Gå til innhold

Del dine mest skremmende opplevelser


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg skulle ta 37 nydalenbussen til st.hanshaugen i Oslo ca kl ti en fredag kveld etter jobb. Det var ikke stappfullt med mennesker på bussen men var ikke alene da en mann i 60-70 årene satt seg ned ved siden av meg. Han hadde jakken sin på fanget og hånden under. Plutselig kjente jeg en hånd som var nær låret mitt. Jeg stivnet helt og visste ikke hva jeg skulle gjøre annet enn å dytte hånden hans vekk og se dumt på han. Jeg tenkte at han sikkert bare hadde kommet borti eller noe, men da det skjedde igjen ble jeg helt paff for da gikk det opp for meg at en ekkel gammal mann faktisk sitter og tar oppover låret mitt. Jeg dytter hånden hans vekk enda en gang og reiser meg brått opp for å gå mot utgangen lengre bak i bussen. Han reiser seg opp og det ser ut som han skulle gå av på neste stopp. Han følger med meg hele tiden. Når bussdørene åpner seg så rykker jeg fremover og later som om jeg skal ut, han går ut og stopper opp og ser på meg som fortsatt står inne på bussen. Jeg ble veldig lettet når han ikke hoppet på bussen igjen!

skummelt å tenke på hva som kunne ha hendt hvis jeg hadde gått av på st.hanshaugen... Jeg skulle nok ha anmeldt det i tilfelle det hadde vært noen voldtektssaker samme kveld :glare: kjenner jeg blir sur i dag når jeg tenker på hvordan folk kan holde på sånn på unge jenter men han var nok ikke frisk i toppen...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde en eks med sinneproblemer som hadde vært voldelig. Han ble forbanna når jeg gjorde det slutt så da sa han at han vil så gjerne slå meg for jeg er så dum også slo han knyttneven sin inn i veggen rett ved siden av hodet mitt. Jeg synes det var ganske skummelt for jeg trodde han kom til å banke meg. Heldigvis så jeg han ikke igjen etter dette...



Anonymous poster hash: b3176...d0c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Mine mest skremmende opplevelser må være de gangene jeg var liten og storebroren min fikk så store sinneutbrudd at politiet ble tilkalt. Jeg var livredd og gjemte meg på rommet mens jeg grein. Vondt å tenke på :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine mest skremmende opplevelser må være de gangene jeg var liten og storebroren min fikk så store sinneutbrudd at politiet ble tilkalt. Jeg var livredd og gjemte meg på rommet mens jeg grein. Vondt å tenke på :(

Oi, huff da :/ klarer han å kontrollere sinnet sitt nå?

Anonymous poster hash: 2112c...ae4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, huff da :/ klarer han å kontrollere sinnet sitt nå?

Anonymous poster hash: 2112c...ae4

Ja, blir hvertfall ikke voldsomt heldigvis. Det har påvirka meg myye, men vi har et godt forhold i dag :)

Anonymous poster hash: 3be88...b83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 3 måneder senere...
Gjest Uchiha Madbrah

Hmmm... har utrolige mange gode opplevelser, men også noen skremmende som jeg helst ikke vil oppleve igjen.

 

1. Var på biltur til Finland. Vi var fem stykker i bilen, hvorav fire er utrolige gode venner, og den siste kjente vi egentlig ikke så godt, men som gikk i samme klasse som oss på universitetet. Jeg kjørte på veien til Finland, utrolig fin natur, rette veier, og hastigheten lå sikkert på rundt 100km. På vei hjem så spurte jeg de andre om de vil kjøre (ja, vi syntes faktisk at det er gøy å kjøre bil), og han vi ikke kjente så alt for godt hadde så absolutt lyst til å kjøre, så vi lot han (voksen mann på 28-29 år). Ikke lenge etter (vet ikke om han sovnet av, eller bare udugelig sjåfør), på helt rett vei så klarer han å kjøre seg litt ut av veien, noe som førte til at bilen mistet balansen, til å kjøre i motsatt kjørefelt også klarte han å kræsje bilen. Heldigvis klarte han å bremse litt, så det ble kun småskader på alle involverte, men bilen var totalvrak. Alt gikk egentlig så fort. Rakk ikke å se flashbacks eller noe som man ser på filmer, tror bare jeg hadde et utrolig stygt ansiktsuttrykk, haha.

 

2. I USA, California - Berkeley. Haha, flere skumle hendelser der når jeg tenker meg om. Hadde kommet hjem fra frat party, også var klokken ca. 3 og vi prøvde å få litt søvn. Plutselig begynner hele bygningen å bevege seg frem og tilbake og jeg skjønte jo ingenting i den tilstanden jeg var i. Ble helt satt ut, da det er første gang jeg opplevde en reell jordskjelv. Heldigvis er de fleste bygningene i California bygget for å tåle slike hendelser. Fant ut neste dag at det var 6.0 på ritchters skala, og det var dessverre noen som hadde mistet livet :'(. Var også noen som ble skutt og drept av politiet, både hvor jeg bodde i Berkeley og i Los Angeles (bodde i gode strøk) som førte til enorme demonstrasjoner. Du tuller ikke med amerikansk politi.

Det slår heldigvis ikke historien til to av roomiene mine i USA, som bestemte seg for å overnatte i super ghetto hotell den første kvelden deres, også kom det en gjeng som brøt seg inn og skjøt ned mannen i naborommet fordi han var med feil dame til feil tid. Han overlevde (så vidt jeg vet) heldigvis.

 

Ikke la disse hendelsene skremme deg fra å besøke USA, definitivt noen av de beste opplevelsene jeg har hatt var å bli kjent med amerikanere og oppleve amerikansk kultur, og herregud så åpen og hyggelig kultur de har der. /end of life story.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...