Gå til innhold

Hvor mange kvinnehatere er det på forumet egentlig?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det noen som vet? Går ikke en eneste dag uten at en mann skriver noe hatisk om kvinnerog åpenbart er misogynistisk. Det virker som det er en del? Anonymous poster hash: 7a8e3...453

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Var det bare menn som hatet kvinner da? Syns ofte jeg ser kvinner hater kvinner her, blant brukere.



Anonymous poster hash: 037cc...e4b
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det bare menn som hatet kvinner da? Syns ofte jeg ser kvinner hater kvinner her, blant brukere. Anonymous poster hash: 037cc...e4b

Det er ikke det ts spør om.

Anonymous poster hash: f27c3...0e9

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som vet? Går ikke en eneste dag uten at en mann skriver noe hatisk om kvinnerog åpenbart er misogynistisk. Det virker som det er en del?

Anonymous poster hash: 7a8e3...453

Hva er det du vil oppnå her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes for det meste at kvinner er helt håpløse.. og jeg er kvinne selv.

Men å hate er kanskje et litt voldsomt uttrykk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noen menn her som ikke lar anledningen gå fra seg til å sette kvinner i et dårlig lys - selv om de må gjøre noen ufine fortolkninger av det de ser og leser.

Det er en uting.

Anonymous poster hash: f27c3...0e9

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Corto Maltese

Siden jeg er en støtter av likestillingen så skal jeg si deg at jeg hater både kvinner og menn.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel kanskje også fordi KG-medlemmer har en tendens til å tolke alt de leser i verste mening.

De klarer å få folk til å være "sure" og "sinte" bare av å lese en vanlig setning, fordi de antar at personen som skrev det er sur eller sint. Kanskje du heller skulle prøve å ta opp debatten med dem det gjelder, så finner du fort ut at du enten misforsto eller at de troller.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen skriver på et nettforum for å si "Alt fint, ingenting å rapportere". Det er de sure og misfornøyde som skriker, både blant menn og kvinner, og et nettforum for kvinner er naturlig nok mer utsatt enn de fleste for uttalelser om kvinner. Det er ikke bra, men KG er heldigvis ikke representativt for hverken menn eller kvinner.



Anonymous poster hash: 5cffd...4ab
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig i at det er en del menn er inne som har holdninger mot kvinner som jeg ikke syns noe om, men samtidig så syns jeg det må understrekes at enkelte kvinner har holdninger mot menn jeg ikke syns noe om. Jeg syns det er litt trist. :(

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med mannfolka, kvinnfolka er umulige :)

Jeg synes for det meste at kvinner er helt håpløse.. og jeg er kvinne selv.

Men å hate er kanskje et litt voldsomt uttrykk?

Hvis dere er så umulige og håpløse, hvorfor gjør dere ikke noe for å forandre på det slik at dere ikke setter andre i dårlig lys?

Eller var dette kanskje et tilfelle av "alle andre enn meg selv, og de som jeg liker"?

Anonymous poster hash: 346d1...a21

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FuturePrimitive

Problemet oppstår vel når enkelte kvinner ikke forstår logiske og rasjonelle argumenter, men heller lar seg styre av infantile følelser.

Jeg synes den synligste delen av forumbrukerne består av

flest fornuftige kvinner

noen gjøk-ur

Noen menn som skriver for å provosere

noen "white knights in shining armour" (lærte det uttrykket her på KG foresten!)

Noen rabiate menn

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes generelt det har vært mange kvinnehatere her inne opp i gjennom tidene, og det er nok derfor ignorerings-lista mi er lang som et vondt år. Og merkelig nok er 95% av dem menn.

Det er kun på dette forumet jeg har sett dette fenomenet. Tror nok en del menn opplever stygge brudd/aldri har hatt kjæreste, og søker seg hit til et KVINNEforum for å ytre sitt hat overfor alle grusomme kvinner der ute.

Noen av mine favorittbrukere her inne er menn. Disse er herlig rasjonelle, kunnskapsrike og flink til å skrive, og er friske pust i de mest irrasjonelle trådene. For eksempel i livssyns-underforumet.

Anonymous poster hash: 6c4c1...7a2

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I skrivende stund er det 6 stk jeg har sett som jeg ikke oppfatter som troll. Resten er troll :fnise:

Endret av Evilposelos
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I skrivende stund er det 6 stk jeg har sett som jeg ikke oppfatter som troll. Resten er troll :fnise:

Da tror jeg den terskelen er veldig lav ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet oppstår vel når enkelte kvinner ikke forstår logiske og rasjonelle argumenter, men heller lar seg styre av infantile følelser.

Jeg synes den synligste delen av forumbrukerne består av

flest fornuftige kvinner

noen gjøk-ur

Noen menn som skriver for å provosere

noen "white knights in shining armour" (lærte det uttrykket her på KG foresten!)

Noen rabiate menn

Blablablabla.

Anonymous poster hash: fc23c...aa2

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

så lenge jeg ikke får slikke fitte så hater jeg kvinner til noen melder seg frivillig for å bli slikka Anonymous poster hash: 7a8e3...453

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...