Gå til innhold

Har dere hatt "ulovlig" sex?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hadde sex med moren til en av mine bestevenner da jeg gikk i 8 klasse. Beste lærerinnen ever. 

Anonymkode: e6713...858

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 6.7.2020 den 21.19, AnonymBruker skrev:

Hatt sex med exmannen til søstra mi mens de var gift. Aldri skammet meg så mye for noe i hele mitt liv :(

Anonymkode: 8d223...5c3

Tror ikke du skammet deg veldig, fordi noen år senere var det bare ei feiltolking som gjorde at vi ikke hadde sex igjen etter masse klining

Anonymkode: 7e773...51b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.7.2020 den 9.39, DEN NAKNE GARTNER skrev:

Et fint innlegg. 

Hvorfor ?

Anonymkode: 7e773...51b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 16.7.2020 den 6.30, AnonymBruker skrev:

Hvorfor ?

Anonymkode: 7e773...51b

Ja, det lurer jeg også på. En uvanlig trist og dritt historie. Personlig synes jeg mannen tok et feil valg da han fortsatt er sammen med denne kjerringa, men håper han klarer å leve et noenlunde "normalt" liv for å skåne ungene. Jeg hadde nok ikke klart det og valgt noen av "hevn-alternativene".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var 17 hadde jeg sex med en kollega av moren min på kontoret hans og på toalettet i en garderobe i samme bygget. Var med på jobben for å fullføre og skrive ut skoleoppgave mens hun var i møter, men det var juni og 25 grader ute og jeg var så våryr og blikket hans er det herligste jeg har sett noengang. Ikke ulovlig selvfølgelig, men når mamma var ferdig med det siste møtet sitt og ringte meg flere ganger for å finne ut hvor jeg var og vi fortsatt holdt på nede i garderoben, føltes det ganske forbudt 😏

Anonymkode: 6e57a...903

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da jeg var 17 hadde jeg sex med en kollega av moren min på kontoret hans og på toalettet i en garderobe i samme bygget. Var med på jobben for å fullføre og skrive ut skoleoppgave mens hun var i møter, men det var juni og 25 grader ute og jeg var så våryr og blikket hans er det herligste jeg har sett noengang. Ikke ulovlig selvfølgelig, men når mamma var ferdig med det siste møtet sitt og ringte meg flere ganger for å finne ut hvor jeg var og vi fortsatt holdt på nede i garderoben, føltes det ganske forbudt 😏

Anonymkode: 6e57a...903

Må ha vært himelsk deilig for han å kjøre pikken i den lille datteren til sin kollega. Bare sprute masse inne dåsa hennes og bli få fittesaft på staken sin

Anonymkode: e6713...858

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sex i carporten med eks samboer. Han fingra meg, så sugde jeg han, avsluttet doggy style inntil bilen i carporten. Aner ikke om noen så oss, men ikke umulig. Han har kjæreste hvor sexen ikke er bra, jeg er singel. Ikke bra!

Anonymkode: d1cea...02e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var 18 år og nettopp fått førerkort.Jeg kjørte tilfeldig ei dame fra bygda hjem fra byen da hun spurte utenfor et lokale. Hun var frodig og i slutten av 30 åra men veldig søt. Vi hadde en smal talk da hun plutselig begynte stirre og stryke meg på låret. Kjente jeg ble varm. Da vi kom frem lurte hun på om hun kunne by på cola som takk for hjelpen. 

Jeg ble med inn og innenfor døren skjønte  jeg var hvor det bar når hun kysset meg på munnen. Hun klinte skikkelig og jeg ble med inn på soverommet. Hun kledde av seg og jeg stirret på de største pupper ever samtidig som hun rev av meg plaggene. 

Jeg prøvde gå på kondom som min mamma hadde terpet om igjen. Men hun sa vi iķke trengte. Jeg ble pult noe skikkelig syntes jeg. Når jeg dro derfra etter noen timer sliten hadde jeg opplevd noe utrolig. 

Hun fødte en datter ca 9--10 mnd etter dette. Jeg har sett henne med en annen mann og barnet men har alltid lurt. 

Anonymkode: 73ef8...7b0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sex i carporten med eks samboer. Han fingra meg, så sugde jeg han, avsluttet doggy style inntil bilen i carporten. Aner ikke om noen så oss, men ikke umulig. Han har kjæreste hvor sexen ikke er bra, jeg er singel. Ikke bra!

Anonymkode: d1cea...02e

Litt forvirrende, har du ikke det bra

Anonymkode: 7e773...51b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var 18 år og nettopp fått førerkort.Jeg kjørte tilfeldig ei dame fra bygda hjem fra byen da hun spurte utenfor et lokale. Hun var frodig og i slutten av 30 åra men veldig søt. Vi hadde en smal talk da hun plutselig begynte stirre og stryke meg på låret. Kjente jeg ble varm. Da vi kom frem lurte hun på om hun kunne by på cola som takk for hjelpen. 

Jeg ble med inn og innenfor døren skjønte  jeg var hvor det bar når hun kysset meg på munnen. Hun klinte skikkelig og jeg ble med inn på soverommet. Hun kledde av seg og jeg stirret på de største pupper ever samtidig som hun rev av meg plaggene. 

Jeg prøvde gå på kondom som min mamma hadde terpet om igjen. Men hun sa vi iķke trengte. Jeg ble pult noe skikkelig syntes jeg. Når jeg dro derfra etter noen timer sliten hadde jeg opplevd noe utrolig. 

Hun fødte en datter ca 9--10 mnd etter dette. Jeg har sett henne med en annen mann og barnet men har alltid lurt. 

Anonymkode: 73ef8...7b0

Du har nok pult henne gravid men så ikke deg som en vordende far

Anonymkode: e6713...858

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du har nok pult henne gravid men så ikke deg som en vordende far

Anonymkode: e6713...858

Trolig, man blir lettere gravid med ung frisk sæd 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.1.2014 den 18.04, AnonymBruker skrev:

Hva slags "ulovlig" sex har dere hatt?

 

Da tenker jeg ikke ulovlig i juridisk forstand som voldtekt og sex med mindreårige, men sex som er moralsk forkastelig og som ses på som forbudt blant det store flertallet.

 

Tenker da f.eks. på sex med sjefen, f.eks. på kontoret, sex med en av svigers, sex med stemor/far/sønn/datter etc.

 

(Se bort fra "vanlig" utroskap, det er så vanlig i dag at det nærmest er godkjent)

 

Selv har jeg ikke det, selv om jeg har drømt en hel del om det ;)

 


Anonymous poster hash: f0090...e4f

 

Boblebad sommerland i Bø. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ble fort moden for alderen min.  zz

Fikk en friend with benefits som 14 åring. Sugde han til han kom på vårt første møte. Mistet jomfrudommen den andre gangen vi møttes. Han var litt mer enn dobbelt så gammel som meg. 

(Jeg samtykket og var den som ville utføre de seksuelle handlingene. Han ville såklart også, men var veldig tålmodig og fleksibel for at jeg skulle ha positive opplevelser og nyte det, hvertfall i starten. :))

 

Har egentlig ikke gjort så mange "ulovlige" ting bortsett fra det, foreløpig. 

 

 

Anonymkode: 29c07...b18

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.7.2020 den 10.12, AnonymBruker skrev:

Da jeg var 17 hadde jeg sex med en kollega av moren min på kontoret hans og på toalettet i en garderobe i samme bygget. Var med på jobben for å fullføre og skrive ut skoleoppgave mens hun var i møter, men det var juni og 25 grader ute og jeg var så våryr og blikket hans er det herligste jeg har sett noengang. Ikke ulovlig selvfølgelig, men når mamma var ferdig med det siste møtet sitt og ringte meg flere ganger for å finne ut hvor jeg var og vi fortsatt holdt på nede i garderoben, føltes det ganske forbudt 😏

Anonymkode: 6e57a...903

Litt stilig dame dette

Anonymkode: 7e773...51b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sex i kjelleren på sykehuset med en lege. Og dere som jobber på sykehus, skjønner vel hva som er i kjelleren... 

 

Anonymkode: 17568...c91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sex i kjelleren på sykehuset med en lege. Og dere som jobber på sykehus, skjønner vel hva som er i kjelleren... 

 

Anonymkode: 17568...c91

ER DET LIK DER? PULTE DERE NOEN LIK OGSÅ?

Anonymkode: e6713...858

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...