Gå til innhold

Pasadenas dagbok

Pasadena

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har bestemt meg for en shoppestopp. Jeg har nok klær. Jeg har nok sko. Jeg har nok av det meste.

(Nå skriker det i hodet mitt "neheeei det har du jo ikke!!) :fnise:

I første omgang skal jeg forsøke fram til desember. Må starte rolig :ler: Det fins jo noen unntak så klart:

•Garn og oppskrifter

•Sko og vinterklær til lillemor

•Limited edition-ting som man bare MÅ ha

Unntakene er redigerbare. Lol :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhååååh! Lykke til! Jeg hadde shoppestopp selv i fjor. Går gjerne lettere enn man frykter :jepp:

Endret av Pingting
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ehm. Jeg har shoppestopp KUN på sminke og klær til meg selv. I september. Frem til 25.september (da skal jeg på husmorferie til Køben). Og det synes jeg er nok. :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flinkiser :ler:

Man skulle kanskje tro at det ble mindre shopping av å flytte på landet. Men det er jammen mye lettere å legge ting i handlekurven og trykke "bestill", enn det er å kjøpe noe i en fysisk butikk. Det flyter over av klær her, både til meg og lille. Vi bruker jo ikke halvparten!

Dessuten må jeg spare. Gir aldri opp drømmen om å bygge eget hus :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettshopping er både himmel og helvete. :fnise: Jeg handler mest på nett, men det er fordi jeg aldri kommer meg i fysiske butikker. :lol:

Hvor handler du garn på nett? Har du noen favorittbutikker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt her og litt der, alt etter hva slags garn jeg vil ha, men de jeg bruker aller mest er strikkenett og pickles, og på ebay woolstack-turval :)

Venter på mye fint garn nå :strix: skal prøve meg på et par julegaver. Det er så demotiverende å strikke gaver, med unntak av barselgaver. De er bare små og søte :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pickles er fint, ja. Har handlet litt derfra. Skal slenge inn en bestilling på strikkenett nå, de hadde jo tilbud på alt fra Drops! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Mja, du får handle for over 1000,- så blir det gratis :nigo:

SÅ mye strikker jeg ikke ass. Og så må jeg vel ta i betraktning de 3 (tre!) store søppelposene med restegarn jeg har stående ute i boden. :flau:

Jeg kjøpte fra tjorvengarn eller hva det nå var. 60 kroner i frakt. Man sparer der man kan. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å.. De har så mye deilig garn! :jepp:

Jeg er SÅ forbannet på mannen! Han har pappaperm denne mnd, og er her sammen med oss. Men han er så uengasjert! Om morgenen når lille våkner og vil stå opp, grynter han bare og snur seg vekk. Jeg må dulte i ham og tvinge ham til å stå opp med henne, og han er selvfølgelig misfornøyd. Enda hun sover til 07.30-08 hver dag!! :kjefte: så det ender med at jeg står opp med henne en god del av dagene, og han ligger og sover til rundt 12.

Han er lite oppfinnsom med henne om dagene, det blir mest tv-titting og ipad som underholdning. Han er ikke spesielt glad i å gå ut, og gjør det stort sett kun på oppfordring fra meg. Jeg tar meg av alt som har med blund, kveldsstell og legging. Hver eneste dag... Det er jo naturlig i og med at jeg ammer fortsatt, men jeg hadde faktisk forventet litt mer avlastning i løpet av dagene denne måneden. Med en gang jeg går på rommet med henne for å sove blund, legger han seg på sofaen og steinsover. I timesvis om vi går ut når blunden er over :dry:

Skulle tatt seg ut om jeg hadde jobbet 8-16 hver dag, da skulle han fått kjørt seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...