Gå til innhold

Pasadenas dagbok

Pasadena

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi er på dag 3 av plan ammereduksjon!

Det går veldig bra :nigo: reglene er som følger: det er kun lov med pupp i senga, når det skal soves.

Mandag tok hun to blunder, i går ble det bare en. Så da har vi plutselig redusert antallet amminger fra ca 7-8 til 3-4 om dagen, inkludert morgen- og kveldspupp. Og det har vært mye mindre masing enn jeg trodde, hun har jo vært veldig gira på pupp fram til nå.

Jei :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Det går fortsatt veldig fint med redusert amming :) og nå er hun definitivt gått over til kun en blund om dagen. Får hun to blir hun helt hyper i senga om kvelden :roll:

Husmorferien nærmer seg med stormskritt! :hoppe: hotellstreiken ga oss et lite støkk, men vårt hotell skal heldigvis ha åpent til tross for litt færre ansatte, i alle fall de første dagene av streiken. Så da er alt bra :nigo:

Jeg har såklart endevendt klesskapet for å prøve å finne passende antrekk, og tror jeg er sånn ca i mål :fnise: sånn går det når man flytter ut i ingenmannsland, og aldri er noe sted.

Har grublet mye i det siste. Jeg har ingen jobb. Jeg har ingen "ordentlig" utdannelse (null studiepoeng på privatskole) og jeg har ikke noe eget sted å bo. Jeg vet ikke hva jeg vil jobbe med. Men jeg vet hva jeg ikke vil, i det minste :unsure: sånt gir opphav for mye grubling.

Men men. Jeg har verdens vakreste lillemor :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er på tur hjem nå, sitter og venter på å fly den siste lille biten hjem! :jepp:

Jeg har kost meg MASSE!!!! :hoppe: Herlighet det var godt å få litt ordentlig meg-selv-tid igjen, rusle i butikker (hello Mulberry!!), drikke starbuckskaffe, bare titte på folk og ting. Robbie Williams er jo heller ikke å forakte, ikke min favoritt akkurat men de oldies-coverlåtene hans er jo veldig kule :)

Det har gått veldi bra med lille i mens je har vært borte, hun har sovnet fint om kveldene. Litt skriking og snurting utpå nattmorran pga manglende pupp, men det var jo som forventet. Hun prøvde å krafse seg gjennom mammas t-skjorte :fnise:

Nå skal det bli godt å komme hjem til min lille rampefrøken, og ikke minst å legge seg sammen med en varm liten kropp i natt :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en flott tur!! Men tenker det var godt å komme hjem til lillesnupp :rodmer::klem: Ble det noe Mulberry da? :hoppe:

Du, jeg trenger inspirasjon! :nigo: Er invitert på fest, tema hollywood. Hva hadde du gått med? Jeg tenker flott kjole med lange hansker, men egentlig så aner jeg ikke :bond: Kanskje en hvit (fake) pelsstola. :vetikke: Audrey Hepburn-stil? Har du noen tips? :)

Endret av Elysian
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble Mulberry! :hoppe: det minste i hele butikken, en nøkkelring :hoho:

Lang kjole, hansker og stola er jo perfekt Hollywoodstil! Bare husk store glam-krøller i håret, røde lepper og flytende kajal ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi! En nøkkelring?! Selger de det altså? Kult! :fnise:

Jeg får ikke til kajal :sjenert: Da får jeg begynne og jakte på ny kjole da! Og hansker! Og stola! Og tilbehør! Sko! Veske! Smykker! Oi, oi, oi! :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj!!! Jeg hadde glemt at man får feriepenger av foreldrepengene :nigo: trodde jeg hadde vunnet litt i lotto eller noe :fnise:

Har du vært på party?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er lenge til festen, nesten litt for lang tid, syns jeg. Jeg kommer til å gruble altfor mye på hva jeg skal ha på meg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hakeslepp:

Det har jeg jo ikke :hoho: men jeg har lagret ruta på runkeeper. Holder det? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Under tvil ;)

Runkeeper er forøvrig tidenes app-navn. Det er jo helt umulig å ikke lese det som Runke-Per. :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...