Gå til innhold

Pasadenas dagbok

Pasadena

Anbefalte innlegg

Må forte meg å skrive ned hva jeg husker av nattens drømmer, skal skrive mer om det andre senere!

Kapittel 5:

Jeg gikk på ski over et fjell. Det var nydelig, sol og fint vær, og jeg var skikkelig god til å gå på ski! Jeg holdt utkikk etter solbrillene til en kompis, han hadde mistet de på fjellet året før :ler:

Kapittel 6:

Jeg var flue på veggen da Leo Ajkic skulle vise fram sin nye tatovering til moren og kjæresten sin. Den var på ryggen, med store bokstaver sto det "Johny Love" :fnise: de hadde glemt en n. Men damene syns det var fint da.

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Haha, den med Leo var fantastisk!! :fnise:

Jeg vurderer også shoppestopp :redd: Muligens. Kanskje... :fnise: Håper å få i stand en shoppetur til London til våren og da vil jeg heller bruke penger der på klær som jeg kanskje ikke hadde funnet her :) Syns det er så kjekt å reise på tur uten å måtte tenke "om jeg kjøper den kjolen så kan jeg ikke bruke mer penger i dag". Heller "Den vil jeg ha! Og den! Og den!" :ler:

Men jeg må kjøpe noen ullstrømpebukser for de jeg har er helt utslitt. Men ellers trenger jeg nok ikke noe, tror jeg :klo:

Har opprettet en egen konto som heter 'feriekonto' :ler: Skal det være, så skal det være! :)

Jo fader, har jo ikke vinterjakke og regnjakka har avgått med døden :sur: Nei! Hmm, må lage meg noen restriksjoner. Kan man håpe mildværet fortsetter ut februar?? :ler:

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kapittel 7:

Min farmor hadde arrangert et pool party i hagen sin. Alle mine søskenbarn var der, men jeg og søsteren min strevde sånn med å få på oss badetøyet at alle var ferdige med å bade da vi kom. Søster hadde en badedrakt som var gjennomsiktig med minni mus, og den var sååå kul. Jeg hadde noe svarte heldekkende greier, merkelig. Vi hoppet uti alene, og plutselig kom noen naboer og ville bade sammen med oss. Den ene var naturligvis - som alltid i mine drømmer - dødskjekk :hoho: vi kysset masse :nigo:

:fnise:

Åå, shoppetur til London :rodmer: skulle ønske jeg også kunne dra på det!! Feriekonto er smart. Jeg har en sparetilaltmulig-menmesthus-konto. Kunne shoppet ganske mye for 200k :lur::fnise:

Når det er sagt, så bare MÅTTE jeg shoppe litt i dag :sjenert: hva gjør en shopoholiker med shoppestopp? Finner unnskyldninger, såklart! Jeg har kun handlet til lillemor, og alt i størrelse 2-3 år. Så det er altså ting som ikke passer enda, men som hun jo garantert får bruk for :jepp:

Zara er heaven når det gjelder småjenteklær! Og for 1000 kr fikk jeg fire topper/gensere, en strømpebukse, en shorts, og et par sko. Lykke :rodmer:

:klaske:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kapittel 8:

Jeg satt og snoket i skatten til alle jeg kjenner, før jeg plutselig kom på at de kom til å oppdage det med de nye reglene som er nå. Det førte til et panikkanfall og jeg var overbevist om at hele mitt sosiale liv var over og at alle kom til å se stygt på meg. :overrasket:

Som om jeg har et sosialt liv i utgangspunktet :hoho: jaja. I dag sto jeg opp 06.15. Det er ikke noe for meg. De som bestemmer kan ta vintertiden sin og stappe den opp i ræva :kjefte:

Men jeg gleder meg til Zarapakken kommer :hoppe: lykke kan definitivt kjøpes. Lurer på hva mannen har kjøpt til meg i New York.. Prøvde å overbevise ham om at Louboutin var riktig vei å gå. Tror kanskje ikke han var heelt enig :huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Louboutin :hjerte: Det er DEFINITIVT veien å gå! :fnise: Jeg pleier å sende ham en ganske detaljert sminkeliste, fordi jeg trenger mer sminke liksom... :plystre:

Zara har så mye fiiint! Jeg kjøpte denne til M i København. Klarte ikke å gå forbi den. :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke sant?! :nigo: han sendte meg bilde av gateskiltet til Mulberry street da, er jo lov å håpe på at han pønsker på noe :ler:

Jeg bruker så lite sminke, ikke så mange å pønte seg for her på bygda. Så hver gang jeg "skal noe" og tar på sminke, blir jeg helt WOW av å se meg i speilet :skratte:

Ååååå så fin den kjolen er!! :hjerte: jeg var flink og kjøpte ingen kjoler. Har en tendens til å kjøpe litt vel mange :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kapittel 9:

Jeg bodde i et lite hus oppi bakken her. En dag kom faren til ei venninne på besøk for å høre hva han kunne kjøpe i bursdagsgave til pappa. Så la han an på meg :ler: jeg spilte naughty housewife og flørtet tilbake. Det var sært :overrasket:

Hvorfor er det flørting i ALLE drømmene mine?? :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå, så mye fint! :rodmer: Den gråblåbrune kjolen med fugler på var en av tingene jeg kjøpte til A som hun nekter å ha på seg. :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har kjøpt alt i str 98, så når den tid kommer har sikkert lille også blitt sånn :hoho:

Lurer på når vi kan begynne å bruke 98, nå bruker vi jo mest 92. På smale klær, i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt alt i str 98, så når den tid kommer har sikkert lille også blitt sånn :hoho:

Lurer på når vi kan begynne å bruke 98, nå bruker vi jo mest 92. På smale klær, i alle fall.

Er hun høy for alderen, eller er det bare min lille bolle som er liten? :fnise: Hun bruker fremdeles klær i både 74 og 80 enda hun. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må nesten legge igjen et spor her jeg :nigo:

Måtte inn og se på Zara linkene dine. Herlighet så mye fint de har der :rodmer: Nå sitter jeg og blar i guttklærene og det rykker i kjøpe handa mi :hoho:

"desverre" har gutten min så mye klær at jeg må skjerpe meg og ikke kjøpte nytt før det han har (str 92) begynner å bli for lite :( Men DA skal jeg shoppe masse på Zara :danse: Kanskje til våren?? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig! :strix:

Det er så mye fint der, ja! Mi lille har alt for mye klær i sin størrelse nå, 86/92. Men jeg klarte ikke vente til våren, kjører på med 98 nå :fnise:

Når ble gutten din født? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig! :strix:

Det er så mye fint der, ja! Mi lille har alt for mye klær i sin størrelse nå, 86/92. Men jeg klarte ikke vente til våren, kjører på med 98 nå :fnise:

Når ble gutten din født? :)

Jeg fant nettop en Mikkemus t-skjorte der og det var like før jeg MÅTTE bestille :P Ungen digger Mikke mus ;) Og denne var jo dødsfin til å være genser med ansikt, om du skjønner :fnise:

Han blir 2 år om 3 uker :) Str 98 i noen gensere passer sånn tålig, men jeg må nok brette opp armene litt. I bukser er det kun 92. Han er lengre i overkroppen enn i beina :)

Mulig jeg må bestille noe der alikavel nå :hoho:

Når fyller di 2 år?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå ja jeg holdt også på å kjøpe genser med Mikke Mus på! De er utrolig fine til å være gensere med figurer på, ja! :jepp:

Hun blir to i februar! Kan ikke skjønne at den lille babyen min skal fylle to år :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...