Gå til innhold

Pasadenas dagbok

Pasadena

Anbefalte innlegg

Jaja. Shoppestoppen går bra i alle fall. Har bare kjøpt 4 garnhesper, og det er jo lov :fnise:

Må få målt føttene til lille snart, sånn at hun kan få seg nye sko. Hun trenger plutselig alt! Joggesko, støvler, vintersko og finsko... :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Planlegger strikkejulegaver! :hoppe:

1 barnelue

1 skjerf

1 par finhansker uten fingre

Og så gidder jeg ikke mer. Får da være måte på :ler:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er dette for slags mistenkeliggjøring?! Hva? VAH?? :jolie:

:fnise:

Lillemor måtte ha nye sko, men hun får ikke flere klær. Med mindre vinterdressen er for liten, men det tror jeg ikke. Og altså, det er bare to hyller i skapet som er fulle av garn :opplyser:

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viking :) vanlige joggesko, og støvler med ullfor. Men jeg skulle tatt et nr mindre! :daane: kanskje mannen får kjøre til byen og bytte de..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Shoppestoppen er utvidet og gjelder nå også garn :opplyser:

Nå må jeg heller strikke alle de 20 tingene jeg har på strikkelista, har jo garn til alt :ler:

Lillemor har fått nye finsko, og mangler bare vintersko.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shoppestoppen er utvidet og gjelder nå også garn :opplyser:

Nå må jeg heller strikke alle de 20 tingene jeg har på strikkelista, har jo garn til alt :ler:

Lillemor har fått nye finsko, og mangler bare vintersko.

Shoppestopp her også. Vi får være sterke sammen. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er så innmari forelska for tiden!! :rodmer:

I Harvey Specter. Fra Suits. :hjerte:

Og litt i Ingvar fra Idol. Han kan få synge til meg anytime.

Mhm, jeg trenger virkelig å få meg et liv :klaske:

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen reiser til New York på jobb i dag. Han skal være der i 3 uker!!!!! Jeg er SÅ SUR :grine::jolie:

Toppen av urettferdighet, er det. Oh well. Jeg drømte om en kjekk kompis i natt, om ikke annet. Kanskje jeg burde gjøre dette til en drømmedagbok, det er så mye sykt som skjer i hjernen min når jeg sover :fnise: som her om dagen for eksempel:

Kapittel 1:

Jeg og Per Heimly var stormende forelsket i hverandre :overrasket: vi lette desperat etter et sted vi kunne ha oss i fred, det var så mange folk overalt. Vi endte opp i en lavvo oppi skogen her, men der satt det ei dame (fra Suits) som var fastbundet og forlatt av kjæresten sin. Så vi måtte redde henne. Etterpå ble vi med i en slags konkurranse i et spøkelseshus.

Kapittel 2:

Jeg var ute og gikk tur med lille i vogna. Traff mange folk på veien, inkludert eksen min og broren hans, begge i rullestol. Så kom jeg til et flott hus hvor min kjekke kompis bodde, men også han hadde fått trøbbel med beina :ler: han hadde brukket ryggen og var delvis lam, sånn innimellom.

Huset hans var fantastisk! Det var såå mange rom, med det lekreste kjøkkenet. Eget dynelagerrom var det også, med hundrevis av edderdunsdyner. Jeg bestemte meg for å flytte inn, han er jo tross alt veldig kjekk. Han ble veldig glad! Det ble ikke den lesbiske dama som var på besøk, og hadde prøvd å legge an på meg.

Kapittel 3:

Elysian var finaledeltaker i idol :ler: men annenhver fredag byttet de på hvem som skulle på tv, så derfor var det helt naturlig at hun var på besøk hos min bestemor en fredags kveld. Elysian syns jeg hadde gjort et dårlig valg, og burde tatt den lesbiske dama heller. Jeg prøvde febrilsk å forklare at jeg ikke er lesbisk, men det var det ingen som ville høre på.

Jah.. :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja! Og det var kjekt å "se" deg igjen :ler: nå lurer jeg fælt på om du er idol-materiale :lur:

De drømmene er så crazy, sånn har jeg det hver eneste natt. Og de dagene jeg tar en blund sammen med lille :fnise: tror ikke jeg tør å åpne drømmetydeboka for den første av de tre der, i alle fall :overrasket: usj!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler ikke! :ler: hvordan går det med studiene og alt annet? Lenge siden vi har skravlet nå, og uten facebook aner jeg jo ikke hva som skjer i verden :fnise:

Kapittel 4:

Jeg var i bestemors hage, og det kom noen kjekke brannmenn forbi. Den ene hadde med en sjokoladekake til meg, og den var så vanvittig god!! Jeg hadde en lang og strevsom ferd gjennom hagen med den kaka, i frykt for at jeg skulle treffe noen jeg måtte dele med :fnise:

Jeg konstaterer at det er en stor andel kjekke menn i drømmene mine :lur: ja, og så Per Heimly da :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Det går over stokk og stein. Jeg gleder meg sånn til jul for da kan jeg slappe av litt, og så kom jeg plutselig på at "nei, i jula, må du jo begynne og søke på jobber!". Det er jo mitt livs mareritt: skrive søknader, intervju, avslag, ny runde, fikse referanser, bla, bla, bla. Jeg gruer meg skikkelig!! Og så vet jeg jo ikke hva jeg skal bli heller så :klaske:

:ler: Såe... Nei da, det ordner seg vel. Fra medio desember blir det litt avslapping og det skal jeg nyte! :) Vurderer å ha et lite juleverksted, enten alene eller sammen med noen venner, og virkelig bare kose meg med kakebaking, gaveinnpakking osv :)

Så du plutselig ble borte da! Jeg har hatt massiv sletting av bekjente på fb og så så jeg plutselig at der ikke fantes noen Pasa lenger :sukk: Men skjønner deg godt. Nå har jeg bare mine aller nærmeste. De som faktisk tør hilse på meg når vi møtes tilfeldig. Syns det er et underlig fenomen. "Å ja!!! Vi må bli venner på FB, men snakke sammen IRL, nei takk!" :ler:

Hvordan går det med deg? :klem:

Drømmene dine er virkelig herlig lesing her jeg sitter og leser tung faglitteratur :nigo: Hurra! Mere! Mere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...