Gå til innhold

Pasadenas dagbok

Pasadena

Anbefalte innlegg

Så bra at formen er bedre! :hoppe:

Jeg er flaut lite oppdatert på tennene til M. :sjenert: A sine tenner er godt dokumentert, med dato og hele pakka. M stakkar, der har de bare poppet opp uten at vi har lagt merke til det. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så bra formen er bedre ja :) Brystbetennelse høres vondt ut ja :( Hvordan har du orket å amme i nesten 2 år?? Jeg var drittlei etter 4 mnd :sjokkert:

Godt å få ut de fæle jekslene. Jeg vurdert nesten en fest for å feire at alle tennene var på plass hos mini :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, har aldri vært lei selve ammingen, den er kos hver eneste gang :) Men begynner jo å bli veldig lei av å være såpass bundet til alt av legging, det er ikke bare bare å la bestemora være barnevakt over natta eller om kvelden når lille vil ha pupp for å sovne, samt våkner et par ganger om natta fortsatt :roll:

Hadde jeg gått tilbake til jobb etter endt permisjon kan det hende situasjonen hadde vært en annen, hvem vet! Hadde jo et håp om at hun skulle slutte av seg selv, men hun er visst ikke den typen :fnise: hun har vært veldig happy de siste dagene når hun har fått pupp på dagtid (for å få bukt med betennelsen), hun sier aldri nei til pupp. Så jeg gruer litt til puppeslutt, selvom hun ikke brydde seg noe særlig da vi kuttet ut all pupp utenom sovesituasjon.

Bryst er best, er det ikke så det heter? :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det går fint! Ingen førjulsstri her enda da, vi skal arrangere 50-årsdag i morgen og har full stressfokus på det :ler: har bakt fire kaker i dag, og nå har vi nettopp vært og pyntet lokalet :nigo:

Enn med deg? :hallo:

Endret av Pasadena
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, oi, oi! Håper feiringen blir bra! :)

Her lengter jeg etter juleferie. Skal ha verdens lengste juleferie (føles ihvertfall sånn!) og jeg gleder meg såååå! Skal virkelig kose meg og slappe av og spise masse god mat :nigo: Ferdig med eksamen neste uke. Sliten. Men det går forhåpentligvis bra

:danser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feiringen var veldig bra! :) Lille holdt ut helt til midnatt, men nå er hun jo totalt vrangsøvd. Våknet en time etter legging i går, vrælte i en time og var oppe enda en time. Og så repeterte vi vræledelen en gang til kl 04.30 :daane:

Trøtt.

Du er så flink som er flittig student! :) skjønner godt at du gleder deg til juleferie og hjemreise! Julen er magisk :rodmer: Skal tantebarna dine feire jul sammen med dere?

Endret av Pasadena
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei.. Vi har en moccamaster. Oppi vanntanken er det et rør som vannet går ned gjennom. Det røret er perfekt for å putte saltstenger i. Det synes i hvertfall lillemor :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feiringen var veldig bra! :) Lille holdt ut helt til midnatt, men nå er hun jo totalt vrangsøvd. Våknet en time etter legging i går, vrælte i en time og var oppe enda en time. Og så repeterte vi vræledelen en gang til kl 04.30 :daane:

Trøtt.

Du er så flink som er flittig student! :) skjønner godt at du gleder deg til juleferie og hjemreise! Julen er magisk :rodmer: Skal tantebarna dine feire jul sammen med dere?

Ai, ai, ai. Glad jeg bare må få meg selv til å sove :fnise::klem:

Gleder meg max til jul! Skal bake og bare ha det koselig! :) Nei, de kommer dessverre ikke :sukk: Hadde håpet de kom til nyttår, men det ser mørkt ut. Men, men, vi får kose oss likevel. Hva skal du gjøre i julen? Har dere noen tradisjoner som bare MÅ finne sted? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei.. Vi har en moccamaster. Oppi vanntanken er det et rør som vannet går ned gjennom. Det røret er perfekt for å putte saltstenger i. Det synes i hvertfall lillemor :blink:

:ler: Å, unger altså!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoho: Ja, jeg gleder meg til det blir litt enklere med den sovingen altså!

Så synd at de ikke kommer! Men da blir det jo veldig fredelig, om ikke annet :fnise:;)

Tjaa, jeg MÅ se grevinnen og hovmesteren, MÅ se tre nøtter til askepott mens vi spiser kinderegg som alltid er i siste pakke på kalenderen, og så MÅ det være riktig rekkefølge på julematen. Lutefisk på lillejulaften, ribbe på julaften og pinnekjøtt på første juledag. Og så MÅ det være sviskegrøt til dessert etter pinnekjøttet.

Enn så lenge så nekter jeg å feire noe annet sted enn hjemme. Sånn blir det helt til jeg får mitt eget hus, det er uaktuelt å feire med mannens familie :fnise:

Har du noen sære juletradisjoner? :ler:

Endret av Pasadena
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge jeg får pinnekjøtt på julaften så kan resten være det samme for meg :fnise: Elsker pinnekjøtt. Min mor koker ekstra fordi hun vet at jeg går og spiser kaldt pinnekjøtt når de andre spiser julekaker :ler:

Ser gjerne 3 nøtter til Askepott, og det hender jeg ser på Grevinnen og Hovmesteren. Har vel ikke noen sære juletradisjoner, tror jeg :klo::)

Ellers syns jeg det er veldig stas å se de andre åpne julepresanger :) Klart, det er jo kjekt å få noen selv også :fnise::5:

Blir det mange presanger til Lille? Jeg går berserk når det kommer til gaver til de små :rodmer: Så mye fint!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte helt å svare :fnise:

Pinnekjøtt er såååååå godt! :sikle: vi har det alltid flere ganger, det holder ikke med en gang.

Det blir nok mange pakker til henne ja, men vi har forsøkt å begrense det litt ved å ønske gavekort på toys r us. Da kan vi heller kjøpe noe litt stort og dyrt, i stedet for hundre små leker i varierende kvalitet. De flyter jo rundt overalt, disse lekene :roll: skal ta et skippertak før jul, og pakke vekk en god del av det som hun ikke leker med lenger.

Mannen liker ikke min fine lommebok :dry: han syns den er gammelkjerringaktig!

.....så da han tilfeldigvis dro til London på jobb denne uka, fikk han i oppdrag å kjøpe en ny :nigo::lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pinnekjøtt er fantastisk! Vi har det også flere ganger :nigo: Herlig!

Lurt å ønske seg gavekort :jepp: Det blir jo fort mye rusk og rask som ligger og slenger. En venninne av meg fortalte at gutten hennes ønsket seg bortimot alt fra en lekekatalog. Jeg tenkte at ja, ja de har sikkert huset fullt, men hun fortalte at de hadde samlet sammen de lekene han ikke bruker og så skulle de levere dem til noen som gav dem videre til barn som ikke fikk noen leker eller julegaver. Gutten var blitt mer opptatt av å gi bort lekene sine enn å ønske seg nye :) Litt søtt da :)

Mulberry?? :nigo::lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Glemmer helt å skrive her, jeg :fnise:

I dag har vi vært på besøk i barnehagen! :hoppe::redd:

Var og leverte søknad om plass. Det er helt fullt, men de har noen som fyller 3 rundt påske så da blir det jo i teorien noe ledig. Vi får se hva de får til :)

Lillemor syns det var gøy å være der i alle fall, ikke så gøy med de voksne damene, men lekene og ungene var spennende :fnise: hun fant seg et lekekjøkken og dekte på bordet til den store gullmedaljen. Godt for mammaen at det gikk så fint, er sååå bekymret for bhgstart :klaske:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...