^^Belle^^ Skrevet 2. september 2014 #201 Del Skrevet 2. september 2014 Okergult er så fint! Jeg liker best en mellomting mellom oker og pastell, men gult er kult uansett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elysian Skrevet 2. september 2014 #202 Del Skrevet 2. september 2014 Oker er nice! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasadena Skrevet 9. september 2014 Forfatter #203 Del Skrevet 9. september 2014 (endret) Sanna Sarromaa; jeg elsker deg! http://www.vg.no/nyheter/meninger/kronikk-det-norske-spraakets-forfall/a/23290970/ Endret 9. september 2014 av Pasadena 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 9. september 2014 #204 Del Skrevet 9. september 2014 Amen! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasadena Skrevet 16. september 2014 Forfatter #205 Del Skrevet 16. september 2014 Jeg har bestemt meg for en shoppestopp. Jeg har nok klær. Jeg har nok sko. Jeg har nok av det meste. (Nå skriker det i hodet mitt "neheeei det har du jo ikke!!) I første omgang skal jeg forsøke fram til desember. Må starte rolig Det fins jo noen unntak så klart: •Garn og oppskrifter •Sko og vinterklær til lillemor •Limited edition-ting som man bare MÅ ha Unntakene er redigerbare. Lol Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 16. september 2014 #206 Del Skrevet 16. september 2014 (endret) Åhååååh! Lykke til! Jeg hadde shoppestopp selv i fjor. Går gjerne lettere enn man frykter Endret 16. september 2014 av Pingting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasadena Skrevet 16. september 2014 Forfatter #207 Del Skrevet 16. september 2014 Takk! I hele fjor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 17. september 2014 #208 Del Skrevet 17. september 2014 Oi. Neinei. Uff. Halve Eller, det var vel forfjor båt jeg tenker meg om Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 17. september 2014 #209 Del Skrevet 17. september 2014 Ehm. Jeg har shoppestopp KUN på sminke og klær til meg selv. I september. Frem til 25.september (da skal jeg på husmorferie til Køben). Og det synes jeg er nok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasadena Skrevet 17. september 2014 Forfatter #210 Del Skrevet 17. september 2014 Flinkiser Man skulle kanskje tro at det ble mindre shopping av å flytte på landet. Men det er jammen mye lettere å legge ting i handlekurven og trykke "bestill", enn det er å kjøpe noe i en fysisk butikk. Det flyter over av klær her, både til meg og lille. Vi bruker jo ikke halvparten! Dessuten må jeg spare. Gir aldri opp drømmen om å bygge eget hus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 17. september 2014 #211 Del Skrevet 17. september 2014 Nettshopping er både himmel og helvete. Jeg handler mest på nett, men det er fordi jeg aldri kommer meg i fysiske butikker. Hvor handler du garn på nett? Har du noen favorittbutikker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasadena Skrevet 17. september 2014 Forfatter #212 Del Skrevet 17. september 2014 Litt her og litt der, alt etter hva slags garn jeg vil ha, men de jeg bruker aller mest er strikkenett og pickles, og på ebay woolstack-turval Venter på mye fint garn nå skal prøve meg på et par julegaver. Det er så demotiverende å strikke gaver, med unntak av barselgaver. De er bare små og søte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 17. september 2014 #213 Del Skrevet 17. september 2014 Pickles er fint, ja. Har handlet litt derfra. Skal slenge inn en bestilling på strikkenett nå, de hadde jo tilbud på alt fra Drops! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasadena Skrevet 17. september 2014 Forfatter #214 Del Skrevet 17. september 2014 De er alltid en krone eller to under listepris på drops, og så er det vel merino mania nå ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 17. september 2014 #215 Del Skrevet 17. september 2014 Men dyr frakt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasadena Skrevet 17. september 2014 Forfatter #216 Del Skrevet 17. september 2014 Mja, du får handle for over 1000,- så blir det gratis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 18. september 2014 #217 Del Skrevet 18. september 2014 Mja, du får handle for over 1000,- så blir det gratis SÅ mye strikker jeg ikke ass. Og så må jeg vel ta i betraktning de 3 (tre!) store søppelposene med restegarn jeg har stående ute i boden. Jeg kjøpte fra tjorvengarn eller hva det nå var. 60 kroner i frakt. Man sparer der man kan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasadena Skrevet 18. september 2014 Forfatter #218 Del Skrevet 18. september 2014 Tjorven er søte men de har alt for dårlig utvalg av Du store alpakka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 18. september 2014 #219 Del Skrevet 18. september 2014 Du Store Alpakka har jeg aldri prøvd faktisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasadena Skrevet 18. september 2014 Forfatter #220 Del Skrevet 18. september 2014 Å.. De har så mye deilig garn! Jeg er SÅ forbannet på mannen! Han har pappaperm denne mnd, og er her sammen med oss. Men han er så uengasjert! Om morgenen når lille våkner og vil stå opp, grynter han bare og snur seg vekk. Jeg må dulte i ham og tvinge ham til å stå opp med henne, og han er selvfølgelig misfornøyd. Enda hun sover til 07.30-08 hver dag!! så det ender med at jeg står opp med henne en god del av dagene, og han ligger og sover til rundt 12. Han er lite oppfinnsom med henne om dagene, det blir mest tv-titting og ipad som underholdning. Han er ikke spesielt glad i å gå ut, og gjør det stort sett kun på oppfordring fra meg. Jeg tar meg av alt som har med blund, kveldsstell og legging. Hver eneste dag... Det er jo naturlig i og med at jeg ammer fortsatt, men jeg hadde faktisk forventet litt mer avlastning i løpet av dagene denne måneden. Med en gang jeg går på rommet med henne for å sove blund, legger han seg på sofaen og steinsover. I timesvis om vi går ut når blunden er over Skulle tatt seg ut om jeg hadde jobbet 8-16 hver dag, da skulle han fått kjørt seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå