Gå til innhold

Sentrumsløpet 2014


Vofsitofsi

Anbefalte innlegg

Hvordan har det gått med dere???

Jeg kom i mål på såvidt over 1 t og 10 min - det er jeg faktisk tålelig fornøyd med. Og jeg hadde som mål å klare å jogge hele løypa, som jeg klarte! Så alt i alt godt fornøyd - selv om det ikke er noen god tid, er jeg fornøyd, siden det er mitt første løp.

Nå blir det straks middag og feiring med en øl eller fem :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer til alle som fullførte!

Jeg løp på 55.55. Hadde håpa på liiittegranne raskere, da målet var nærmere 50 enn 55, men jeg er kjempefornøyd likevel. Det var utrolig slitsomt, og veldig varmt!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med gjennomført løp! :)

Jeg løp på 57,07, og er alt i alt veldig fornøyd. Foten oppførte seg bra på flatmark og oppover, og så lenge jeg løp rett frem. Ganske vondt å vri/bøye den, hvilket resulterte i en del morsomme passeringer i "krabbestil" :fnise: det var verre å løpe nedover, så jeg måtte gå et lite stykke i enden av bakken ned fra Solli plass.

Hadde også en morsom episode på Aker Brygge, hvor jeg tenkte å løpe nært nok brannbilen til å få en lett forfriskende dusj, men feilberegnet noe så inni granskauen og endte med total nedspyling a la wet t-shirt contest :sjenert:

Har sittet i sola og drukket øl frem til nå, og bare den følelsen av en så velfortjent utepils er grunn nok til å slite seg gjennom det samme neste år :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fytti katta! Jeg er såååå fornøyd med meg selv. Jeg har aldri i hele mitt liv løpt 1 mil! I dag løp jeg mye mer enn jeg gikk, men måtte gå fort noen steder. Jeg kom inn på ca 1:03. På mandag prøvde jeg meg her og da gikk jeg mer enn jeg løp og brukte 1:18. Mitt mål i dag var å komme fra før de pakket ned. Etterhvert ble målet å komme inn før de 70 minuttene som jeg hadde meldt meg på var ute. Og jeg slo det med ca 7 minutter!!!! Klapp på skulder til meg.

Og takk til alle dere som løp, og dere som heiet. Utrolig motiverende!!!!

JEG OVERLEVDE!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Fytti katta! Jeg er såååå fornøyd med meg selv. Jeg har aldri i hele mitt liv løpt 1 mil! I dag løp jeg mye mer enn jeg gikk, men måtte gå fort noen steder. Jeg kom inn på ca 1:03. På mandag prøvde jeg meg her og da gikk jeg mer enn jeg løp og brukte 1:18. Mitt mål i dag var å komme fra før de pakket ned. Etterhvert ble målet å komme inn før de 70 minuttene som jeg hadde meldt meg på var ute. Og jeg slo det med ca 7 minutter!!!! Klapp på skulder til meg.

Og takk til alle dere som løp, og dere som heiet. Utrolig motiverende!!!!

JEG OVERLEVDE!!!!!!!

Wow, jeg er imponert! Du er en skummel utfordrer hvis du løper så raskt første gang du løper såpass langt sammenhengende ;) grattis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har meldt meg på! Satser på å klare det bedre på iform løpet enn sentrumsløpet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har meldt meg på! Satser på å klare det bedre på iform løpet enn sentrumsløpet :)

Å, så gøy! Da må jeg nesten sette meg samme mål da :) har du løpt iform-løpet før? Eller noen andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, så gøy! Da må jeg nesten sette meg samme mål da :) har du løpt iform-løpet før? Eller noen andre?

Jeg løp ifjor. :) Det var utrolig varmt! Og det var ingen kalddusjer mens vi sprang, sånn som vi fikk på sentrumsløpet. Men veldig fin løype!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, jeg er imponert! Du er en skummel utfordrer hvis du løper så raskt første gang du løper såpass langt sammenhengende ;) grattis!

Tusen takk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...