Gå til innhold

Hvor mange kvinnehatere er det på forumet egentlig?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det noen som vet? Går ikke en eneste dag uten at en mann skriver noe hatisk om kvinnerog åpenbart er misogynistisk. Det virker som det er en del?

Anonymous poster hash: 7a8e3...453

Synes jeg også, men jeg ORKER ikke å bry meg. Helvettes drittfolk, la de leve i den tragiske verden som de setter seg selv i. Mitt liv er altfor pent og jeg tar altfor stort ansvar for min egen lykke, er altfor busy med det til å bry meg om drittmennesker. For det er nettopp det jeg synes om dem.... helt ærlig.

Makan til tøvprat som kommer ut av dem.

Anonymous poster hash: f6940...060

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da tror jeg den terskelen er veldig lav ;)

Nei den er helt normal. :laugh: Følg med over tid, så ser du dem. De som skriver negativt om alle kvinner, drar dem under en kam og nekter å høre på annet. Virkeligheten deres er en helt annen enn normale mennesker. Alle damer er slemme beist :(:fnise:

Endret av Evilposelos
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei den er helt normal. :laugh: Følg med over tid, så ser du dem. De som skriver negativt om alle kvinner, drar dem under en kam og nekter å høre på annet. Virkeligheten deres er en helt annen enn normale mennesker. Alle damer er slemme beist :(:fnise:

Liker kvinner jeg :) Ikke alltid jeg er enige med dem, men ser ikke på dem som slemme beist allikevel ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...