Pasadena Skrevet 27. april 2014 Forfatter #161 Del Skrevet 27. april 2014 Neeeeeeeeeeeeeeeeeiii!!!!!!! Mensen er tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 27. april 2014 #162 Del Skrevet 27. april 2014 Mensen er noe herk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 27. april 2014 #163 Del Skrevet 27. april 2014 Næmmen fydda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasadena Skrevet 30. april 2014 Forfatter #164 Del Skrevet 30. april 2014 Vi er på dag 3 av plan ammereduksjon! Det går veldig bra reglene er som følger: det er kun lov med pupp i senga, når det skal soves. Mandag tok hun to blunder, i går ble det bare en. Så da har vi plutselig redusert antallet amminger fra ca 7-8 til 3-4 om dagen, inkludert morgen- og kveldspupp. Og det har vært mye mindre masing enn jeg trodde, hun har jo vært veldig gira på pupp fram til nå. Jei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasadena Skrevet 8. mai 2014 Forfatter #165 Del Skrevet 8. mai 2014 Det går fortsatt veldig fint med redusert amming og nå er hun definitivt gått over til kun en blund om dagen. Får hun to blir hun helt hyper i senga om kvelden Husmorferien nærmer seg med stormskritt! hotellstreiken ga oss et lite støkk, men vårt hotell skal heldigvis ha åpent til tross for litt færre ansatte, i alle fall de første dagene av streiken. Så da er alt bra Jeg har såklart endevendt klesskapet for å prøve å finne passende antrekk, og tror jeg er sånn ca i mål sånn går det når man flytter ut i ingenmannsland, og aldri er noe sted. Har grublet mye i det siste. Jeg har ingen jobb. Jeg har ingen "ordentlig" utdannelse (null studiepoeng på privatskole) og jeg har ikke noe eget sted å bo. Jeg vet ikke hva jeg vil jobbe med. Men jeg vet hva jeg ikke vil, i det minste sånt gir opphav for mye grubling. Men men. Jeg har verdens vakreste lillemor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elysian Skrevet 13. mai 2014 #166 Del Skrevet 13. mai 2014 Har du vært på tur nå? Hatt det kjekt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasadena Skrevet 14. mai 2014 Forfatter #167 Del Skrevet 14. mai 2014 Jeg er på tur hjem nå, sitter og venter på å fly den siste lille biten hjem! Jeg har kost meg MASSE!!!! Herlighet det var godt å få litt ordentlig meg-selv-tid igjen, rusle i butikker (hello Mulberry!!), drikke starbuckskaffe, bare titte på folk og ting. Robbie Williams er jo heller ikke å forakte, ikke min favoritt akkurat men de oldies-coverlåtene hans er jo veldig kule Det har gått veldi bra med lille i mens je har vært borte, hun har sovnet fint om kveldene. Litt skriking og snurting utpå nattmorran pga manglende pupp, men det var jo som forventet. Hun prøvde å krafse seg gjennom mammas t-skjorte Nå skal det bli godt å komme hjem til min lille rampefrøken, og ikke minst å legge seg sammen med en varm liten kropp i natt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elysian Skrevet 21. mai 2014 #168 Del Skrevet 21. mai 2014 (endret) Høres ut som en flott tur!! Men tenker det var godt å komme hjem til lillesnupp Ble det noe Mulberry da? Du, jeg trenger inspirasjon! Er invitert på fest, tema hollywood. Hva hadde du gått med? Jeg tenker flott kjole med lange hansker, men egentlig så aner jeg ikke Kanskje en hvit (fake) pelsstola. Audrey Hepburn-stil? Har du noen tips? Endret 21. mai 2014 av Elysian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasadena Skrevet 22. mai 2014 Forfatter #169 Del Skrevet 22. mai 2014 Det ble Mulberry! det minste i hele butikken, en nøkkelring Lang kjole, hansker og stola er jo perfekt Hollywoodstil! Bare husk store glam-krøller i håret, røde lepper og flytende kajal Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elysian Skrevet 22. mai 2014 #170 Del Skrevet 22. mai 2014 Hihi! En nøkkelring?! Selger de det altså? Kult! Jeg får ikke til kajal Da får jeg begynne og jakte på ny kjole da! Og hansker! Og stola! Og tilbehør! Sko! Veske! Smykker! Oi, oi, oi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasadena Skrevet 27. mai 2014 Forfatter #171 Del Skrevet 27. mai 2014 Oj!!! Jeg hadde glemt at man får feriepenger av foreldrepengene trodde jeg hadde vunnet litt i lotto eller noe Har du vært på party? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elysian Skrevet 4. juni 2014 #172 Del Skrevet 4. juni 2014 Nei, det er lenge til festen, nesten litt for lang tid, syns jeg. Jeg kommer til å gruble altfor mye på hva jeg skal ha på meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasadena Skrevet 6. juni 2014 Forfatter #173 Del Skrevet 6. juni 2014 Pasadena har jogget. To ganger. På ordentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 6. juni 2014 #174 Del Skrevet 6. juni 2014 Pics or it didn't happen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasadena Skrevet 6. juni 2014 Forfatter #175 Del Skrevet 6. juni 2014 Det har jeg jo ikke men jeg har lagret ruta på runkeeper. Holder det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 6. juni 2014 #176 Del Skrevet 6. juni 2014 Under tvil Runkeeper er forøvrig tidenes app-navn. Det er jo helt umulig å ikke lese det som Runke-Per. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasadena Skrevet 6. juni 2014 Forfatter #177 Del Skrevet 6. juni 2014 Jeg vet, ler meg ihjel hver gang jeg skriver/leser det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elysian Skrevet 10. juni 2014 #178 Del Skrevet 10. juni 2014 nå klarer jeg ikke lese runkeeper riktig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasadena Skrevet 11. juni 2014 Forfatter #179 Del Skrevet 11. juni 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elysian Skrevet 13. juni 2014 #180 Del Skrevet 13. juni 2014 Har du shoppet noe fint i det siste da? Jeg har shoppeabstinenser! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå