AnonymBruker Skrevet 9. januar 2014 #61 Skrevet 9. januar 2014 Er vel ikke så snålt det hvis du har "likt" de samme fem... Anonymous poster hash: 53ca8...8f0
Gjest Gjest Skrevet 9. januar 2014 #62 Skrevet 9. januar 2014 Er vel ikke så snålt det hvis du har "likt" de samme fem... Anonymous poster hash: 53ca8...8f0 Vel, to av dem har jeg ikke likt i hele tatt. 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2014 #63 Skrevet 9. januar 2014 Vel, to av dem har jeg ikke likt i hele tatt. Da ville du ikke fått match med dem Anonymous poster hash: 39425...a14
Gjest Gjest Skrevet 9. januar 2014 #64 Skrevet 9. januar 2014 Da ville du ikke fått match med dem Anonymous poster hash: 39425...a14 Vel, det tror jeg faktisk at jeg fikk. Må ha knotet til mens jeg lærte meg å brukte appen.
Gjest lnx Skrevet 10. januar 2014 #65 Skrevet 10. januar 2014 Har begynt å bruke denne appen nå. Bildene er virkelig alfa/omega om man i det hele tatt skal prøve å få til et møte IRL. Har forholdvis gode samtaler gående med 4-5 jenter nå, skal prøve å møte dem
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2014 #66 Skrevet 10. januar 2014 Hva er aldersgrensen for å bruke Tinder? Ser på wiki at det står at den opprinnelig var for folk mellom 18-35 år, men som jeg har skjønt er det folk der inne som er eldre og. Er den "verdt" å bruke? Kan man bruke andre bilder enn fra Face og? Anonymous poster hash: 3c1ed...d85
Gjest lnx Skrevet 10. januar 2014 #67 Skrevet 10. januar 2014 Aldersgrensen er 18 år og tas rett fra facebook, så i prinsippet er det mulig å stå registrert som 18 år mens man egentlig er f.eks. 16 år. Om den er verdt å bruke? Det spørs hva du er ute etter. Du kan kun bruke bilder fra facebook etter det jeg har fortstått, men det er jo bare å lage en ny og hemmelig mappe og laste opp nye bilder i den.
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2014 #68 Skrevet 10. januar 2014 Om den er verdt å bruke? Det spørs hva du er ute etter. La oss si man er over 35 år og ute etter et ordentlig forhold... Er appen verdt da? Anonymous poster hash: 3c1ed...d85
Gjest lnx Skrevet 10. januar 2014 #69 Skrevet 10. januar 2014 La oss si man er over 35 år og ute etter et ordentlig forhold... Er appen verdt da?Anonymous poster hash: 3c1ed...d85 Tvilsomt etter minmening. Appen har fått rykte på seg for å være en hook up-app, så jeg tror det ligger enda mer i kortene at dette er for ikkeseriøse treff
Vanillalilla Skrevet 10. januar 2014 #70 Skrevet 10. januar 2014 Det ligger jo "i kortene" at det ofte er snakk om eller at folk forventer useriøse treff. Men det kan jo skje at man tilfeldigvis treffer noen der det blir mer ut av det... Alt i alt ville jeg ikke anbefalt det som eneste kanal for å treffe livspartner akkurat
Gjest Gjest Skrevet 10. januar 2014 #71 Skrevet 10. januar 2014 La oss si man er over 35 år og ute etter et ordentlig forhold... Er appen verdt da?Anonymous poster hash: 3c1ed...d85 Vet om noen som ble sammen pga Tinder. De var i førtiårene begge to. 1
Gjest Nordavind Skrevet 10. januar 2014 #72 Skrevet 10. januar 2014 Bra tidsfordriv. Men man bli litt sliten i tommelen.
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2014 #73 Skrevet 11. januar 2014 To the left, to the left... Sveiper sikkert hundre ganger før det kommer opp en som kan se litt kjekk ut. Merkelig hvor lite folk skiller seg ut. Men morsomt tidsfordriv! Anonymous poster hash: 3265c...2fd 1
Mona26 Skrevet 22. januar 2014 #74 Skrevet 22. januar 2014 Syns tinder er super festlig -men forventer ikke å treffe "The one" der. Er nysingel og nyter den enkle og uformelle måten det fungerer på. Ingen times lang match profil å fylle ut, ikke noe "jeg søker" man liker eller ikke liker, kanskje man prater -kanskje ikke.
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2014 #75 Skrevet 22. januar 2014 Hva skjer når man har krysset av alle i sitt område, og Tinder ikke har flere personer å vise deg... men så etter en stund er det noen få nye. Er dette personer som akkurat har laget seg Tinder? Er dette personer som har trykket "liker" på meg, slik at de får en sjans på en måte? Eller er det bare folk som har beveget seg innenfor mitt område? Anonymous poster hash: 71210...762
lillsunshine Skrevet 22. januar 2014 #76 Skrevet 22. januar 2014 (endret) Enten så har byluften gjort meg mer kresen, eller så er det en snev av sannhet i min antagelse at det er mer interessante menn på bygda enn i byen. På bygda i juleferien: Mange interessante match, trykket ja på en del, fikk opp omtrent 40 matcher på kort tid. Fascinerende! Tilbake i byen, scroller gjennom og følgende tanker i hodet: "Nei. for mye skjegg". Kryss. "Tatoveringer over hele kroppen. Glem det". Kryss. "Nei. Skjorte og linbukse, masse hårgele, solariumshud. BI antagelig". Kryss. "Naiv profiltekst. Nix". "Bilde i bar overkropp på alle bildene, tight shorts, store muskler. Player". Kryss. "Nei, jeg trenger ikke ha greie på snapchat-nicket ditt". Kryss. "Påstått 22 år-gammel gutt som ser ut som han er 12 år. Jukset med alderen. Nei". Kryss. "Selfie i badromsvindu i bar overkropp. Hehehe, nei". Kryss. "Hvorfor skriver du en profiltekst om at det er ikke er noe å vite om deg? Ikke skriv profiltekst da". Kryss. "Veeeent litt, bilde av deg og ei dame som kysser? Singel my ass". Kryss. Nei altså, gi meg bygdemenn! Endret 22. januar 2014 av lillsunshine 7
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2014 #77 Skrevet 23. januar 2014 Hva skjer når man har krysset av alle i sitt område, og Tinder ikke har flere personer å vise deg... men så etter en stund er det noen få nye. Er dette personer som akkurat har laget seg Tinder? Er dette personer som har trykket "liker" på meg, slik at de får en sjans på en måte? Eller er det bare folk som har beveget seg innenfor mitt område? Anonymous poster hash: 71210...762 dytter Anonymous poster hash: 71210...762
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2014 #78 Skrevet 23. januar 2014 Hva skjer når man har krysset av alle i sitt område, og Tinder ikke har flere personer å vise deg... men så etter en stund er det noen få nye.Er dette personer som har trykket "liker" på meg, slik at de får en sjans på en måte? Ingen som har noen erfaringer med dette? Anonymous poster hash: 71210...762
Gjest lnx Skrevet 23. januar 2014 #79 Skrevet 23. januar 2014 Ingen som har noen erfaringer med dette? Anonymous poster hash: 71210...762 Jeg tror at Tinder ikke lar deg gå igjennom alle på én gang. Så etter hvert kommer resten og de nye som registrerer seg
King in the North Skrevet 23. januar 2014 #80 Skrevet 23. januar 2014 Enten så har byluften gjort meg mer kresen, eller så er det en snev av sannhet i min antagelse at det er mer interessante menn på bygda enn i byen. På bygda i juleferien: Mange interessante match, trykket ja på en del, fikk opp omtrent 40 matcher på kort tid. Fascinerende! Tilbake i byen, scroller gjennom og følgende tanker i hodet: "Nei. for mye skjegg". Kryss. "Tatoveringer over hele kroppen. Glem det". Kryss. "Nei. Skjorte og linbukse, masse hårgele, solariumshud. BI antagelig". Kryss. "Naiv profiltekst. Nix". "Bilde i bar overkropp på alle bildene, tight shorts, store muskler. Player". Kryss. "Nei, jeg trenger ikke ha greie på snapchat-nicket ditt". Kryss. "Påstått 22 år-gammel gutt som ser ut som han er 12 år. Jukset med alderen. Nei". Kryss. "Selfie i badromsvindu i bar overkropp. Hehehe, nei". Kryss. "Hvorfor skriver du en profiltekst om at det er ikke er noe å vite om deg? Ikke skriv profiltekst da". Kryss. "Veeeent litt, bilde av deg og ei dame som kysser? Singel my ass". Kryss. Nei altså, gi meg bygdemenn! Flere skulle vært som deg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå