hjelpe!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud så jævlig. Hvorfor i alle dager gjorde ikke dørvakten noe?? Han kunne jo fått med seg noen andre til å hjelpe!

Ja jeg vet, men det var liksom ikke hans oppgave da, og den guttegjengen var rimelig stor og aggressiv, så han skulle nok hatt rimelig mange med seg for å stoppe dem med makt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Da jeg og lillebroren min lekte ring-på-spring i 10-års alderen, var det en illsint eldre mann som sendte ei stor vaktbikkje til angrep på broren min :omg: . Han ble anmeldt, men tviler på at han fikk noe straff.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg skulle gå hjem måtte jeg gå gjennom Grønland. Jeg ser en gjeng med utenlandske gutter som halvveis bær/sleper er en blond jente av bort fra et utested. Hun protesterer og gråter. Jeg (jente på typ 50 kilo) føler ikke jeg har så mye å stille opp med, men jeg går bort og sier til dørvakten ved utestedet og han sier at han har ringt politiet, og at det ikke er noe mer han kan gjøre. Jeg går bort til guttegjengen og sier at «hun der er venninnen min og hun skal sove hos meg» og prøver å ta tak i henne, men de bare protesterer og blir rimelig truende. Jeg sår ikke gjort noen ting og de dytter henne inn i en bil og kjører av gåre, imens hun hyler og gråter…

Jeg får helt vondt inni meg!!! Vet ingen hvordan det gikk?? Så ingen registrerings nr på bilen så politet kunne finne de?????

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg får helt vondt inni meg!!! Vet ingen hvordan det gikk?? Så ingen registrerings nr på bilen så politet kunne finne de?????

nei aver ikke hvordan set gikk, jeg var ikke snartenkt nok til å merke meg registreringnummeret, det burde jeg selvfølgelig ha gjort....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei aver ikke hvordan set gikk, jeg var ikke snartenkt nok til å merke meg registreringnummeret, det burde jeg selvfølgelig ha gjort....

Er veldig lett å tenke på sånt i ettertid, men når man er oppi slikt så er det ikke alltid så lett å tenke rasjonelt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er veldig lett å tenke på sånt i ettertid, men når man er oppi slikt så er det ikke alltid så lett å tenke rasjonelt.

Sant.. men sykt dårlig jobb av vaktene, de burde da iverfall fått det med seg.. ikke bare stått der og fortsatt jobbvakten sin.. fysj

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Jeg var 15 år og naboen min var 30, vi var venner og han inviterte meg på fest et godt stykke unna byen vi bodde i. Vi måtte ta toget for å komme dit. Det var litt øde der, på landet. Etterhvert blir jeg og en fyr sittende i bilen hans og røyke (for å slippe å stå ute å fryse). Så går vi inn, jeg finner ikke naboen min og oppdager at jeg er den eneste jenta igjen der, sammen med 5 fremmede gutter, på et fremmed sted langt i gokk... med det samme de innser det samme så endrer noen av dem oppførsel, kommer mot meg og ber meg om å strippe. Jeg blir litt satt ut, merker frykten komme. Jeg avslår det og spør om noen vet når toget går. De samler seg rundt meg og blir grove. Jeg får panikkangst og begynner å hyperventilere... fullstendig panikk. Gutta skjønner ikke hva som skjer og blir perplekse. Virker som de blir redde, for det neste jeg husker er at de ringer ambulanse, selv husker jeg ikke noe særlig av de neste minuttene. Det kommer ingen ambulanse og disse gutta synes tydeligvis det tar for lang tid for de bestemmer seg for å bære meg inn i en bil og kjører meg til legevakta mens de ringer og varsler at vi er underveis. Jeg var ikke i stand til å verken prate eller gå.Husker vi er inne på legevakten, at jeg sitter på en benk, at en av guttene har mobilen min og går igjennom kontaktene mine, ringer å vekker mora mi. Legen ber gutta følge meg trygt hjem. Det neste jeg husker er at vi stopper på en esso stasjon og mora og stefaren min kommer ut av bilen sin, mamma takker guttene for å ha tatt hånd om meg og gir henne mobilen min også kjører vi hjem. Har tenkt en del på det i ettertid og synes det var en veldig ubehagelig opplevelse.

Det skal sies at jeg sliter med traumer fra overgrep og at det nok er derfor jeg reagerte som jeg gjorde. Gjett om naboen min fikk høre det dagen etter... som etterlot meg der uten å si fra at han dro engang.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...