Gå til innhold

Har dere hatt "ulovlig" sex?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

HegeMarie skrev (På 6.8.2020 den 1.04):

Det nærmeste jeg kommer "ulovlig" sex var med en jente på 16 da jeg selv var 27.

Hun var i en litt sårbar situasjon og trengte trøst.

Sånne sjanser dukker ikke opp så veldig ofte,

En skjønn og uskyldig jente.

Det føltes litt tabu, men jeg visste at hun var fylt 16 🥰

Guri malla for en nydelig historie! Som en sår og varm roman... som jeg håper de lager film av 😉😇

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

frk.jus skrev (15 minutter siden):

Guri malla for en nydelig historie! Som en sår og varm roman... som jeg håper de lager film av 😉😇

Det var en fin opplevelse for oss begge! Film, litt usikker der 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HegeMarie skrev (1 minutt siden):

Det var en fin opplevelse for oss begge! Film, litt usikker der 😄

Hehe, podcast da 😂 Savner litt at jeg ikke har noe sånt på CVen, men man er kanskje aldri for gammel, og alt kan jo skje. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

frk.jus skrev (Akkurat nå):

Hehe, podcast da 😂 Savner litt at jeg ikke har noe sånt på CVen, men man er kanskje aldri for gammel, og alt kan jo skje. 

Skuespillerne måtte i så fall være over 18 😉 Det er verdt et forsøk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke ulovlig, men litt "karma"; 

Min ex var utro med nabojenta som var ti år yngre. Når begge to hadde flytta, ble jeg og naboen som bodde igjen FF. Vi kullet som kaniner, mye bedre sex enn exen 🤣🤣

Anonymkode: 59856...015

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt sex i bilen, rett ved siden av en parkert politibil med to betjenter i. De kan ikke ha unngått å se at vinduene på bilen min dugget igjen 🤣

Anonymkode: f2f07...ca5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 9.11.2020 den 15.43):

Hørtes det deilig ut?😉

Anonymkode: 783c3...868

Ja, våkn opp. Sånt skjer rundt omkring det skjønner du. Vet om flere tilfeller, også ei som har hatt seg med sin eks-svigersønn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 11.2.2021 den 10.16):

Ikke ulovlig, men litt "karma"; 

Min ex var utro med nabojenta som var ti år yngre. Når begge to hadde flytta, ble jeg og naboen som bodde igjen FF. Vi kullet som kaniner, mye bedre sex enn exen 🤣🤣

Anonymkode: 59856...015

din ex som var en gutt? gutten du elsket flyttet ut, og det gjorde nabojenta etter hvert, så fant du en annen nabo gutt du ble FF med. Og han var den eneste naboen?

Anonymkode: 1e739...855

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt sex ute på en benk på en lekeplass etter en kveld ute og ble fingret ute på en nattklubb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde sex med en gift eks kjæreste. Jeg hadde samboer. Møttes noen ganger i året hvor vi leide hotellrom og sa vi var på konferanse. Endte forholdet da jeg ønsket mer og han ikke ville forlate sin kone. 
 

Hadde sex med min venninnes eks kjæreste bak hennes rygg. Flørtet mye mens de var sammen og han sa han heller ville ha meg. Hadde flere hete netter og minnes de veldig godt. Han døde 1 år etterpå. Min venninne fant ut om vårt forhold, men tilgidde meg. 
 

Hadde sex med en kvinnelig ansatt. Jeg var sjefen hennes. Var veldig spennende og gøy. Var kanskje litt umoralsk siden jeg var sjefen hennes. 

Anonymkode: 7c272...f0d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sex med en tidligere lærer som er 20 år eldre 🙊 sier som Rachel i frends, «I didn’t get over him, i got under him» 🙈 

Anonymkode: 8cb31...807

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 13.2.2021 den 21.50):

Hadde sex med en gift eks kjæreste. Jeg hadde samboer. Møttes noen ganger i året hvor vi leide hotellrom og sa vi var på konferanse. Endte forholdet da jeg ønsket mer og han ikke ville forlate sin kone. 
 

Hadde sex med min venninnes eks kjæreste bak hennes rygg. Flørtet mye mens de var sammen og han sa han heller ville ha meg. Hadde flere hete netter og minnes de veldig godt. Han døde 1 år etterpå. Min venninne fant ut om vårt forhold, men tilgidde meg. 
 

Hadde sex med en kvinnelig ansatt. Jeg var sjefen hennes. Var veldig spennende og gøy. Var kanskje litt umoralsk siden jeg var sjefen hennes. 

Anonymkode: 7c272...f0d

Fortell mer om det med den kvinnelige ansatte. Spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

frk.jus skrev (6 minutter siden):

Fortell mer om det med den kvinnelige ansatte. Spennende!

Slik er det bare en mann som kan få seg til å spørre etter....

Anonymkode: e0dd8...742

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

frk.jus skrev (2 timer siden):

Fortell mer om det med den kvinnelige ansatte. Spennende!

Var på julebord med mye innabords første gang. Vi hadde et forhold som varte i 6 mnd, i hemmelighet 😊 det var da jeg fant ut at jeg var bifil, men ikke helt klar for noe forhold. Helt greit at jeg forlot arbeidsplassen når jeg fikk et bedre jobbtilbud 😊

Anonymkode: 7c272...f0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trappoppgang der hvem som helst hade kunnet komme når som helst, men kom ikke noen akkurat da, heldigvis. 
Bak i bilen min på en vei som jeg trudde var "sikker" men da vi holdt på som mest ble jeg blenda av to lys, desverre moren till dama jeg pulte som kom der og måtte komme forbi, løpte med ståpikk bak ratten og rygget hele veien ut fra veien så hun kom forbi, trur ikke hun så hvem vi var.. kjørte kjappt in på neste vei og vi fortsatte der vi stoppet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Ja knulla noen gifte damer....og et par kvinnelige ansatte som jeg var sjefen til.

Anonymkode: 28fd0...578

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I en buss på vei til hotellet, var bare oss der. Rasteplass, badeplass, skogsvei, swingersklubb i utlandet og i Oslo, kinosal, bil, lastebil, parkeringshus, i hagen.. 

Anonymkode: 08952...97a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde sex med sjefen til kjæresten min i en periode. Sjefen pleide å gi kjæresten langt flere vakter enn hun hadde krav på, så jeg kunne møte henne oftere. Husker en gang jeg var hos henne sendte hun melding til kjæresten min og ba henne gjøre noen oppgaver ekstra så jeg kunne bli der lenger. 

 

Ble sugd midt på et utested. Altså midt på gulvet, ikke i en bortgjemt krok. Masse folk tett rundt så ingen merket det merkelig nok. 

 

Det frekkeste (som er en forlengelse av utroskap) var da jeg sto utenfor leilighetsdøren til jenta. I det sekundet typen hennes skrudde på dusjen åpnet hun for meg så hadde vi sex i gangen. 

 

Hadde aldri turt de to siste tingene lenger nå som jeg er eldre og mer nervøs for å bli fersket 😂

Anonymkode: 153fa...e05

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hadde sex med sjefen til kjæresten min i en periode. Sjefen pleide å gi kjæresten langt flere vakter enn hun hadde krav på, så jeg kunne møte henne oftere. Husker en gang jeg var hos henne sendte hun melding til kjæresten min og ba henne gjøre noen oppgaver ekstra så jeg kunne bli der lenger. 

Nice  😁    Kudos

Anonymkode: 8bb9e...142

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
AnonymBruker skrev (På 2.4.2021 den 20.13):

Hadde sex med sjefen til kjæresten min i en periode. Sjefen pleide å gi kjæresten langt flere vakter enn hun hadde krav på, så jeg kunne møte henne oftere. Husker en gang jeg var hos henne sendte hun melding til kjæresten min og ba henne gjøre noen oppgaver ekstra så jeg kunne bli der lenger. 

 

Ble sugd midt på et utested. Altså midt på gulvet, ikke i en bortgjemt krok. Masse folk tett rundt så ingen merket det merkelig nok. 

 

Det frekkeste (som er en forlengelse av utroskap) var da jeg sto utenfor leilighetsdøren til jenta. I det sekundet typen hennes skrudde på dusjen åpnet hun for meg så hadde vi sex i gangen. 

 

Hadde aldri turt de to siste tingene lenger nå som jeg er eldre og mer nervøs for å bli fersket 😂

Anonymkode: 153fa...e05

Hvor lenge varte sexen?

Anonymkode: d2f7b...41f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...